10-12-2013, 10:14 PM
(10-12-2013, 09:30 PM)ns_ Έγραψε: Ως γνωστόν "Τομέας 1 : ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΒΑΡΗ"
Οι γραμμές που εξυπηρετούν εκάστη περισσότερες από μία (1) από τις περιοχές που συνιστούν τον Τομέα 1 είναι οι παρακάτω:
6 περιοχές
* Α2: ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ
* Χ96: ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΑΡΗ
5 περιοχές
* Α1: ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ
* Ε22: ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΒΑΡΗ
4 περιοχές
* 115, 149, 170: ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ, ΒΑΡΗ
* 171, Χ97: ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΑΡΗ
* Β2: ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ
* Β1: ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ
3 περιοχές
* 101, 140, 790(νυκτ.), Α3, Β3: ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ
* 116, 120: ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΑΡΗ
* 217: ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ, ΑΛΙΜΟΣ
* 154: ΑΛΙΜΟΣ, ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ
* 114: ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ, ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
2 περιοχές
* 106, 126, 130, 550: ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ, ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ
* 142, 155: ΑΛΙΜΟΣ, ΕΛΛΗΝΙΚΟ
* 124, 205: ΕΛΛΗΝΙΚΟ, ΓΛΥΦΑΔΑ
* 128: ΓΛΥΦΑΔΑ, ΒΟΥΛΑ
Οι απ΄ευθείας συνδέσεις μεταξύ περιοχών έχουν ως εξής:
14 συνδέσεις
* ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΓΛΥΦΑΔΑ
* ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΟΥΛΑ
11 συνδέσεις
* ΑΛΙΜΟΣ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ
9 συνδέσεις
* ΑΛΙΜΟΣ - ΓΛΥΦΑΔΑ
* ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΑΡΗ
7 συνδέσεις
* ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ - ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ
6 συνδέσεις
* ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΒΟΥΛΑ
5 συνδέσεις
* ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ - ΑΛΙΜΟΣ
* ΓΛΥΦΑΔΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
* ΒΟΥΛΑ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
* ΒΟΥΛΑ - ΒΑΡΗ
4 συνδέσεις
* ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΒΑΡΗ
* ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ - ΒΑΡΗ
3 συνδέσεις
* ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ - ΑΛΙΜΟΣ
* ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ
* ΑΛΙΜΟΣ - ΒΟΥΛΑ
2 συνδέσεις
* ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ - ΕΛΛΗΝΙΚΟ
* ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ - ΓΛΥΦΑΔΑ
* ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ - ΒΟΥΛΑ
1 σύνδεση
* ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ - ΓΛΥΦΑΔΑ
* ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ - ΒΟΥΛΑ
* ΕΛΛΗΝΙΚΟ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
-- Καμία -- σύνδεση
* ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
* ΝΕΑ ΣΜΥΡΝΗ - ΒΑΡΗ
* ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
* ΠΑΛΑΙΟ ΦΑΛΗΡΟ - ΒΑΡΗ
* ΑΛΙΜΟΣ - ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗ
* ΑΛΙΜΟΣ - ΒΑΡΗ
Δε νομίζω πως υπάρχει ανάγκη για σύνδεση της Βάρης και της Βουλιαγμένης, με το Π. Φάληρο, τον Άλιμο ή τη Ν. Σμύρνη. Ούτε διοικητικά δεν έχουν κάποια σχέση μεταξύ τους, μιας και ό δημος Βάρης-Βούλας-Βουλιαγμένης υπάγεται στην Ανατολική Αττική.
Τέτοιες συνδέσεις δεν έχουν και νόημα ούτε ως προς το νόημα της εξυπηρέτησης του κοινού για πρόσβαση σε επιχειρήσεις και υπηρεσίες του ιδιωτικού τομέα. Ειδικά οι κάτοικοι της Βουλιαγμένης, έχουν ένα Χ ανώτερο οικονομικό επίπεδο. Οπότε δύσκολα θα προτιμήσουν το λεωφορείο σαν μέσο μετακίνησης.