23-11-2013, 01:47 AM
Τα λεωφορεία της Λ. Βουλιαγμένης που πάνε κέντρο είναι τα εξής πέντε (5):
227 ΑΝΩ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ - ΑΓ. ΑΡΤΕΜΙΟΣ
Παραμένει ως έχει.
856 ΑΙΓΑΛΕΩ - ΥΜΗΤΤΟΣ - ΔΑΦΝΗ
Είναι η γραμμή του Υμηττού και της Χαραυγης. Η διακεντρικοτητα είναι πρόβλημα για τους γνωστούς λόγους (πορείες - κλεισιματα κέντρου). Επίσης, σε αντίθεση με την Βουλιαγμένης όπου ιδίως νότια του Αγ. Δημητρίου οι στάσεις των λεωφορείων είναι πολύ πυκνοτερες από τους σταθμούς του Μετρό, το 856, στον άξονα Στήλες - Ομόνοια έχει τις ίδιες στάσεις με το μετρό (Σύνταγμα - Πανεπιστημιο - Ομόνοια). Οι περιπτώσεις του να πάρει κανείς το 856 για να πάει από Χαραυγη - Υμηττό στο Α' Νεκροταφείο είναι ελάχιστες, και σε κάθε περίπτωση και αυτές οι λίγες θα καλύπτονται από την λεωφορειακή γραμμή κορμό της Βουλιαγμένης (βλ. παρακάτω). Η γραμμή της Υμηττού - Χαραυγης θα κάνει τέρμα στο Στ. Αγ. Ιωάννης. Ακόμα καλύτερα δε: (α) επειδή δεν είναι λογικό η γραμμή που έρχεται από Καρέα να αναγκάζεται να πηγαίνει Δάφνη, αντί να τερματίζει Στ. Δάφνης και (β) επειδή έχουμε ήδη ενιαίο δήμο Δάφνης - Υμηττού, να δημιουργηθεί η τροφοδοτική του Στ. Αγ. Ιωάννη γραμμή, με την υφισταμενη συχνότητα του 856 15' καθ' όλη σχεδόν την ημέρα
228 ΧΑΡΑΥΓΗ - ΥΜΗΤΤΟΣ - ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ (μέσω ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ)
η οποία θα είναι το τωρινό 856 μέχρι Ηλιουπόλεως, Αίνου, ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, και μετά η διαδρομή του 057 μέχρι Εθν. Μακαρίου (τέρμα Δάφνης) και τουμπαλιν: διαδρομή 057 μέχρι Ηλιουπόλεως (θα μπορούσε να μπαίνει και Αρτέμωνος για να είναι η τροφοδοτική στάση από μεν άνω Δάφνη και προς δε Χαραυγη, ακόμα πιο κοντά στον αγ. Ιωάννη) και 856 από την Ηλιουπόλεως και μετά.
Θα την ονομαζα τροφοδοτική γραμμή του Αγ. Ιωάννη και διασυνδετικες άνω Δάφνης - Υμηττού - Χαραυγης. Με την τωρινή συχνότητα όμως.
* Α3 και Β3: Ενοποίηση του κορμού (Ακαδημία - Στ. Ελληνικού) καθώς και του καταργηθησομενου Α4 στο κομμάτι από Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ και βορεια σε μια γραμμή, π.χ.
Α3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ (μέσω Λ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ)
με πολύ καλή συχνότητα (κάθε 6' στην αιχμή και όχι πάνω από 8' σε καμία περίπτωση) ώστε να υπάρχει άριστη εξυπηρέτηση και στο κομμάτι Καλλιρόης - Αγ. Ιωάννης που δεν την κάλυπτει το μετρό, και Νότια του Στ. Αγ. Δημήτριος που οι αποστάσεις από σταθμό σε σταθμό είναι μεγάλες, και γενικά να μπορεί κανείς χωρίς περπάτημα και χωρίς ξεροσταλιασμα στη στάση να πάει από οποιοδηποτε σημείο Α σε οποιοδήποτε σημείο Β επί της Βουλιαγμένης (αλλά και στο κέντρο).
Οι προεκτάσεις (ΕΥΡΥΑΛΗ και ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ) των Α3 και Β3 πέραν του Στ. Ελληνικό να τοπικοποιηθουν (πρβλ. Εντελώς όμοια περίπτωση με άνω Δάφνη και Υμηττό - Χαραυγη ανωτέρω). Έτσι και θα διασυνδεθουν αυτές οι περιοχές μεταξύ τους συγκοινωνιακα, αλλά και για όσους θέλουν να ανέβουν τη Βουλιαγμένης βόρεια παραμένει η επιλογή να κάνουν μετεπιβίβαση στο μετρο που γην έχουν και τώρα, η αν θέλουν να πάνε σε σημείο της Βουλιαγμένης όπου δεν βολεύει το Μετρό, θα πάρουν το λεωφορείο-κορμο της Βουλιαγμένης με μόλις 3' αναμονή κατά μ.ο.
Το κομμάτι του Α4 μετά το σταθμό ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ εννοείται θα παραμείνει ως
Α4 ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ
227 ΑΝΩ ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ - ΑΓ. ΑΡΤΕΜΙΟΣ
Παραμένει ως έχει.
856 ΑΙΓΑΛΕΩ - ΥΜΗΤΤΟΣ - ΔΑΦΝΗ
Είναι η γραμμή του Υμηττού και της Χαραυγης. Η διακεντρικοτητα είναι πρόβλημα για τους γνωστούς λόγους (πορείες - κλεισιματα κέντρου). Επίσης, σε αντίθεση με την Βουλιαγμένης όπου ιδίως νότια του Αγ. Δημητρίου οι στάσεις των λεωφορείων είναι πολύ πυκνοτερες από τους σταθμούς του Μετρό, το 856, στον άξονα Στήλες - Ομόνοια έχει τις ίδιες στάσεις με το μετρό (Σύνταγμα - Πανεπιστημιο - Ομόνοια). Οι περιπτώσεις του να πάρει κανείς το 856 για να πάει από Χαραυγη - Υμηττό στο Α' Νεκροταφείο είναι ελάχιστες, και σε κάθε περίπτωση και αυτές οι λίγες θα καλύπτονται από την λεωφορειακή γραμμή κορμό της Βουλιαγμένης (βλ. παρακάτω). Η γραμμή της Υμηττού - Χαραυγης θα κάνει τέρμα στο Στ. Αγ. Ιωάννης. Ακόμα καλύτερα δε: (α) επειδή δεν είναι λογικό η γραμμή που έρχεται από Καρέα να αναγκάζεται να πηγαίνει Δάφνη, αντί να τερματίζει Στ. Δάφνης και (β) επειδή έχουμε ήδη ενιαίο δήμο Δάφνης - Υμηττού, να δημιουργηθεί η τροφοδοτική του Στ. Αγ. Ιωάννη γραμμή, με την υφισταμενη συχνότητα του 856 15' καθ' όλη σχεδόν την ημέρα
228 ΧΑΡΑΥΓΗ - ΥΜΗΤΤΟΣ - ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ (μέσω ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ)
η οποία θα είναι το τωρινό 856 μέχρι Ηλιουπόλεως, Αίνου, ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, και μετά η διαδρομή του 057 μέχρι Εθν. Μακαρίου (τέρμα Δάφνης) και τουμπαλιν: διαδρομή 057 μέχρι Ηλιουπόλεως (θα μπορούσε να μπαίνει και Αρτέμωνος για να είναι η τροφοδοτική στάση από μεν άνω Δάφνη και προς δε Χαραυγη, ακόμα πιο κοντά στον αγ. Ιωάννη) και 856 από την Ηλιουπόλεως και μετά.
Θα την ονομαζα τροφοδοτική γραμμή του Αγ. Ιωάννη και διασυνδετικες άνω Δάφνης - Υμηττού - Χαραυγης. Με την τωρινή συχνότητα όμως.
* Α3 και Β3: Ενοποίηση του κορμού (Ακαδημία - Στ. Ελληνικού) καθώς και του καταργηθησομενου Α4 στο κομμάτι από Στ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ και βορεια σε μια γραμμή, π.χ.
Α3 ΑΚΑΔΗΜΙΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ (μέσω Λ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ)
με πολύ καλή συχνότητα (κάθε 6' στην αιχμή και όχι πάνω από 8' σε καμία περίπτωση) ώστε να υπάρχει άριστη εξυπηρέτηση και στο κομμάτι Καλλιρόης - Αγ. Ιωάννης που δεν την κάλυπτει το μετρό, και Νότια του Στ. Αγ. Δημήτριος που οι αποστάσεις από σταθμό σε σταθμό είναι μεγάλες, και γενικά να μπορεί κανείς χωρίς περπάτημα και χωρίς ξεροσταλιασμα στη στάση να πάει από οποιοδηποτε σημείο Α σε οποιοδήποτε σημείο Β επί της Βουλιαγμένης (αλλά και στο κέντρο).
Οι προεκτάσεις (ΕΥΡΥΑΛΗ και ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΥ) των Α3 και Β3 πέραν του Στ. Ελληνικό να τοπικοποιηθουν (πρβλ. Εντελώς όμοια περίπτωση με άνω Δάφνη και Υμηττό - Χαραυγη ανωτέρω). Έτσι και θα διασυνδεθουν αυτές οι περιοχές μεταξύ τους συγκοινωνιακα, αλλά και για όσους θέλουν να ανέβουν τη Βουλιαγμένης βόρεια παραμένει η επιλογή να κάνουν μετεπιβίβαση στο μετρο που γην έχουν και τώρα, η αν θέλουν να πάνε σε σημείο της Βουλιαγμένης όπου δεν βολεύει το Μετρό, θα πάρουν το λεωφορείο-κορμο της Βουλιαγμένης με μόλις 3' αναμονή κατά μ.ο.
Το κομμάτι του Α4 μετά το σταθμό ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ εννοείται θα παραμείνει ως
Α4 ΣΤ. ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΤΕΡΨΙΘΕΑ