30-05-2014, 11:47 PM
(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 021: Τροποποίηση διαδρομής ώστε να αποκτήσει ανταπόκριση με τον Στ. Πανεπιστήμιο και ή μετατροπή του σε κυκλική ή τέρμα πίσω από το τρόλεϊ 6. Διαδρομή: Ιπποκράτους - δεξιά Πανεπιστημιού - δεξιά Χαρ. Τρικούπη.
Εξαιρετική σαν σκέψη, καθώς το Γκύζη αυτή τη στιγμή δεν έχει ανταπόκριση με το Μετρό (μόνο με τα πόδια μέχρι Στ. Αμπελοκήπων). Όπως, όμως, επισήμανε και ο nikos1991, μόνο σαν κυκλική υπάρχει τρόπος εφαρμογής, καθώς στην Ιπποκράτους είναι αδύνατο να μπει αφετηρία.
(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 022: Τροποποίηση διαδρομής ώστε να αποκτήσει ανταπόκριση με τον Στ. Αμπελοκήπων και αναγκαστικά μετατροπή του σε κυκλική. Διαδρομή: https://www.google.gr/maps/dir/37.982189...!3e0?hl=el Μπορεί να γίνει και στην περίπτωση ενοποίησης των 060/022 όπως έχετε προτείνει.
Θετική σαν ιδέα, γιατί το 022 έχει το αρνητικό του ότι περνάει σε πολλά σημεία αρκετά κοντά από σταθμούς της γραμμής 3 του Μετρό (Αμπελόκηποι, Μεγ. Μουσικής, Ευαγγελισμός, Σύνταγμα), αλλά δεν έχει στάση πουθενά έξω ή σε σχετικά μικρή απόσταση από το σταθμό (εξαίρεση η περίπτωση του στ. Σύνταγμα).
Βέβαια, δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο στην προτεινόμενη διαδρομή είναι εφικτό να διέλθει midi όχημα.
(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 025/026/027: Μικρή επέκταση για σύνδεση με τον Στ. Αμπελοκήπων. Θα βοηθούσε πολύ στην Αλεξάνδρας και στη σύνδεση της (και του Μετρό) με την Ιπποκράτους και την Τρικούπη. Έτσι θα συνεχίσει να υπάρχει και αυτή η σύνδεση ακόμα και αν φύγει το Α7 από την Τρικούπη όπως έχει προταθεί (όχι ότι η μια αλλαγή εξαρτάται από την άλλη), και θα βοηθήσει το 230. Δεν υπάρχει όμως κάποιος προφανής χώρος για τέρμα οπότε μπορεί να γίνει ένα από τα παρακάτω:
1. Απο Αλεξάνδρας δεξιά Π.Κυριάκου, αριστερά Τσόχα, αριστερά Σούτσου, αριστερά Αλεξάνδρας και γίνεται κυκλική.
2. από Αλεξάνδρας αριστερά Δημητσάνας, δεξιά Αμπελακίων-Ευπατοριας, δεξιά Πανόρνου, δεξιά Αλεξάνδρας και γίνεται κυκλική.
3. Αν υπάρχει χώρος στη Ζαχάρωφ (περνώντας μου φάνηκε ότι υπήρχε), Αλεξάνδρας, δεξιά Ζαχάρωφ (τέρμα), Βασ. Σοφίας, δεξιά Σούτσου, αριστερά Αλεξάνδρας.
Ανάλογα την επιλογή, η διαδρομή μεγαλώνει κατά 10-13 περίπου λεπτά, οπότε δεν ξέρω αν θα χρειαζόταν παραπάνω όχημα (ελπίζω όχι).
1. Και εδώ θεωρώ δύσκολη τη διέλευση midi. Αλλά δεν το έχω τσεκάρει, οπότε δε μπορώ να πω κάτι ξεκάθαρα.
2. Δε νομίζω πως υπάρχει σηματοδότης για αριστερή στρόφη από την Αλεξάνδρας προς τη Δημητσάνας. Αλλά και κατάλληλη ρύθμιση να γίνει (βλ. περίπτωση Κηφισίας/Πανόρμου για αριστερή στροφή του 046), από την Αμπελακίων και την Ευπατορίας δε θεωρώ πως υπάρχει περίπτωση να περάσει midi.
3. Η επιλογή της Ζαχάρωφ για αφετηρία, είναι απλά μη υλοποιήσιμη. Στη Ζαχάρωφ υπάρχει διπλός στίχος, αλλά είναι μία οδός την οποία χρησιμοποιούν και τα οχήματα των γραμμών 230, 813 και Β5. Αν πούμε ότι τον έναν στίχο τον κάνουμε αφετηρία λεωφορείων (ακούγεται ανέκδοτο αν το δεις λίγο στην πράξη σε ώρα αιχμής), τότε αυτομάτως τα οχήματα των παραπάνω γραμμών υποχρεώνονται να πάνε από αριστερά, άρα θα δυσκολευτούν στη συνέχεια να προσεγγίσουν με ασφάλεια την στάση στον "Γαλαξία". Πέραν του ότι και το πεζοδρόμιο στο σημείο είναι ανύπαρκτο, οπότε τα πράγματα θα γίνουν εξαιρετικά δύσκολα και για τους πεζούς, μιας και αν κινείσαι από τον Πύργο των Αθηνών προς το Στ. Αμπελοκήπων, είναι πιο ασφαλές να διασχίσεις κάθετα τη Ζαχάρωφ κοντά στη συμβολή της με τη Βασ. Σοφίας, παρά πιο ψηλά (κοντά στην Αλεξάνδρας δηλαδή), όπου τα οχήματα κινούνται με μεγαλύτερη ταχύτητα.
(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 100: Έχει μικρή κίνηση, οπότε ή να κατάργηθει ή να αποκτήσει χρησιμότητα με ανταποκρίσεις με άλλες γραμμές και μετρό, οπότε στη δεύτερη περίπτωση προτείνω 3 αλλαγές:
1ον. Μεταξουργείο: Νικηφόρου, αριστερά Αγ. Κων/νου. δεξιά Πλ.Μεταξουργείου, δεξιά Καρόλου.
2ον. Ευαγγελισμός: Μαρασλή, δεξιά Διαμαντή Πατέρα, δεξιά Γενναδίου, δεξιά Βασ. Σοφίας. Ανταπόκριση
3ον. Σύνταγμα: ίδρυση στάσης στη Βασ.Γεωργίου αμέσως μετά τη διασταύρωση με την Αμαλίας-Πανεπιστημίου δίπλα στην έξοδο του Στ. Συντάγματος
Είναι πολύ μικρές οι επεκτάσεις οπότε δε θα χρειαστεί περισσότερα οχήματα.
1. Αυτή τη διαδρομή δεν ακολουθεί το 100 στο Μεταξουργείο ή εγώ κάνω λάθος;
2. Συμφωνώ.
3. Είναι σε προβληματικό σημείο και νομίζω πως θα τεθεί θέμα και από μέρους των ξενοδοχείων.