30-11-2013, 03:44 AM
(30-11-2013, 03:02 AM)nikos1991 Έγραψε: Μετά την πρότασή μου για την κατάργηση του 815 ( https://leoforeia.gr/forum2/showthread.php?tid=69&page=16 ), επανέρχομαι εδώ για την αναπλήρωση του συγκοινωνιακού κενού στην περιοχή του Ταύρου ανάμεσα σε Π. Ράλλη και Πειραιώς. Δεν πρόκειται για μια περιοχή με ιδιέταιρη επιβατική κίνηση, καθώς έχει 2 μεγάλους άξονες γύρω της και λίγοι περιμένουν το 815, έναντι των 21/Β18/Γ18/(838!) ή 049/(914!). Όμως και λόγω του κοινωνικού προσώπου του Οργανισμού θα πρέπει να υπάρχει μια γραμμή που να εξυπηρετεί την περιοχή, κυρίως για τους ηλικιωμένους ανθρώπους. Μιας και ο αριθμός των επιβατών δεν δικαιολογεί Ν2, ψάχνοντας τα κοντινότερα midi έχουμε το 026 από τον Βοτανικό και το 035 από την πλ. Αττάλειας στον Ταύρο. Επειδή το 026 είναι συγκρότημα μα το 025 (και 027!) το αφήνω εκτός και επιλέγω το midi του 035.
Η διαδρομή του 035 θα επεκταθεί από Χρυσοστόμου Σμύρνης -> συνέχεια Επταλόφου -> δεξιά Πειραιώς -> αριστερά Μακεδονίας -> δεξιά Λ. Κωνσταντινουπόλεως -> αριστερά Αίαντος -> αριστερά Λ. Ειρήνης -> αριστερά Ήρας -> αριστερά Τερψιχόρης -> αριστερά Διός -> δεξιά Λ. Ειρήνης -> ΤΕ035 (τέως ΤΕ815) -> συνέχεια Λ. Ειρήνης -> δεξιά Μακεδονίας -> δεξιά Πειραιώς -> αριστερά Χρ. Σμύρνης -> συνέχεια η διαδρομή προς Κυψέλη.
Από τη νέα διαδρομή επιτυγχάνεται η εξυπηρέτηση του Δημαρχείου Ταύρου. Ο χρόνος διαδρομής αυξάνεται κατά περίπου 15' και η γραμμή παίρνει ένα όχημα επιπλέον
Off Topic: Τόσο το παλιό τέρμα όσο και το νέο βρίσκονται εκτός των ορίων του δήμου Αθηναίων, άρα θα μπορεί να πει κάποιος πως δεν πρέπει να διατηρούν τον αριθμό 0ΧΧ, αλλά τον 8ΧΧ (όρια Δήμου Ταύρου). Για καθαρά τυπικούς λόγους θα μπορούσε να μεταφερθεί το τέρμα στην Κυψέλη και η αφετηρία στον Ταύρο και να παρακάμψουμε τη σκόπελο αλλαγής αριθμού σε μια γραμμή αρκετά διαδεδομένη.
Για την περίπτωση της διαδρομής του 815 στον Ταύρο, εγώ, συνδυάζοντας και την προβληματική λειτουργία των 838/914 είχα κάνει σαν σκέψεις τα εξής:
- 815: Το υπάρχον τέρμα του μετατρέπεται σε αφετηρία και αποκτά κυκλική διαδρομή, που θα συντίθεται από την υπάρχουσα της 815 από Ταύρο έως Πειραιώς και της 914 από Πειραιώς έως Λαχαναγορά και στη συνέχεια να καταλήγει στο σταθμό "Μοσχάτο". Συνεπώς, η διαδρομή που θα ακολουθούνταν θα ήταν η εξής: Από Λ. Ειρήνης (ΑΦΕΤΗΡΙΑ), δεξιά Μακεδονίας, δεξιά Πειραιώς, δεξιά Πύργου, αριστερά Τζ. Κέννεντυ, αριστερά Λ. Γ. Παπανδρέου, συνέχεια Χρ. Σμύρνης, αριστερά Κοραή, αριστερά Μιαούλη, συνέχεια Καραολή & Δημητρίου (Στ. "Μοσχάτο"), αριστερά Στρ. Μακρυγιάννη, αριστερά Σολωμού, αριστερά Χρ. Σμύρνης, συνέχεια Λ. Γ. Παπανδρέου, δεξιά Γ. Κονδύλη, δεξιά Πύργου, αριστερά Πειραιώς, αριστερά Μακεδονίας (με κατάλληλη ρύθμιση στο σηματοδότη), δεξιά Κορυτσάς, αριστερά Αίαντος, αριστερά Λ. Ειρήνης (ΑΦΕΤΗΡΙΑ).
- 838: Η αφετηρία της μεταφέρεται στο σταθμό "Φάληρο" (εκεί που ήταν η αφετηρία της 901) και θα έχει κυκλική διαδρομή, η οποία θα καλύπτει μέρος των υπαρχουσών των γραμμών 838 και 914. Συγκεκριμένα: Από Εθν. Μακαρίου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ), αριστερά Α. Παπανδρέου (πρ. Μ. Ασίας), δεξιά παρ. Γρ. Λαμπράκη (Σαρανταπόρου), δεξιά Λ. Αθηνών-Πειραιώς, αριστερά Λ. Φλέμινγκ, δεξιά Καμπάνη, αριστερά Ν. Φαλήρου, δεξιά Αγ. Ι. Ρέντη, αριστερά Λ. Κηφισού, δεξιά Αγ. Άννης, αριστερά Π. Ράλλη, δεξιά Λ. Κηφισού, δεξιά Στρ. Μακρυγιάννη, αριστερά Θηβών, δεξιά Αγ. Αναργύρων, δεξιά Κορυτσάς, συνέχεια Στρ. Μακρυγιάννη, Λ. Κηφισού (ρεύμα εξόδου), δεξιά Π. Ράλλη, δεξιά Αγ. Άννης, Λ. Κηφισού (ρεύμα εισόδου), δεξιά Κ. Παλαιολόγου, δεξιά και περιμετρικά την Πλ. Αγ. Ιωάννη Ρέντη, δεξιά Λ. Φλέμινγκ, δεξιά Λ. Αθηνών-Πειραιώς, δεξιά Καραολή & Δημητρίου, δεξιά Εθν. Μακαρίου (ΑΦΕΤΗΡΙΑ).
- 914: Καλύπτεται και η "μονογαμική" διαδρομή του, οπότε ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ!!!
ΥΓ: Μ' αρέσει που θίγεις θέμα αριθμοδότησης, όταν τόσα χρόνια δεν έχει μετακινηθεί η 300 στον τομέα 9 (το επισημαίνω γιατί ξεχωρίζει) και πόσες ακόμη γραμμές δεν έχουν αριθμοδότηση αντίστοιχη του τομέα που εξυπηρετούν.