(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: Τι λέτε για τα εξής?Συμφωνώ με το 021, αρκετά καλή κίνηση. Κυκλική μπορεί να γίνει, γιατί η Ιπποκράτους δεν βολεύει για αφετηρία. Το 6 πλέον έχει μεταφερθεί στην πλ. Λαυρίου.
021: Τροποποίηση διαδρομής ώστε να αποκτήσει ανταπόκριση με τον Στ. Πανεπιστήμιο και ή μετατροπή του σε κυκλική ή τέρμα πίσω από το τρόλεϊ 6. Διαδρομή: Ιπποκράτους - δεξιά Πανεπιστημιού - δεξιά Χαρ. Τρικούπη.
(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 022: Τροποποίηση διαδρομής ώστε να αποκτήσει ανταπόκριση με τον Στ. Αμπελοκήπων και αναγκαστικά μετατροπή του σε κυκλική. Διαδρομή: https://www.google.gr/maps/dir/37.982189...!3e0?hl=el Μπορεί να γίνει και στην περίπτωση ενοποίησης των 060/022 όπως έχετε προτείνει.Το 022 μπορεί να κάνει τέρμα απέναντι από το Νοσ. Έλενας, στην άλλη γωνία απ' αυτή που κάνει σήμερα.
(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 025/026/027: Μικρή επέκταση για σύνδεση με τον Στ. Αμπελοκήπων. Θα βοηθούσε πολύ στην Αλεξάνδρας και στη σύνδεση της (και του Μετρό) με την Ιπποκράτους και την Τρικούπη. Έτσι θα συνεχίσει να υπάρχει και αυτή η σύνδεση ακόμα και αν φύγει το Α7 από την Τρικούπη όπως έχει προταθεί (όχι ότι η μια αλλαγή εξαρτάται από την άλλη), και θα βοηθήσει το 230. Δεν υπάρχει όμως κάποιος προφανής χώρος για τέρμα οπότε μπορεί να γίνει ένα από τα παρακάτω:Το 813 ανέλαβε το έργο του 025-6-7, δηλαδή τη σύνδεση της Ιπποκράτους με το μετρό. Τα 025-6-7 ανεβαίνουν από Ασκληπιού, οπότε δεν βοηθούν το Α7/230.
1. Απο Αλεξάνδρας δεξιά Π.Κυριάκου, αριστερά Τσόχα, αριστερά Σούτσου, αριστερά Αλεξάνδρας και γίνεται κυκλική.
2. από Αλεξάνδρας αριστερά Δημητσάνας, δεξιά Αμπελακίων-Ευπατοριας, δεξιά Πανόρνου, δεξιά Αλεξάνδρας και γίνεται κυκλική.
3. Αν υπάρχει χώρος στη Ζαχάρωφ (περνώντας μου φάνηκε ότι υπήρχε), Αλεξάνδρας, δεξιά Ζαχάρωφ (τέρμα), Βασ. Σοφίας, δεξιά Σούτσου, αριστερά Αλεξάνδρας.
Ανάλογα την επιλογή, η διαδρομή μεγαλώνει κατά 10-13 περίπου λεπτά, οπότε δεν ξέρω αν θα χρειαζόταν παραπάνω όχημα (ελπίζω όχι).
(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: 100: Έχει μικρή κίνηση, οπότε ή να κατάργηθει ή να αποκτήσει χρησιμότητα με ανταποκρίσεις με άλλες γραμμές και μετρό, οπότε στη δεύτερη περίπτωση προτείνω 3 αλλαγές:Συμφωνώ με 1 και 2, διαφωνώ με το 3 γιατί μπροστά στη Μ. Βρετάνια θα δημιουργεί κίνηση (τα φανάρια συγχρονίζονται, οπότε θα κλείσει την μία λωρίδα).
1ον. Μεταξουργείο: Νικηφόρου, αριστερά Αγ. Κων/νου. δεξιά Πλ.Μεταξουργείου, δεξιά Καρόλου.
2ον. Ευαγγελισμός: Μαρασλή, δεξιά Διαμαντή Πατέρα, δεξιά Γενναδίου, δεξιά Βασ. Σοφίας. Ανταπόκριση
3ον. Σύνταγμα: ίδρυση στάσης στη Βασ.Γεωργίου αμέσως μετά τη διασταύρωση με την Αμαλίας-Πανεπιστημίου δίπλα στην έξοδο του Στ. Συντάγματος
(30-05-2014, 10:58 PM)panos1 Έγραψε: Είναι πολύ μικρές οι επεκτάσεις οπότε δε θα χρειαστεί περισσότερα οχήματα.
Αν έχω πετάξει καμιά κοτσάνα πείτε μου. :p
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608