13-02-2014, 02:03 PM
Ο Πειραιάς θα έχει την τιμητική του για τους επόμενους πολλούς μήνες, αφού με τα έργα για την επέκταση της γραμμής 3 του Μετρό, αλλά και του δικτύου του Τραμ προς το Λιμάνι, θα έχουμε πλήθος κυκλοφοριακών και συγκοινωνιακών ρυθμίσεων.
Μαζί με όλα αυτά, η ΣΤΑΣΥ θυμήθηκε, σχεδόν 3 χρόνια μετά την ολοκλήρωση των εργασιών ανακαίνισης της σιδηροδρομικής επιδομής της γραμμής 1, να προχωρήσει στην αντικατάσταση των ξύλινων στρωτήρων και στο τελευταίο τμήμα του δικτύου, στο οποίο είχε διατηρηθεί η παλιά σιδηροδρομική επιδομή, δηλαδή στο Πειραιάς - Φάληρο.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, όπως αυτός διατυπώνεται στην ανακοίνωση του διαγωνισμού οι εργασίες θα διαρκέσουν επτά (7) εργάσιμες ημέρες, κατά τις οποίες θα πραγματοποιούνται τις ώρες μη λειτουργίας του μέσου (01:15-04:15), και δύο (2) Σαββατοκύριακα, κατά τα οποία θα πραγματοποιείται διακοπή της κυκλοφορίας των συρμών από τη λήξη των δρομολογίων το βράδυ της Παρασκευής έως την έναρξη των δρομολογίων το πρωί της Δευτέρας.
Μαζί με όλα αυτά, η ΣΤΑΣΥ θυμήθηκε, σχεδόν 3 χρόνια μετά την ολοκλήρωση των εργασιών ανακαίνισης της σιδηροδρομικής επιδομής της γραμμής 1, να προχωρήσει στην αντικατάσταση των ξύλινων στρωτήρων και στο τελευταίο τμήμα του δικτύου, στο οποίο είχε διατηρηθεί η παλιά σιδηροδρομική επιδομή, δηλαδή στο Πειραιάς - Φάληρο.
Σύμφωνα με τον προγραμματισμό, όπως αυτός διατυπώνεται στην ανακοίνωση του διαγωνισμού οι εργασίες θα διαρκέσουν επτά (7) εργάσιμες ημέρες, κατά τις οποίες θα πραγματοποιούνται τις ώρες μη λειτουργίας του μέσου (01:15-04:15), και δύο (2) Σαββατοκύριακα, κατά τα οποία θα πραγματοποιείται διακοπή της κυκλοφορίας των συρμών από τη λήξη των δρομολογίων το βράδυ της Παρασκευής έως την έναρξη των δρομολογίων το πρωί της Δευτέρας.