Αξιολόγηση Θέματος:
  • 21 Ψήφοι - 3.81 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2
(04-01-2014, 05:21 PM)ns_ Έγραψε: 1) Συμφωνώ - είναι μέσος όρος, διότι ελλείψει ο συντονισμός

2) Πάρε έναν χάρτη, έναν διαβήτη, κάνε έναν κύκλο με κέντρο το Σύνταγμα και ακτίνα μέχρι το Στ. Κάτω Πατήσια, και θα δεις ότι το Χαροκοπου (από Δ. Καλλιθέας), Άλσος, Αιγαίου-Αρτάκης και Φάρος (από Δ. Νέας Σμύρνης), όλη η Δάφνη και ο Υμηττός, ο Βύρωνας - πλην Καρέα φυσικά, η Καισαριανή και το Ζωγράφου είναι μέσα σ' αυτόν τον κύκλο. Χαροκοπου, ΒΑ Ν. Σμύρνη, Δάφνη, Υμηττός, Βυρωνας, Καισαριανή, Ζωγράφου, είναι περιοχές τόσο κοντά στο κέντρο όσο και τα Σεπολια, τα Πετράλωνα, ο Ν. Κόσμος, η Γουβα, το Παγκράτι, το Ελληνορώσων, η Κυψέλη και τα Κάτω Πατήσια, ανήκουν δηλ., σ' έναν στενό κεντρικό πυρήνα που είναι λογικό και δίκαιο να έχει απ' ευθείας σύνδεση με το κέντρο.

Τζιτζιφιές, Μοσχάτο (σε αντίθεση με τον Ταύρο που είναι μέρος του κεντρικού πυρήνα), Καλλιθέα εν στενή εννοία , Αμφιθέα, Π. Φάληρο, Ν. Σμύρνη πέραν των περιοχών Αλσους και Φάρου, Μπραχάμι, Ηλιούπολη, Παπάγου, Ψυχικό, Άνω Πατήσια, Ριζουπολη, Γαλάτσι, Αιγάλεω, ανήκουν σε μια οιονεί "Ζώνη 1" που (κατά τη γνώμη μου πάντα) δεν επιβάλλει απ' ευθείας σύνδεση με το κέντρο, αλλά δικαιολογεί τη μετεπιβίβαση σε Μετρό.

Το γεγονός ότι Χαροκοπου, Άλσος / Φάρος, Δάφνη, Υμηττός, Βυρωνας, Καισαριανή και Ζωγράφου δεν ανήκουν διοικητικά στο Δήμο Αθηναίων, δεν μπορεί να αναιρεσει το γεγονός ότι είναι πιο κοντά στο Σύνταγμα ακόμη κι απ' ότι είναι τα Κάτω Πατήσια.

Συνεπώς, κατά τη γνώμη μου, δεν θα πρέπει να διαφέρουν σε κάτι συγκοινωνιακα από τα Πετράλωνα, το Παγκράτι, την Κυψέλη ή τα Πατήσια, σε όρους απ' ευθείας πρόσβασης στο κέντρο. Είναι "σκληρός πυρήνας" των Αθηνών, με όλα τα μειονεκτηματα και πλεονεκτήματα που αυτό συνεπάγεται.
 
Ναι αλλά δεν σημαίνει ότι όσες περιοχές είναι κοντά στο κέντρο πρέπει να έχουν και απευθειας σύνδεση με αυτό. Σύνδεση με το κέντρο πρέπει να έχουν οι κορμοί(Α2,Β3),οι διακεντρικές(856,608,732) και σε όσες κυκλικές απαιτείται παραπάνω χρόνικό διάστημα η μετεπιβίβαση στο μετρο(220,221,235,203)

 
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 - από georgio - 04-01-2014, 06:22 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.450 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.529 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.846 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express Citaro 438 688.619 14-06-2024, 10:45 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Achilleas-Lykavittos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.715 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.391 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.639 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.738 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.297 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.322 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 19 Επισκέπτης (ες)