30-11-2013, 04:50 AM
(30-11-2013, 03:44 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: - 815: Το υπάρχον τέρμα του μετατρέπεται σε αφετηρία και αποκτά κυκλική διαδρομή, που θα συντίθεται από την υπάρχουσα της 815 από Ταύρο έως Πειραιώς και της 914 από Πειραιώς έως Λαχαναγορά και στη συνέχεια να καταλήγει στο σταθμό "Μοσχάτο". Συνεπώς, η διαδρομή που θα ακολουθούνταν θα ήταν η εξής: Από Λ. Ειρήνης (ΑΦΕΤΗΡΙΑ), δεξιά Μακεδονίας, δεξιά Πειραιώς, δεξιά Πύργου, αριστερά Τζ. Κέννεντυ, αριστερά Λ. Γ. Παπανδρέου, συνέχεια Χρ. Σμύρνης, αριστερά Κοραή, αριστερά Μιαούλη, συνέχεια Καραολή & Δημητρίου (Στ. "Μοσχάτο"), αριστερά Στρ. Μακρυγιάννη, αριστερά Σολωμού, αριστερά Χρ. Σμύρνης, συνέχεια Λ. Γ. Παπανδρέου, δεξιά Γ. Κονδύλη, δεξιά Πύργου, αριστερά Πειραιώς, αριστερά Μακεδονίας (με κατάλληλη ρύθμιση στο σηματοδότη), δεξιά Κορυτσάς, αριστερά Αίαντος, αριστερά Λ. Ειρήνης (ΑΦΕΤΗΡΙΑ).
Την χαιρετίζω και αυτή τη πρόταση! Μου αρέσει που συνδέεται η Λαχαναγορά με τη Γραμμή 1 του μετρό. Βέβαια για το κομμάτι του Ταυρου δεν είμαι και τόσο σίγουρος οτι θα πετύχει. Αλλα απ' τη σημερινή κατάσταση, η προταση αυτη είναι κούκλα!
Βέβαια, όπως με το 815, έτσι και εδώ ως αφετηρία πρέπει να νοηθεί το Α/Σ Π. Ράλλη. Απ' το να μπλέκονται τα οχήματα στο ''Π'' Ηρας-Τερψιχόρης-Διός, όπου γίνεται της νταλίκας το κάγκελο, καλύτερα να πάνε μέσω Προφ. Δανιήλ στο Α/Σ.
(30-11-2013, 03:44 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: - 838: Η αφετηρία της μεταφέρεται στο σταθμό "Φάληρο" (εκεί που ήταν η αφετηρία της 901) και θα έχει κυκλική διαδρομή, η οποία θα καλύπτει μέρος των υπαρχουσών των γραμμών 838 και 914. Συγκεκριμένα: Από Εθν. Μακαρίου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ), αριστερά Α. Παπανδρέου (πρ. Μ. Ασίας), δεξιά παρ. Γρ. Λαμπράκη (Σαρανταπόρου), δεξιά Λ. Αθηνών-Πειραιώς, αριστερά Λ. Φλέμινγκ, δεξιά Καμπάνη, αριστερά Ν. Φαλήρου, δεξιά Αγ. Ι. Ρέντη, αριστερά Λ. Κηφισού, δεξιά Αγ. Άννης, αριστερά Π. Ράλλη, δεξιά Λ. Κηφισού, δεξιά Στρ. Μακρυγιάννη, αριστερά Θηβών, δεξιά Αγ. Αναργύρων, δεξιά Κορυτσάς, συνέχεια Στρ. Μακρυγιάννη, Λ. Κηφισού (ρεύμα εξόδου), δεξιά Π. Ράλλη, δεξιά Αγ. Άννης, Λ. Κηφισού (ρεύμα εισόδου), δεξιά Κ. Παλαιολόγου, δεξιά και περιμετρικά την Πλ. Αγ. Ιωάννη Ρέντη, δεξιά Λ. Φλέμινγκ, δεξιά Λ. Αθηνών-Πειραιώς, δεξιά Καραολή & Δημητρίου, δεξιά Εθν. Μακαρίου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ).
Καλύτερο είναι πιστεύω να πάει μέσω Καμινίων. Χοντρικά να πηγαίνει ως εξής: Μικράς Ασίας, Δωδεκανήσου, Φαλήρου, στενά Κοκκινιάς, Στρ. Μακρυγιάννη, Πλατεία Ρέντη και πίσω (προσέγγιση στο σταθμό Ν. Φαλήρου από Καραολή & Δημητρίου). Έτσι, Καμίνια και Κοκκινιά θα αποκτήσουν λεωφορείο προς το Ν. Φάληρο.