(25-11-2013, 06:12 PM)Citaro Έγραψε: Το 046 είναι μια γραμμή εγκατειλημμένη στο έλεός της, ενώ έχει πολύ καλή και εξυπηρετική διαδρομή.
Κύρια αιτία είναι η κατάληξή της στην Αθήνα, σε τελείως απομακρυσμένο σημείο (Μουσείο).
Η γραμμή αυτή αποτελεί, μαζί με το αποδεκατισμένο 021, τη σύνδεση του Γκύζη με το κέντρο της Αθήνας καθώς και τα πλησιέστερα σημεία ενδιαφέροντος. Παράλληλα, τις ώρες λειτουργίας των Δικαστηρίων, διασυνδέει με σύντομο δρομολόγιο όλες τις εγκαταστάσεις Δικαστηρίων (Ευελπίδων, Εφετείο/Ειρηνοδικείο Λουκάρεως, Διοικητικά Δικαστήρια Πανόρμου).
Για να μπορέσει να εξυπηρετήσει όμως, και να μην πηγαινοέρχεται άδειο, πρέπει επειγόντως να επανέλθει στην παλιά του αφετηρία - Πλ. Κάνιγγος. Εκεί ο επιβάτης είχε (και θα πρέπει να έχει) επιλογή, αν θα πάρει το 021 ή το 046, ο δε επιβάτης του 046 θα επιβιβάζεται/αποβιβάζεται σε κεντρικό και εξυπηρετικό σημείο, και όχι πίσω από το Πολυτεχνείο, μαζί με τα πρεζόνια.
Η διαδρομή αναγκαστικά θα πρέπει να είναι η παλιά : Σπ. Τρικούπη - δεξιά Στουρνάρη - αριστερά Τζώρτζ - Τέρμα προ της Πατουσά - αριστερά ημικυκλικά Πατουσά - ευθεία Μπόταση - δεξιά και αμέσως αριστερά Μπουμπουλίνας - δεξιά Αλεξάνδρας, συνέχεια κανονικά.
Η - στενή - στροφή Στουρνάρη και Τζώρτζ καθώς και το ημικύκλιο Τζώρτζ/Πατουσά μπορεί να "φυλαχθεί" από τα ΙΧ με τα κλασικά πλαστικά "κολωνάκια", η διέλευση μέσω της (παρκαρισμένης) Τζώρτζ πριν 15 χρόνια γινόταν με Μαγκίρους, οπότε ουδέν πρόβλημα.
Πολύ εύστοχη η πρότασή σου!
Όντως, το σημείο της αφετηρίας, επί της Βασ. Ηρακλείου είναι παντελώς άκυρο.
Επειδή, ενώ στο ΒΑ άκρο της, η γραμμή αυτή συνδέεται όχι με έναν αλλά με *δύο* σταθμούς Μετρό (ΠΑΝΟΡΜΟΥ και ΚΑΤΕΧΑΚΗ), γεγονός εξαίσιο, στο ΝΔ άκρο της, ως έχει, απέχει αρκετά και από τη Βικτώρια, αλλά και από τον πιο σημαντικό σταθμό, της Ομονοίας, προτείνω την εξής εναλλακτική:
* Μετά τη στάση Πολυτεχνείο, όχι στροφή δεξιά για το (τωρινό) τέρμα, αλλά *αριστερά* στην Πατησίων, και μετά δεξιά στη Βερανζέρου, πάλι δεξιά στη Γ' Σεπτεμβρίου και τέρμα στην Πλατεία Λαυρίου.
* Η Πλ. Λαυρίου μπορεί να είναι "αντιτουριστική", αλλά έχει δυο σημαντικά πλεονεκτήματα:
1) Έχει άπλα για αφετηρίες λόγω της διαμορφωσής της, όπως εκτενώς εξέθεσε στην "ελεγεία" του για τον λαυρεωτικό σιδηρόδρομο ο pvuccino. και, μακράν σημαντικότερο,
2) Είναι δίπλα στην Ομόνοια παρέχοντας άμεση μετεπιβίβαση, όχι μάλιστα μόνο σε μία, αλλά σε δύο γραμμές Μετρό. Έτσι, κάποιος που έρχεται από το Μοσχάτο ή τα Πετράλωνα ή αντίστοιχα το Περιστέρι ή τον Νέο Κόσμο, θα μπορούσε να πάρει το Μετρό και μετά μετεπιβίβαση στο 046 για την Ευελπίδων.
Αντίστροφα, ο κάτοικος του Γκύζη αποκτά σύνδεση με τις γραμμές 1 και 2 του Μετρό.
Όσον για το 021, δεν ξέρω γιατί το χαρακτηρίζεις ως αποδεκατισμένο, καθώς έχει καλές συχνότητες, όμως επειδή δεν παρέχει σύνδεση με το Μετρό, προτείνω, χωρίς αύξηση του μήκους διαδρομής του, αντί να στρίβει από Ιπποκράτους δεξιά στη Σόλωνος με προορισμό Κάνιγγος, να συνεχίζει ευθεία, να κάνει στάση ("οιονεί" τέρμα) στο Διάνα, ακριβώς μπροστά από το 6, παρέχοντας ευχερεστατη μετεπιβίβαση στο Μετρο ΠΑΝΕΠΙΣΤΉΜΙΟ, και από εκεί δεξιά Πανεπιστημίου και αμέσως πάλι δεξιά Χαρ. Τρικούπη και πίσω... Δηλ. από ΚΑΝΙΓΓΟΣ - ΓΚΥΖΗ να γίνει ΣΤ. ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ - ΓΚΥΖΗ (ΚΥΚΛΙΚΗ).