31-05-2014, 12:21 AM
(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 021: Τροποποίηση διαδρομής ώστε να αποκτήσει ανταπόκριση με τον Στ. Πανεπιστήμιο και ή μετατροπή του σε κυκλική ή τέρμα πίσω από το τρόλεϊ 6. Διαδρομή: Ιπποκράτους - δεξιά Πανεπιστημιού - δεξιά Χαρ. Τρικούπη.
Καθόλου άσχημη σαν ιδέα, αλλά καλύτερα να μείνει ως έχει. Είναι το μόνο λεωφορείο από την Ιπποκράτους που σε πάει στην περιοχή της Ομόνοιας χωρίς καθυστερήσεις (γιατί αν περιμένεις το 813 να περάσει το φανάρι Ιπποκράτους-Πανεπιστημίου, το παίρνεις καλύτερα με τα ποδια...). Οι Γκυζιώτες σήμερα κατεβαίνουν στη στάση της Ιπποκράτους μεταξύ Σόλωνος και Ναυαρίνου/Σκουφά και όλα καλά (είναι λίιιιγο μακριά, αλλά περπατιέται!).
(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 022: Τροποποίηση διαδρομής ώστε να αποκτήσει ανταπόκριση με τον Στ. Αμπελοκήπων και αναγκαστικά μετατροπή του σε κυκλική. Διαδρομή: https://www.google.gr/maps/dir/37.982189...!3e0?hl=el Μπορεί να γίνει και στην περίπτωση ενοποίησης των 060/022 όπως έχετε προτείνει.
Εκ πρώτης άποψης, μ' αρέσει πολυ. Βέβαια, όπως ειπε και ο προλαλήσας, δε γνωρίζω τη περιοχή για να ξέρω αν η διέλευση του μιντίου θα είναι άνετη (ευκαιρία για αυτοψία!).
(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 025/026/027: Μικρή επέκταση για σύνδεση με τον Στ. Αμπελοκήπων. Θα βοηθούσε πολύ στην Αλεξάνδρας και στη σύνδεση της (και του Μετρό) με την Ιπποκράτους και την Τρικούπη. Έτσι θα συνεχίσει να υπάρχει και αυτή η σύνδεση ακόμα και αν φύγει το Α7 από την Τρικούπη όπως έχει προταθεί (όχι ότι η μια αλλαγή εξαρτάται από την άλλη), και θα βοηθήσει το 230.
Απ' τη στιγμή που τα 230 και 813 πάνε Στ. Αμπελοκήπων, πιστέυω δε χρειάζεται. Ο ρόλος των 025/6/7 σε Ιπποκράτους και Ασκληπιού είναι οι καθαρά τοπικές μετακινήσεις.
(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 100: Έχει μικρή κίνηση, οπότε ή να κατάργηθει ή να αποκτήσει χρησιμότητα με ανταποκρίσεις με άλλες γραμμές και μετρό, οπότε στη δεύτερη περίπτωση προτείνω 3 αλλαγές:
1ον. Μεταξουργείο: Νικηφόρου, αριστερά Αγ. Κων/νου. δεξιά Πλ.Μεταξουργείου, δεξιά Καρόλου.
2ον. Ευαγγελισμός: Μαρασλή, δεξιά Διαμαντή Πατέρα, δεξιά Γενναδίου, δεξιά Βασ. Σοφίας. Ανταπόκριση
3ον. Σύνταγμα: ίδρυση στάσης στη Βασ.Γεωργίου αμέσως μετά τη διασταύρωση με την Αμαλίας-Πανεπιστημίου δίπλα στην έξοδο του Στ. Συντάγματος
Το 100 είναι πλεον ένα απομεινάρι της δεκαετίας του 90. Έτσι όπως είναι σήμερα,πρέπει είτε να κοπεί, είτε να επαναχαραχθεί ριζικά, εξυπηρετώντας σημεία του κέντρου που σήμερα δε συνδέονται από κάποια λεωφορειακή γραμμή.