(04-01-2014, 06:16 AM)georgio Έγραψε: 1) Τα 12' που υπολόγισες στην πραγματικότητα δεν ισχύουν γιατί πολλές φορές το 212 έρχεται παρεούλα με το 218 ή 2-3 λεπτα πριν ή μετά. Γι αυτό και έχει ελάχιστο κόσμό
2) Εγώ που μένω Ηλιούπολη για να έχω απευθείας πρόσβαση με το κέντρο της Αθήνας πρέπει ή να πάρω το 237 και να περπατήσω για να πάρω Α4 απο τη μια πλευρά ή 856 από την άλλη
Τι παραπάνω έχει ο κάτοικος της Άνω Δάφνης απο εμένα; Καμία. Ας περπατήσει 10-15 λεπτα για να πάει στο μετρο αν δεν θέλει να περιμένει λεωφορείο.
1) Συμφωνώ - είναι μέσος όρος, διότι ελλείψει ο συντονισμός
2) Πάρε έναν χάρτη, έναν διαβήτη, κάνε έναν κύκλο με κέντρο το Σύνταγμα και ακτίνα μέχρι το Στ. Κάτω Πατήσια, και θα δεις ότι το Χαροκοπου (από Δ. Καλλιθέας), Άλσος, Αιγαίου-Αρτάκης και Φάρος (από Δ. Νέας Σμύρνης), όλη η Δάφνη και ο Υμηττός, ο Βύρωνας - πλην Καρέα φυσικά, η Καισαριανή και το Ζωγράφου είναι μέσα σ' αυτόν τον κύκλο. Χαροκοπου, ΒΑ Ν. Σμύρνη, Δάφνη, Υμηττός, Βυρωνας, Καισαριανή, Ζωγράφου, είναι περιοχές τόσο κοντά στο κέντρο όσο και τα Σεπολια, τα Πετράλωνα, ο Ν. Κόσμος, η Γουβα, το Παγκράτι, το Ελληνορώσων, η Κυψέλη και τα Κάτω Πατήσια, ανήκουν δηλ., σ' έναν στενό κεντρικό πυρήνα που είναι λογικό και δίκαιο να έχει απ' ευθείας σύνδεση με το κέντρο.
Τζιτζιφιές, Μοσχάτο (σε αντίθεση με τον Ταύρο που είναι μέρος του κεντρικού πυρήνα), Καλλιθέα εν στενή εννοία , Αμφιθέα, Π. Φάληρο, Ν. Σμύρνη πέραν των περιοχών Αλσους και Φάρου, Μπραχάμι, Ηλιούπολη, Παπάγου, Ψυχικό, Άνω Πατήσια, Ριζουπολη, Γαλάτσι, Αιγάλεω, ανήκουν σε μια οιονεί "Ζώνη 1" που (κατά τη γνώμη μου πάντα) δεν επιβάλλει απ' ευθείας σύνδεση με το κέντρο, αλλά δικαιολογεί τη μετεπιβίβαση σε Μετρό.
Το γεγονός ότι Χαροκοπου, Άλσος / Φάρος, Δάφνη, Υμηττός, Βυρωνας, Καισαριανή και Ζωγράφου δεν ανήκουν διοικητικά στο Δήμο Αθηναίων, δεν μπορεί να αναιρεσει το γεγονός ότι είναι πιο κοντά στο Σύνταγμα ακόμη κι απ' ότι είναι τα Κάτω Πατήσια.
Συνεπώς, κατά τη γνώμη μου, δεν θα πρέπει να διαφέρουν σε κάτι συγκοινωνιακα από τα Πετράλωνα, το Παγκράτι, την Κυψέλη ή τα Πατήσια, σε όρους απ' ευθείας πρόσβασης στο κέντρο. Είναι "σκληρός πυρήνας" των Αθηνών, με όλα τα μειονεκτηματα και πλεονεκτήματα που αυτό συνεπάγεται.