(04-01-2014, 06:22 PM)georgio Έγραψε: Ναι αλλά δεν σημαίνει ότι όσες περιοχές είναι κοντά στο κέντρο πρέπει να έχουν και απευθειας σύνδεση με αυτό. Σύνδεση με το κέντρο πρέπει να έχουν οι κορμοί(Α2,Β3),οι διακεντρικές(856,608,732) και σε όσες κυκλικές απαιτείται παραπάνω χρόνικό διάστημα η μετεπιβίβαση στο μετρο(220,221,235,203)
* Ταύρος: διακεντρικές 035 και 815 + Ηλεκτρικός στο νότιο άκρο + λεωφορεία Πέτρου Ράλλη στο βόρειο
* Πετράλωνα: 035 και 815 για τα Κάτω Πετράλωνα + 227 για τα Άνω Πετράλωνα + Ηλεκτρικός για αμφότερα + το 15
* Χαροκόπου: Ηλεκτρικός στο βόρειο άκρο + κορμοί Συγγρού (Α2, Β2) στο νότιο + 040 που διασχίζει το Χαροκόπου (Αγ. Πάντων / Χαροκόπου) + τρόλλεϋ 1 και 5 από Θησέως
* Κουκάκι: τρόλλεϋ 1, 5 και 15 + Μετρό Συγγρού-Φιξ + κορμοί Συγγρού Α2/Β2 + 040!!!
* Ν. Κόσμος / Κυνοσάργους: Τρεις σταθμοί Μετρό (Συγγρού-Φιξ, Ν. Κόσμος, Αγ. Ιωάννης) + κορμοί Συγγρού / 040 + 227/856/Α3/Β3/Α4 στη Βουλιαγμένης + τρόλλεϋ 4 + Τράμ!
* Αιγαίου / Αρτάκης, Λουτρά / Φάρος / Άνω Δάφνη: ΚΑΜΙΑ σύνδεση με κέντρο (!)
* Δάφνη (Βουλιαγμένης): Μετρό Δάφνης + Α3, Β3, Α4
* Χαραυγη / Υμηττός: 856
* Αγ. Αρτέμιος (Γούβα): και 227 και 4
* Βυρωνας: Μεταμόρφωση: 054, Ζωοδ. Πηγή: 732, Νέα Ελβετία: 11
* Παγκράτι: 2, 4, 11
* Καισαριανή: 2 και 224
* Ζωγράφου: 230 και 608, 220, 221, 235 (και ορθοτατα λόγω της Παν/πολης)
Είναι εμφανές ότι με τις αλλαγές του 2010 υπάρχει μια περιοχή που ρίχτηκε: και αυτή είναι η περιοχή Άνω Δάφνη / Φάρος / Αιγαίου-Αρτάκης / Λουτρά που έχασε την απ' ευθείας σύνδεση με το κέντρο που είχε είτε με το 136 (Λουτρά / Αιγαίου) και το 137 (Αρτάκης / Φάρος) είτε με το 057 (Άνω Δάφνη - βλ. Εθνάρχου Μακαρίου από Ακροπόλεως έως Τσαλαγανίδου).
Το επιχείρημα "σε όσες κυκλικές απαιτείται παραπάνω χρόνικό διάστημα η μετεπιβίβαση στο μετρο" ισχύει με το παραπάνω γι' αυτές τις περιοχές. Επίσης, όσον αφορά το 057, διακεντρική υπήρχε, για τα δε 136/137 μπορεί κάλλιστα να είναι κυκλική στο κέντρο.