30-11-2013, 05:01 AM
(30-11-2013, 04:50 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Την χαιρετίζω και αυτή τη πρόταση! Μου αρέσει που συνδέεται η Λαχαναγορά με τη Γραμμή 1 του μετρό. Βέβαια για το κομμάτι του Ταυρου δεν είμαι και τόσο σίγουρος οτι θα πετύχει. Αλλα απ' τη σημερινή κατάσταση, η προταση αυτη είναι κούκλα!
Βέβαια, όπως με το 815, έτσι και εδώ ως αφετηρία πρέπει να νοηθεί το Α/Σ Π. Ράλλη. Απ' το να μπλέκονται τα οχήματα στο ''Π'' Ηρας-Τερψιχόρης-Διός, όπου γίνεται της νταλίκας το κάγκελο, καλύτερα να πάνε μέσω Προφ. Δανιήλ στο Α/Σ.
Τυπικά το αναφέρω ως αφετηρία της Λ. Ειρήνης. Ουσιαστικά από το Α/Σ ξεκινάει.
Όσο για το κομμάτι του Ταύρου, το ενσωμάτωσα περισσότερο λόγω του ότι η νέα 815 (έτσι όπως δηλαδή την έχω σκεφτεί) θα φτάνει μέχρι και το Δημαρχείο Μοσχάτου, και, όπως σωστά επισήμανες πριν στον "ακαλλικράτητο" Νίκο, πλέον (από το '10 δηλαδή) υπάρχει ενιαίος Δήμος Μοσχάτου-Ταύρου. Άρα θα έχει νόημα η σύνδεση αυτή.
(30-11-2013, 04:50 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Καλύτερο είναι πιστεύω να πάει μέσω Καμινίων. Χοντρικά να πηγαίνει ως εξής: Μικράς Ασίας, Δωδεκανήσου, Φαλήρου, στενά Κοκκινιάς, Στρ. Μακρυγιάννη, Πλατεία Ρέντη και πίσω (προσέγγιση στο σταθμό Ν. Φαλήρου από Καραολή & Δημητρίου). Έτσι, Καμίνια και Κοκκινιά θα αποκτήσουν λεωφορείο προς το Ν. Φάληρο.
Στην αρχή αυτό ακριβώς σκεφτόμουν. Αλλά επειδή μένει έτσι ακάλυπτη η Αγ. Άννης, είπα να δώσω κάτι και σε αυτή. Αν βέβαια δε χρειάζεται καλύτερα όπως το προτείνεις κι εσύ.