13-02-2014, 07:06 PM
(13-02-2014, 02:03 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Μαζί με όλα αυτά, η ΣΤΑΣΥ θυμήθηκε, σχεδόν 3 χρόνια μετά την ολοκλήρωση των εργασιών ανακαίνισης της σιδηροδρομικής επιδομής της γραμμής 1, να προχωρήσει στην αντικατάσταση των ξύλινων στρωτήρων και στο τελευταίο τμήμα του δικτύου, στο οποίο είχε διατηρηθεί η παλιά σιδηροδρομική επιδομή, δηλαδή στο Πειραιάς - Φάληρο.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, όπως αυτός διατυπώνεται στην ανακοίνωση του διαγωνισμού οι εργασίες θα διαρκέσουν επτά (7) εργάσιμες ημέρες, κατά τις οποίες θα πραγματοποιούνται τις ώρες μη λειτουργίας του μέσου (01:15-04:15), και δύο (2) Σαββατοκύριακα, κατά τα οποία θα πραγματοποιείται διακοπή της κυκλοφορίας των συρμών από τη λήξη των δρομολογίων το βράδυ της Παρασκευής έως την έναρξη των δρομολογίων το πρωί της Δευτέρας.
Άρα, φαίνεται πως πρεπει να ξεχάσουμε την υπογειοποίηση του σκελους αυτού και την κατασκευή του σταθμού ΚΑΜΙΝΙΑ...