Η περιοχή του Γουδή είναι ίσως η πιο αδικημένη συνοικία του Ζωγράφου. Το κέντρο της πόλης (Λ. Παπάγου) έχει το 608, το 235 και επικουρικά το 230 με περίπου 20 διελεύσεις στις ώρες αιχμής, τα Άνω Ιλίσια έχουν τα 220/221 με άλλες 10 διελεύσεις στην αιχμή και το Γουδή έχει τα 622/815 με 6 διελεύσεις την ώρα. Το πρόβλημα δεν υφίσταται στη διαδρομή Γουδή - Κέντρο, αφού τα λεωφορεία περνάνε με τακτές αναχωρήσεις ανά 10', αλλά στην επιστροφή που δεν μπορεί να συντονιστεί το όχημα που έφυγε από τον Ταύρο με το αντίστοιχο του Γαλατσίου και φτάνουν συνήθως και τα 2 μαζί.
Επίσης το όχημα από τον Ταύρο δεν μεταφέρει πάνω από 2-3 επιβάτες μέχρι την Πειραιώς, από την οποία παίρνει κόσμο μόνο αν δεν έχει περάσει το 21 ή το 049.
Αντίστοιχα οι κάτοικοι του Άνω Γαλατσίου συνήθως εμπιστεύονται το 036 για να τους κατεβάσει στο μετρό Κατεχάκη και σαν δεύτερη επιλογή το 622 ή 036 (προς Κυψέλη) και τρόλεϊ 2/4. Οι κάτοικοι της Κυψέλης έχουν τα τρόλεϊ με συνδιασμένες αναχωρήσεις ανά 6-7', οπότε δεν περιμένουν το 622. Ο άξονας Πατησίων - Ακαδημίας - Βασ. Σοφίας ανήκει εξολοκλήρου στο 608 και τα τρόλεϊ 3/13 με περίπου 10 και 10 διελεύσεις, έναντι των 3ων του 622.
Συνεπώς έχουμε ένα τμήμα Γουδή - κέντρο με ικανοποιητική πληρότητα οχήματος και ανάγκη για συντονισμένες αναχωρήσεις, ένα τμήμα Ταύρος - Ομόνοια που δεν γεμίζει ούε μίντι και το τμήμα Γαλάτσι - Κέντρο που ικανοποιείται αρκετά καλά από τις υπόλοιπες γραμμές.
Προτείνω:
την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των διακεντρικών γραμμών 622 και 815.
την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ της γραμμή 213 "ΓΟΥΔΗ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ" κυκλική στα πρότυπα των γραμμών 235, 220/1, 203/4. Χρειάζονται 5 οχήματα με συχνότητα 10' και κύκλο 50'.
την ΕΝΙΣΧΥΣΗ της γραμμή 036 με 2 οχήματα επιπλέον για την αύξηση της συχνότητας από τα 15' στα 12'.
την ΕΠΕΚΤΑΣΗ της γραμμής 035 από το υπάρχον τέρμα στον Ταύρο χωρίς αλλάγή ονομασιας και ένα επιπλέον όχημα. Αναλυτική περιγραφή για το 035 στο αντίστοιχο θέμα.
Μετά τις αλλαγές θα απασχολούνται 8 οχήματα έναντι 13 (θεωρητικά μιλώντας), άρα εξοικονομεί και ο Οργανισμός 5 οχήματα.
Επίσης το όχημα από τον Ταύρο δεν μεταφέρει πάνω από 2-3 επιβάτες μέχρι την Πειραιώς, από την οποία παίρνει κόσμο μόνο αν δεν έχει περάσει το 21 ή το 049.
Αντίστοιχα οι κάτοικοι του Άνω Γαλατσίου συνήθως εμπιστεύονται το 036 για να τους κατεβάσει στο μετρό Κατεχάκη και σαν δεύτερη επιλογή το 622 ή 036 (προς Κυψέλη) και τρόλεϊ 2/4. Οι κάτοικοι της Κυψέλης έχουν τα τρόλεϊ με συνδιασμένες αναχωρήσεις ανά 6-7', οπότε δεν περιμένουν το 622. Ο άξονας Πατησίων - Ακαδημίας - Βασ. Σοφίας ανήκει εξολοκλήρου στο 608 και τα τρόλεϊ 3/13 με περίπου 10 και 10 διελεύσεις, έναντι των 3ων του 622.
Συνεπώς έχουμε ένα τμήμα Γουδή - κέντρο με ικανοποιητική πληρότητα οχήματος και ανάγκη για συντονισμένες αναχωρήσεις, ένα τμήμα Ταύρος - Ομόνοια που δεν γεμίζει ούε μίντι και το τμήμα Γαλάτσι - Κέντρο που ικανοποιείται αρκετά καλά από τις υπόλοιπες γραμμές.
Προτείνω:
την ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ των διακεντρικών γραμμών 622 και 815.
την ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ της γραμμή 213 "ΓΟΥΔΗ - ΑΚΑΔΗΜΙΑ" κυκλική στα πρότυπα των γραμμών 235, 220/1, 203/4. Χρειάζονται 5 οχήματα με συχνότητα 10' και κύκλο 50'.
την ΕΝΙΣΧΥΣΗ της γραμμή 036 με 2 οχήματα επιπλέον για την αύξηση της συχνότητας από τα 15' στα 12'.
την ΕΠΕΚΤΑΣΗ της γραμμής 035 από το υπάρχον τέρμα στον Ταύρο χωρίς αλλάγή ονομασιας και ένα επιπλέον όχημα. Αναλυτική περιγραφή για το 035 στο αντίστοιχο θέμα.
Μετά τις αλλαγές θα απασχολούνται 8 οχήματα έναντι 13 (θεωρητικά μιλώντας), άρα εξοικονομεί και ο Οργανισμός 5 οχήματα.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608