Γειά σας,
Θέλω να διατυπώσω ορισμένες προτάσεις αναδιάταξης και βελτιστοποίησης ορισμένων λεωφοριακών γραμμών, με αφορμή τις νέες επεκτάσεις του μετρό προς Ανθούπολη και προς Αγία Μαρίνα. Επειδή είμαι κάτοικος των δυτικών προαστίων, γνωρίζω καλά τα προβλήματα, που υπάρχουν.
Α) Συνοπτικές Προτάσεις.
Συνοπτικά, θα ήθελα να παρουσιάσω μερικές προτάσεις αναδιάταξης των μερικών υφιστάμενων λεωφοριακών γραμμών στα δυτικά προάστια. Οι προτεινόμενες διαδρομές αυτών των γραμμών παρουσιάζονται στο τμήμα Β.
Α1) Τροποποιήσεις γραμμών, που διέρχονται από το Αττικό Νοσοκομείο.
Επειδή η γραμμή οι γραμμές 731 και 892 διέρχονται δύο φορές (μια στην άνοδο και μια στη κάθοδο) την οδό Ρίμινι (έξω από τα στρατόπεδα ΚΕΒΟΠ και ΚΕΔΒ) προκαλείται συχνά σύγχυση σε όσους επιβιβάζονται στο συγκεκριμένο τμήμα. Επίσης, θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερο η γραμμή 750 να μην διέρχεται από τον σταθμό του μετρό "Αιγάλεω" αλλά από το νέο σταθμό "Αγία Μαρίνα". Γι' αυτό προτείνω:
α) Για τις γραμμές 731 και 892: Κατάργηση των τμημάτων από και προς το Αττικό Νοσοκομείο. Οι επιβάτες, που έχουν προορισμό το Αττικό Νοσοκομείο, θα εξυπηρετούνται από άλλες γραμμές, που περιγράφω παρακάτω.
β) Για την γραμμή 750: Κατάργηση της διαδρομής από και προς τον σταθμό "Αιγάλεω" και χάραξη νέας διαδρομής που θα περιλαμβάνει τον σταθμό "Αγία Μαρίνα".
γ) Τροποποίηση της γραμμής 730, ώστε να συνδέσει το Αττικό Νοσοκομείο με την γραμμή 2 του Μετρό.
Α2) Τροποποιήσεις των διαδημοτικών γραμμών 891 και 892.
Οι γραμμές αυτές διέρχονται από πολλές περιοχές και γι' αυτό πρέπει να είναι πολύ εξυπηρετικές προς το επιβατικό κοινό αυτών των περιοχών. Γι' αυτό, προτείνω:
α) Για την γραμμή 892: Διαφοροποίηση της υφιστάμενης διαδρομής στο τμήμα του Λόφου Αξιωματικών/Νέας Ζωής στο Περιστέρι σε συνδυασμό με την γραμμή 891.
β) Για την γραμμή 891: Επέκταση της διαδρομής στο τμήμα του Λόφου Αξιωματικών και της Νέας Ζωής, στο Περιστέρι.
Επίσης, για την καλύτερη αξιοποίηση των σταθμού του Μετρό "Περιστέρι" και την εξυπηρέτηση περιοχών, απ' όπου δεν διέρχονται λεωφοριακές γραμμές, προτείνω κατάργηση του τμήματος από Μπουρνάζι μέχρι τον σταθμό "Αττική" (αφού μπορεί να γίνει μετεπιβίβαση στο σταθμό "Περιστέρι", που ανήκει στη ίδια γραμμή Μετρό) και επέκταση της γραμμής από Μπουρνάζι προς Μυκονιάτικα. Το κατηργημένο τμήμα εξυπηρετείται από την γραμμή 732.
γ) Για την γραμμή 730: Κατάργηση του τμήματος από Αγία Αναστασία μέχρι τη διασταυρωση Λεωφ. Θηβών και Λεωφ. Αθηνών και ενσωμάτωση του εν λόγω τμήματος στη γραμμή 891. Έτσι, οι επιβάτες του συγκεκριμένου τμήματος θα έχουν πρόσβαση προς το Αιγάλεω και τη γραμμή 3 του Μετρό.
δ) Για την γραμμή 807: Τροποποίηση της διαδρομής από τα όρια Αγίας Βαρβάρας και Κορυδαλλού, μέχρι τον σταθμό Αιγάλεω, ώστε να καλυφθεί το κενό που αφήνει η τροποποίηση της γραμμής 750 και να διαφοροποιηθεί η κοινή διαδρομή, που έχει με την γραμμή 806 ως τον σταθμό του Αιγάλεω.
Α3) Κατάργηση της γραμμής-κορμού Β15.
Θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος κορμός είναι σχεδόν παραπλήσιος με την γραμμή-κορμό Α15 και θα μπορούσαν να εξοικονομοιθούν οχήματα. Γι' αυτό προτείνω:
α) Την κατάργηση της γραμμής-κορμού Β15.
β) Την ενσωμάτωση του κατηργημένου τμήματος της γραμμής 750 από τον σταθμό του "Αιγάλεω" μέχρι το Παλατάκι, στην τροποποιημένη διαδρομή του 807.
γ) Την ενίσχυση των δρομολογίων της γραμμής-κορμού Α15.
Το τμήμα από τη Λεωφ. Θηβών μέχρι τον σταθμό Λαρίσης, το οποίο είναι κοινό με τους κορμούς Α15 και Γ16.
Α4) Τροποποίηση της γραμμής-κορμού Β11.
Θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος κορμός είναι σχεδόν πανομοιότυπος με την γραμμή-κορμό Α11 και θα μπορούσαν να εξοικονομοιθούν οχήματα. Γι' αυτό προτείνω:
α) Την κατάργηση της γραμμής-κορμού Β11.
β) Την ενίσχυση των δρομολογίων της γραμμής-κορμού Α11 και της γραμμής 700.
γ) Την συγχώνευση των γραμμών 700 και 822, οι οποίες είναι τροφοδοτικές προς τον ίδιο σταθμό του Μετρό "Άγιο Αντώνιο".
Οι επιβάτες της κατηργημένης γραμμής θα εξυπηρετούνται από τη γραμμή-κορμό Α11. Το τμήμα της οδού 25ης Μαρτίου, στην Πετρούπολη από την οδό Κεφαλληνίας έως Σουλίου, από το οποίο δεν διέρχεται το Α11 προς Πετρούπολη, θα καλύπτεται από πυκνότερα δρομολόγια της γραμμής 700 με μετεπιβίβαση στο σταθμό του Μετρό "Άγιο Αντώνιο".
Α5) Ηλεκτροκίνηση της γραμμής 856 "ΑΙΓΑΛΕΩ - ΔΑΦΝΗ - ΥΜΗΤΤΟΣ".
Κατά τη γνώμη μου, αυτή η γραμμή θα έπρεπε να είναι γραμμή τρόλεϊ, διότι είναι μια μεγάλη, διαδημοτική γραμμή, που διέρχεται από δυο μεγάλες αρτηρίες, την Ιερά Οδό και τη Βουλιαγμένης/Ηλιουπόλεως, από τις οποίες δεν διέρχονται καθόλου ηλεκτροκίνητα λεωφορεία.
Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα μπορούν να εξοικονομηθούν από την κατάργηση της υφιστάμενης γραμμής τρόλεϊ 18, που καλύπτεται τμηματικά από τις γραμμές τρόλεϊ 10 και 19.
Β) Αναλυτικά τα δρομολόγια των αναδιατεταγμένων λεωφοριακών γραμμών.
700 ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ - ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΝΕΑ ΖΩΗ . Δρομολόγιο:
Από Νέα Ζωή μέχρι την οδό Βασιλέως Αλεξάνδρου ως έχει το 822, ευθεία Εθνάρχου Μακαρίου, αριστερά Κύπρου, αριστερά 25ης Μαρτίου, δεξιά Κουντουριώτου, δεξιά Παρασκευοπούλου, και συνέχεια μέχρι την Αγία Τριάδα ως έχει το 700.
730 ΖΩΟΔΟΧΟΣ ΠΗΓΗ - ΣΤ. ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ - ΛΟΦΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ. Δρομολόγιο:
Από Ζωοδόχο Πηγή μέχρι Θηβών ως έχει, δεξιά Κέννεντυ, αριστερά Φαβιέρου, δεξιά Λεωφ. Αθηνών, δεξιά Ηρακλέους, συνέχεια Ρίμινι, Πύλη ΑΤΤΙΚΟΝ, δεξιά Αγίας Τριάδος, συνέχεια Κέννεντυ, δεξιά Κατσαντώνη, αριστερά Αγίας Αναστασίας (Τέρμα)
Από Τέρμα (Αγίας Αναστασίας), αριστερά Τηλεμάχου, δεξιά Κέννεντυ, αριστερά Νίκης, αριστερά Θηβών, δεξιά Δερβενακίων και συνέχεια προς Ζωοδόχο Πηγή ως έχει.
731 ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΔΑΣΟΣ. Προτείνω και δύο μικρές τροποποιήσεις, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων του Δάσους Χαϊδαρίου και της. Δρομολόγιο:
Το δρομολόγιο από Ανθούπολη μέχρι Θηβών ως έχει, δεξιά Λεωφ. Αθηνών, δεξιά Γεωργίου Παπανδρέου, δεξιά Ακροπόλεως (τέρμα).
Τέρμα (Ακροπόλεως), αριστερά Σωκράτους, δεξιά Μάνης, αριστερά Γεωργίου Παπανδρέου, αριστερά Λεωφ. Αθηνών, αριστερά Θηβών, δεξιά Παναγή Τσαλδάρη, αριστερά Ραβινέ, αριστερά Αγίας Σοφίας, αριστερά Κωνσταντινουπόλεως, δεξιά Θηβών, αριστερά Ανδριτσαίνης και μέχρι Ανθούπολη ως έχει.
750 ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΝΙΚΑΙΑ. Δρομολόγιο:
Από Νίκαια μέχρι πλατεία Ελευθερίας ως έχει, συνέχεια Δημητρακοπούλου, ευθεία Χανίων, δεξιά Λεωφ. Μ. Αλεξάνδρου, αριστερά Νέστου, δεξιά Αγία Μαρίνας, αριστερά Ιερά Οδό, δεξιά Καραϊσκάκη, ευθεία Φαβιέρου, αριστερά Ιωαννίνων, δεξιά Οδυσσέως, αριστερά Αγίας Τριάδος, αριστερά Ρίμινι, πύλη ΑΤΤΙΚΟΝ (τέρμα).
Τέρμα (Ρίμινι), αριστερά Φλούτζη, ευθεία Αγωνιστών Στρατοπέδου Χαϊδαρίου, αριστερά Σάμου, δεξιά Καραϊσκάκη, αριστερά Ιερά Οδό, δεξιά Αγίας Μαρίνας, αριστερά Νέστου, δεξιά Μ. Αλεξάνδρου, αριστερά Βενιζέλου, ευθεία Ταξιαρχών, αριστερά Πέτρου Ράλλη και μέχρι Νίκαια ως έχει.
807 ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΠΑΛΑΤΑΚΙ. Δρομολόγιο:
Από (Άνω) Κορυδαλλό έως Σάμου ως έχει, αριστερά Δημητρακοπούλου, ευθεία Χανίων, δεξιά Σίφνου, αριστερά Μαρίνου Αντύπα, συνέχεια Κορυδαλλού, δεξιά Βάρναλη, ευθεία Θεσσαλονίκης, αριστερά Σαράφη, αριστερά Ιερά Οδό, δεξιά Θηβών, αριστερά Λεωφ. Αθηνών, δεξιά Φαβιέρου, αριστερά Ιωαννίνων, αριστερά Στρατάρχου Παπάγου, αριστερά Κέκροπος (τέρμα).
Τέρμα (Κέκροπος), δεξιά Φαβιέρου, αριστερά Λεωφ. Αθηνών, (προαιρετικά ένα τμήμα, που θα εξυπηρετεί την περιοχή Λιούμη και Ελαιώνα: δεξιά Μνησικλέους, δεξιά Εδέσσης, αναστροφή Εδέσσης, αριστερά Ηρακλείτου, δεξιά Λεωφ. Αθηνών), δεξιά Θηβών, αριστερά Ιερά Οδό (Στάση Μετρό), δεξιά Παπαναστασίου, δεξιά Μίνωος, δεξιά Βορείου Ηπείρου, αριστερά Κορυδαλλού, συνέχεια Μαρίνου Αντύπα, δεξιά Ηρακλείου, αριστερά Βενιζέλου, συνέχεια Ταξιαρχών αριστερά Ηπείρου και έως Άνω Κορυδαλλό ως έχει.
891 ΑΙΓΑΛΕΩ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΜΥΚΟΝΙΑΤΙΚΑ. Δρομολόγιο:
Από το δημαρχείο του Αιγάλεω αναστροφή Ιερά Οδό, δεξιά Μεγ. Αλεξάνδρου, αριστερά Βελεστίνου, αριστερά Περικλέους, αριστερά Θηβών, αριστερά Αθηνών, δεξιά Παλαιάς Καβάλας, αριστερά Παλαιάς Καβάλας, δεξιά Πατριάρχου Σεργίου, συνέχεια Τηλεμάχου, ευθεία Ταινάρου, δεξιά Πελασγίας, αριστερά Δωδεκανήσου, δεξιά Παναγή Τσαλδάρη, κυκλικά γύρω από τον "Στ. Περιστέρι", συνέχεια Τσαλδάρη, αριστερά 25ης Μαρτίου, συνέχεια Παρασκευοπούλου, κυκλικά στην πλατεία 28ης Οκτωβρίου, συνέχεια Κωνσταντινουπόλεως, αριστερά Καλυψούς, ευθεία Καλλίδρομου, δεξιά Δεληγιάννη, αριστερά Τεγέας, συνέχεια Καζαντζάκη, αναστροφή στο τέλος της οδού Καζαντάκη (τέρμα)
Από Μυκονιάτικα: Τέρμα (Καζαντζάκη), συνέχεια Τεγέας, δεξιά Οίτης, αριστερά Αγίου Ιωάννου Θεολόγου, δεξιά Κωνσταντινουπόλεως, κυκλικά στην πλατεία, δεξιά Παρασκευοπούλου, αριστερά Δημοσθένους, αριστερά 25ης Μαρτίου, δεξιά Κύπρου, δεξιά Παναγή Τσαλδαρη, κυκλικά από σταθμό "Περιστέρι", αριστερά Σαρανταπόρου, δεξιά Δερβενακίων, αριστερά Καρπενησίου ή Θηβών (για ανταπόκριση με άλλες λεωφοριακές γραμμές), δεξιά Κέννεντυ, αριστερά Μπαρουξή, αριστερά Παλαιάς Καβάλας, συνέχεια Τρεμπεσίνας, δεξιά Θηβών, δεξιά Ιερά Οδό, δεξιά Έβρου, αριστερά Εδέσσης, αριστερά Πίνδου, αριστερά Κορυτσάς, δεξιά Ιερά Οδό, Δημαρχείο Αιγάλεω (τέρμα).
892 ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΧΑΪΔΑΡΙ - ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ. Δρομολόγιο:
Νέστου (Αφετηρία), αριστερά Ψαρών, αριστερά Ιερά Οδό, δεξιά Καραϊσκάκη, αριστερά Δαβάκη, δεξιά Αγωνιστών Στρατοπέδου Χαϊδαρίου, δεξιά Λεωφ. Αθηνών, αριστερά Φαβιέρου, δεξιά Κέννεντυ, δεξιά Κατσαντώνη, αριστερά Αγίας Αναστασίας, δεξιά Τηλεμάχου, δεξιά Κέννεντυ, αριστερά Θηβών, δεξιά Δερβενακίων, αριστερά Σαρανταπόρου, δεξιά Παναγή Τσαλδάρη, κυκλικά γύρω από τον "Στ. Περιστέρι", συνέχεια Τσαλδάρη, αριστερά Κύπρου, αριστερά 25ης Μαρτίου, δεξιά Δημοσθένους, δεξιά Παρασκευοπούλου, κυκλικά στην πλατεία 28ης Οκτωβρίου, δεξιά Κύπρου, αριστερά Σολωμού και συνέχεια μέχρι Αγίους Αναργύρους ως έχει.
Από Αγίους Αναργύρους μέχρι Σολωμού ως έχει, δεξιά Χαρ. Τρικούπη, κυκλικά στη πλατεία 28ης Οκτωβρίου, δεξιά Παρασκευοπούλου, συνέχεια 25ης Μαρτίου, δεξιά Παναγή Τσαλδάρη, κυκλικά γύρω από το σταθμό "Περιστέρι", αριστερά Δωδεκανήσου, δεξιά Πελασγίας, δεξιά Κέννεντυ, αριστερά Φαβιέρου, ευθεία Καραϊσκάκη, αριστερά Ιερά Οδό, δεξιά Αγίας Μαρίνας, αριστερά Νέστου (αφετηρία).
Γ) ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ των παραπάνω προτάσεων:
Εξοικονόμηση οχημάτων από:
α. Την κατάργηση της γραμμής - κορμού Β15.
β. Την κατάργηση της γραμμής - κορμού Β11.
γ. Από την αντικατάσταση των θερμικών λεωφορείων της γραμμής 856.
Τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για:
α. Την ενίσχυση δρομολογίων της γραμμής - κορμού Α15.
β. Την ενίσχυση δρομολογίων της γραμμής - κορμού Α11.
γ. Την ενίσχυση και ομαλοποίηση των δρομολογίων της συγχωνευμένης γραμμής 700 (ώστε να συνεχίσει να είναι τόσο συχνό όσο είναι το 822 σήμερα).
ε. Την επανέναρξη της γραμμής-κορμού Α6: "ΜΟΥΣΕΙΟ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΠΕΝΤΕΛΗ", όπως έχει ήδη προταθεί στο σχετικό topic.
Θα παρακαλούσα όποιον μπορεί, να προωθήσει τα παραπάνω στον ΟΑΣΑ, για να τα εξετάσει. Ευχαριστώ!]
Θέλω να διατυπώσω ορισμένες προτάσεις αναδιάταξης και βελτιστοποίησης ορισμένων λεωφοριακών γραμμών, με αφορμή τις νέες επεκτάσεις του μετρό προς Ανθούπολη και προς Αγία Μαρίνα. Επειδή είμαι κάτοικος των δυτικών προαστίων, γνωρίζω καλά τα προβλήματα, που υπάρχουν.
Α) Συνοπτικές Προτάσεις.
Συνοπτικά, θα ήθελα να παρουσιάσω μερικές προτάσεις αναδιάταξης των μερικών υφιστάμενων λεωφοριακών γραμμών στα δυτικά προάστια. Οι προτεινόμενες διαδρομές αυτών των γραμμών παρουσιάζονται στο τμήμα Β.
Α1) Τροποποιήσεις γραμμών, που διέρχονται από το Αττικό Νοσοκομείο.
Επειδή η γραμμή οι γραμμές 731 και 892 διέρχονται δύο φορές (μια στην άνοδο και μια στη κάθοδο) την οδό Ρίμινι (έξω από τα στρατόπεδα ΚΕΒΟΠ και ΚΕΔΒ) προκαλείται συχνά σύγχυση σε όσους επιβιβάζονται στο συγκεκριμένο τμήμα. Επίσης, θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερο η γραμμή 750 να μην διέρχεται από τον σταθμό του μετρό "Αιγάλεω" αλλά από το νέο σταθμό "Αγία Μαρίνα". Γι' αυτό προτείνω:
α) Για τις γραμμές 731 και 892: Κατάργηση των τμημάτων από και προς το Αττικό Νοσοκομείο. Οι επιβάτες, που έχουν προορισμό το Αττικό Νοσοκομείο, θα εξυπηρετούνται από άλλες γραμμές, που περιγράφω παρακάτω.
β) Για την γραμμή 750: Κατάργηση της διαδρομής από και προς τον σταθμό "Αιγάλεω" και χάραξη νέας διαδρομής που θα περιλαμβάνει τον σταθμό "Αγία Μαρίνα".
γ) Τροποποίηση της γραμμής 730, ώστε να συνδέσει το Αττικό Νοσοκομείο με την γραμμή 2 του Μετρό.
Α2) Τροποποιήσεις των διαδημοτικών γραμμών 891 και 892.
Οι γραμμές αυτές διέρχονται από πολλές περιοχές και γι' αυτό πρέπει να είναι πολύ εξυπηρετικές προς το επιβατικό κοινό αυτών των περιοχών. Γι' αυτό, προτείνω:
α) Για την γραμμή 892: Διαφοροποίηση της υφιστάμενης διαδρομής στο τμήμα του Λόφου Αξιωματικών/Νέας Ζωής στο Περιστέρι σε συνδυασμό με την γραμμή 891.
β) Για την γραμμή 891: Επέκταση της διαδρομής στο τμήμα του Λόφου Αξιωματικών και της Νέας Ζωής, στο Περιστέρι.
Επίσης, για την καλύτερη αξιοποίηση των σταθμού του Μετρό "Περιστέρι" και την εξυπηρέτηση περιοχών, απ' όπου δεν διέρχονται λεωφοριακές γραμμές, προτείνω κατάργηση του τμήματος από Μπουρνάζι μέχρι τον σταθμό "Αττική" (αφού μπορεί να γίνει μετεπιβίβαση στο σταθμό "Περιστέρι", που ανήκει στη ίδια γραμμή Μετρό) και επέκταση της γραμμής από Μπουρνάζι προς Μυκονιάτικα. Το κατηργημένο τμήμα εξυπηρετείται από την γραμμή 732.
γ) Για την γραμμή 730: Κατάργηση του τμήματος από Αγία Αναστασία μέχρι τη διασταυρωση Λεωφ. Θηβών και Λεωφ. Αθηνών και ενσωμάτωση του εν λόγω τμήματος στη γραμμή 891. Έτσι, οι επιβάτες του συγκεκριμένου τμήματος θα έχουν πρόσβαση προς το Αιγάλεω και τη γραμμή 3 του Μετρό.
δ) Για την γραμμή 807: Τροποποίηση της διαδρομής από τα όρια Αγίας Βαρβάρας και Κορυδαλλού, μέχρι τον σταθμό Αιγάλεω, ώστε να καλυφθεί το κενό που αφήνει η τροποποίηση της γραμμής 750 και να διαφοροποιηθεί η κοινή διαδρομή, που έχει με την γραμμή 806 ως τον σταθμό του Αιγάλεω.
Α3) Κατάργηση της γραμμής-κορμού Β15.
Θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος κορμός είναι σχεδόν παραπλήσιος με την γραμμή-κορμό Α15 και θα μπορούσαν να εξοικονομοιθούν οχήματα. Γι' αυτό προτείνω:
α) Την κατάργηση της γραμμής-κορμού Β15.
β) Την ενσωμάτωση του κατηργημένου τμήματος της γραμμής 750 από τον σταθμό του "Αιγάλεω" μέχρι το Παλατάκι, στην τροποποιημένη διαδρομή του 807.
γ) Την ενίσχυση των δρομολογίων της γραμμής-κορμού Α15.
Το τμήμα από τη Λεωφ. Θηβών μέχρι τον σταθμό Λαρίσης, το οποίο είναι κοινό με τους κορμούς Α15 και Γ16.
Α4) Τροποποίηση της γραμμής-κορμού Β11.
Θεωρώ ότι ο συγκεκριμένος κορμός είναι σχεδόν πανομοιότυπος με την γραμμή-κορμό Α11 και θα μπορούσαν να εξοικονομοιθούν οχήματα. Γι' αυτό προτείνω:
α) Την κατάργηση της γραμμής-κορμού Β11.
β) Την ενίσχυση των δρομολογίων της γραμμής-κορμού Α11 και της γραμμής 700.
γ) Την συγχώνευση των γραμμών 700 και 822, οι οποίες είναι τροφοδοτικές προς τον ίδιο σταθμό του Μετρό "Άγιο Αντώνιο".
Οι επιβάτες της κατηργημένης γραμμής θα εξυπηρετούνται από τη γραμμή-κορμό Α11. Το τμήμα της οδού 25ης Μαρτίου, στην Πετρούπολη από την οδό Κεφαλληνίας έως Σουλίου, από το οποίο δεν διέρχεται το Α11 προς Πετρούπολη, θα καλύπτεται από πυκνότερα δρομολόγια της γραμμής 700 με μετεπιβίβαση στο σταθμό του Μετρό "Άγιο Αντώνιο".
Α5) Ηλεκτροκίνηση της γραμμής 856 "ΑΙΓΑΛΕΩ - ΔΑΦΝΗ - ΥΜΗΤΤΟΣ".
Κατά τη γνώμη μου, αυτή η γραμμή θα έπρεπε να είναι γραμμή τρόλεϊ, διότι είναι μια μεγάλη, διαδημοτική γραμμή, που διέρχεται από δυο μεγάλες αρτηρίες, την Ιερά Οδό και τη Βουλιαγμένης/Ηλιουπόλεως, από τις οποίες δεν διέρχονται καθόλου ηλεκτροκίνητα λεωφορεία.
Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα μπορούν να εξοικονομηθούν από την κατάργηση της υφιστάμενης γραμμής τρόλεϊ 18, που καλύπτεται τμηματικά από τις γραμμές τρόλεϊ 10 και 19.
Β) Αναλυτικά τα δρομολόγια των αναδιατεταγμένων λεωφοριακών γραμμών.
700 ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ - ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΝΕΑ ΖΩΗ . Δρομολόγιο:
Από Νέα Ζωή μέχρι την οδό Βασιλέως Αλεξάνδρου ως έχει το 822, ευθεία Εθνάρχου Μακαρίου, αριστερά Κύπρου, αριστερά 25ης Μαρτίου, δεξιά Κουντουριώτου, δεξιά Παρασκευοπούλου, και συνέχεια μέχρι την Αγία Τριάδα ως έχει το 700.
730 ΖΩΟΔΟΧΟΣ ΠΗΓΗ - ΣΤ. ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ - ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ - ΛΟΦΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ. Δρομολόγιο:
Από Ζωοδόχο Πηγή μέχρι Θηβών ως έχει, δεξιά Κέννεντυ, αριστερά Φαβιέρου, δεξιά Λεωφ. Αθηνών, δεξιά Ηρακλέους, συνέχεια Ρίμινι, Πύλη ΑΤΤΙΚΟΝ, δεξιά Αγίας Τριάδος, συνέχεια Κέννεντυ, δεξιά Κατσαντώνη, αριστερά Αγίας Αναστασίας (Τέρμα)
Από Τέρμα (Αγίας Αναστασίας), αριστερά Τηλεμάχου, δεξιά Κέννεντυ, αριστερά Νίκης, αριστερά Θηβών, δεξιά Δερβενακίων και συνέχεια προς Ζωοδόχο Πηγή ως έχει.
731 ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ - ΔΑΣΟΣ. Προτείνω και δύο μικρές τροποποιήσεις, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων του Δάσους Χαϊδαρίου και της. Δρομολόγιο:
Το δρομολόγιο από Ανθούπολη μέχρι Θηβών ως έχει, δεξιά Λεωφ. Αθηνών, δεξιά Γεωργίου Παπανδρέου, δεξιά Ακροπόλεως (τέρμα).
Τέρμα (Ακροπόλεως), αριστερά Σωκράτους, δεξιά Μάνης, αριστερά Γεωργίου Παπανδρέου, αριστερά Λεωφ. Αθηνών, αριστερά Θηβών, δεξιά Παναγή Τσαλδάρη, αριστερά Ραβινέ, αριστερά Αγίας Σοφίας, αριστερά Κωνσταντινουπόλεως, δεξιά Θηβών, αριστερά Ανδριτσαίνης και μέχρι Ανθούπολη ως έχει.
750 ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΝΙΚΑΙΑ. Δρομολόγιο:
Από Νίκαια μέχρι πλατεία Ελευθερίας ως έχει, συνέχεια Δημητρακοπούλου, ευθεία Χανίων, δεξιά Λεωφ. Μ. Αλεξάνδρου, αριστερά Νέστου, δεξιά Αγία Μαρίνας, αριστερά Ιερά Οδό, δεξιά Καραϊσκάκη, ευθεία Φαβιέρου, αριστερά Ιωαννίνων, δεξιά Οδυσσέως, αριστερά Αγίας Τριάδος, αριστερά Ρίμινι, πύλη ΑΤΤΙΚΟΝ (τέρμα).
Τέρμα (Ρίμινι), αριστερά Φλούτζη, ευθεία Αγωνιστών Στρατοπέδου Χαϊδαρίου, αριστερά Σάμου, δεξιά Καραϊσκάκη, αριστερά Ιερά Οδό, δεξιά Αγίας Μαρίνας, αριστερά Νέστου, δεξιά Μ. Αλεξάνδρου, αριστερά Βενιζέλου, ευθεία Ταξιαρχών, αριστερά Πέτρου Ράλλη και μέχρι Νίκαια ως έχει.
807 ΑΝΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ - ΠΑΛΑΤΑΚΙ. Δρομολόγιο:
Από (Άνω) Κορυδαλλό έως Σάμου ως έχει, αριστερά Δημητρακοπούλου, ευθεία Χανίων, δεξιά Σίφνου, αριστερά Μαρίνου Αντύπα, συνέχεια Κορυδαλλού, δεξιά Βάρναλη, ευθεία Θεσσαλονίκης, αριστερά Σαράφη, αριστερά Ιερά Οδό, δεξιά Θηβών, αριστερά Λεωφ. Αθηνών, δεξιά Φαβιέρου, αριστερά Ιωαννίνων, αριστερά Στρατάρχου Παπάγου, αριστερά Κέκροπος (τέρμα).
Τέρμα (Κέκροπος), δεξιά Φαβιέρου, αριστερά Λεωφ. Αθηνών, (προαιρετικά ένα τμήμα, που θα εξυπηρετεί την περιοχή Λιούμη και Ελαιώνα: δεξιά Μνησικλέους, δεξιά Εδέσσης, αναστροφή Εδέσσης, αριστερά Ηρακλείτου, δεξιά Λεωφ. Αθηνών), δεξιά Θηβών, αριστερά Ιερά Οδό (Στάση Μετρό), δεξιά Παπαναστασίου, δεξιά Μίνωος, δεξιά Βορείου Ηπείρου, αριστερά Κορυδαλλού, συνέχεια Μαρίνου Αντύπα, δεξιά Ηρακλείου, αριστερά Βενιζέλου, συνέχεια Ταξιαρχών αριστερά Ηπείρου και έως Άνω Κορυδαλλό ως έχει.
891 ΑΙΓΑΛΕΩ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ - ΜΥΚΟΝΙΑΤΙΚΑ. Δρομολόγιο:
Από το δημαρχείο του Αιγάλεω αναστροφή Ιερά Οδό, δεξιά Μεγ. Αλεξάνδρου, αριστερά Βελεστίνου, αριστερά Περικλέους, αριστερά Θηβών, αριστερά Αθηνών, δεξιά Παλαιάς Καβάλας, αριστερά Παλαιάς Καβάλας, δεξιά Πατριάρχου Σεργίου, συνέχεια Τηλεμάχου, ευθεία Ταινάρου, δεξιά Πελασγίας, αριστερά Δωδεκανήσου, δεξιά Παναγή Τσαλδάρη, κυκλικά γύρω από τον "Στ. Περιστέρι", συνέχεια Τσαλδάρη, αριστερά 25ης Μαρτίου, συνέχεια Παρασκευοπούλου, κυκλικά στην πλατεία 28ης Οκτωβρίου, συνέχεια Κωνσταντινουπόλεως, αριστερά Καλυψούς, ευθεία Καλλίδρομου, δεξιά Δεληγιάννη, αριστερά Τεγέας, συνέχεια Καζαντζάκη, αναστροφή στο τέλος της οδού Καζαντάκη (τέρμα)
Από Μυκονιάτικα: Τέρμα (Καζαντζάκη), συνέχεια Τεγέας, δεξιά Οίτης, αριστερά Αγίου Ιωάννου Θεολόγου, δεξιά Κωνσταντινουπόλεως, κυκλικά στην πλατεία, δεξιά Παρασκευοπούλου, αριστερά Δημοσθένους, αριστερά 25ης Μαρτίου, δεξιά Κύπρου, δεξιά Παναγή Τσαλδαρη, κυκλικά από σταθμό "Περιστέρι", αριστερά Σαρανταπόρου, δεξιά Δερβενακίων, αριστερά Καρπενησίου ή Θηβών (για ανταπόκριση με άλλες λεωφοριακές γραμμές), δεξιά Κέννεντυ, αριστερά Μπαρουξή, αριστερά Παλαιάς Καβάλας, συνέχεια Τρεμπεσίνας, δεξιά Θηβών, δεξιά Ιερά Οδό, δεξιά Έβρου, αριστερά Εδέσσης, αριστερά Πίνδου, αριστερά Κορυτσάς, δεξιά Ιερά Οδό, Δημαρχείο Αιγάλεω (τέρμα).
892 ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑ - ΧΑΪΔΑΡΙ - ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ. Δρομολόγιο:
Νέστου (Αφετηρία), αριστερά Ψαρών, αριστερά Ιερά Οδό, δεξιά Καραϊσκάκη, αριστερά Δαβάκη, δεξιά Αγωνιστών Στρατοπέδου Χαϊδαρίου, δεξιά Λεωφ. Αθηνών, αριστερά Φαβιέρου, δεξιά Κέννεντυ, δεξιά Κατσαντώνη, αριστερά Αγίας Αναστασίας, δεξιά Τηλεμάχου, δεξιά Κέννεντυ, αριστερά Θηβών, δεξιά Δερβενακίων, αριστερά Σαρανταπόρου, δεξιά Παναγή Τσαλδάρη, κυκλικά γύρω από τον "Στ. Περιστέρι", συνέχεια Τσαλδάρη, αριστερά Κύπρου, αριστερά 25ης Μαρτίου, δεξιά Δημοσθένους, δεξιά Παρασκευοπούλου, κυκλικά στην πλατεία 28ης Οκτωβρίου, δεξιά Κύπρου, αριστερά Σολωμού και συνέχεια μέχρι Αγίους Αναργύρους ως έχει.
Από Αγίους Αναργύρους μέχρι Σολωμού ως έχει, δεξιά Χαρ. Τρικούπη, κυκλικά στη πλατεία 28ης Οκτωβρίου, δεξιά Παρασκευοπούλου, συνέχεια 25ης Μαρτίου, δεξιά Παναγή Τσαλδάρη, κυκλικά γύρω από το σταθμό "Περιστέρι", αριστερά Δωδεκανήσου, δεξιά Πελασγίας, δεξιά Κέννεντυ, αριστερά Φαβιέρου, ευθεία Καραϊσκάκη, αριστερά Ιερά Οδό, δεξιά Αγίας Μαρίνας, αριστερά Νέστου (αφετηρία).
Γ) ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ των παραπάνω προτάσεων:
Εξοικονόμηση οχημάτων από:
α. Την κατάργηση της γραμμής - κορμού Β15.
β. Την κατάργηση της γραμμής - κορμού Β11.
γ. Από την αντικατάσταση των θερμικών λεωφορείων της γραμμής 856.
Τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για:
α. Την ενίσχυση δρομολογίων της γραμμής - κορμού Α15.
β. Την ενίσχυση δρομολογίων της γραμμής - κορμού Α11.
γ. Την ενίσχυση και ομαλοποίηση των δρομολογίων της συγχωνευμένης γραμμής 700 (ώστε να συνεχίσει να είναι τόσο συχνό όσο είναι το 822 σήμερα).
ε. Την επανέναρξη της γραμμής-κορμού Α6: "ΜΟΥΣΕΙΟ - ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΠΕΝΤΕΛΗ", όπως έχει ήδη προταθεί στο σχετικό topic.
Θα παρακαλούσα όποιον μπορεί, να προωθήσει τα παραπάνω στον ΟΑΣΑ, για να τα εξετάσει. Ευχαριστώ!]