25-11-2013, 12:38 PM
(24-11-2013, 01:42 PM)Giannis Έγραψε: Το έχουν προτείνει και άλλοι συμφορουμίτες παλιότερα: θα μπορούσαν τα 106/126/136/137 να βοηθήσουν στο τμήμα Φιξ-Πάντειος. Θα μπορούσαν να τα επεκτείνουν ως την Αθανασίου Διάκου και να επιστρέφουν προς Νέα Σμύρνη/Παλαιό Φάληρο μέσω Καλλιρόης και Βούρβαχη. Έτσι θα έχουν κοινές στάσεις με τα υπόλοιπα λεωφορεία στο τμήμα Φιξ-Πάντειος, όπως πριν την τοπικοποίηση τους, συν ότι θα δίνουν ανταποκρίσεις και στις γραμμές της Βουλιαγμένης (Α/Β3, 227 κλπ). Μικρή επέκταση είναι, δεν νομίζω ότι χρειάζεται παραπάνω χρόνος για τα λεωφορεία.
Η πρότασή σου είναι εξαιρετική! Πράγματι, υπάρχει διπλό πρόβλημα με τις γραμμές αυτές :
Στην άνοδο από Σμύρνη/Φάληρο αφήνουν στο Σταθμό Συγγρού/Φίξ, απ' όπου όμως η επίγεια ανταπόκριση προς Αθήνα είναι ελλιπής. Τα Α2/Β2 είναι ασυντόνιστα και αργούν (συχνά 15-20'), το δε 040 δεν σε πάει πουθενά. Λίγο πιό πάνω όμως, στη "Μακρυγιάννη" περνάνε τα 1,5,15,230, τα οποία προσφέρουν άριστη σύνδεση με το κέντρο. Ήδη σήμερα, πολλοί επιβάτες μπαίνουν για μια στάση στο 040 και ξανακατεβαίνουν στη "Μακρυγιάννη", ώστε να έχουν περισσότερες επιλογές.
Στην κάθοδο, τα λεωφορεία αυτά φεύγουν μισοάδεια καθώς επιβιβάζονται σε αυτά μόνο οι επιβάτες των τοπικών διαδρομών, ενώ ο κύριος όγκος αυτών που έχουν κατεύθυνση το Πάντειο και τη Συγγρού περιμένει απέναντι, στην κύρια στάση επί της Λεωφόρου και στοιβάζεται στα (λιγα πλέον) διερχόμενα.
Με την τροποποίηση αυτή , δηλ. ευθεία Συγγρού, στάση Μακρυγιάννη, δεξιά Αθ. Διάκου, δεξ. Καλλιρόης, στάση "Αγ. Φωτεινή", δεξιά Βούρβαχη, στάση "Χατζηχρήστου", συνέχεια Λ. Συγγρού, θα εξυπηρετηθούν
1) όσοι έχουν κατεύθυνση επίγεια προς Αθήνα
2) όσοι έχουν κατεύθυνση Παγκράτι (2-4-11) - Λ. Βουλιαγμένης (856/227)
3) όσοι έρχονται από Λ. Βουλιαγμένης (ΑΒ3/4, 856/227)
4) όλοι οι επιβάτες της καθόδου που μετεπιβιβάζονται στο Στ. Συγγρού/Φίξ, καθώς θα υπάρξει αποσυμφόρηση των αξονικών γραμμών και θα προστεθούν 8-10 οχήματα την ώρα στην κατεύθυνση Συγρρού-Πάντειος.
Ο χρόνος διαδρομής δεν επηρεάζεται. Όσο χρόνο τυχόν θα χάνουν τα οχήματα μέσω Μακρυγιάννη, θα τον κερδίζουν στην επιστροφή, αφού δεν θα διέρχονται από το κ$%λοφάναρο Φραντζή/Καλλιρόης.