22-11-2013, 01:11 AM
(21-11-2013, 10:02 PM)antonis Έγραψε: Ο στόλος θεωρητικά και μόνο ανέρχεται σε 2100 οχήματα, αφού όπως όλοι γνωρίζουμε, πολλά από αυτά έχουν τεθεί εκτός κυκλοφορίας επισήμως ή ανεπισήμως.
Αν η απουσία των Ν1 δεν είναι σημαντική τότε γιατί τα κρατούν, ενώ αποσύρουν και νεώτερα οχήματα; Η απάντηση είναι ότι είναι πολλά και πιο αξιόπιστα από τα υπόλοιπα. Άρα όλο και κάποιο πρόβλημα θα δημιουργήσει η έλλειψή τους.
Άλλωστε το πρόβλημα δεν είναι μόνο η κακή κατάσταση του στόλου, αλλά, όπως και εσύ γράφεις, επιπροσθέτως και η έλλειψη οδηγών. Οπότε οδηγούμαστε στο ίδιο αποτέλεσμα: αδυναμία εκτέλεσης δρομολογίων που χρόνο με το χρόνο θα επιδεινώνεται. Επομένως, αν δεν βρεθεί κάποια μαγική λύση κάποια στιγμή μέρος του έργου θα πάει σε ιδιώτες.
Όντως από τα 2100 οχήματα υπάρχουν σίγουρα ανεπίσημα οχήματα εκτός δύναμης. Αλλά και πάλι υπάρχουν οχήματα και κάθονται στα αμαξοστάσια ασχέτως αν έχουν βλάβες ή όχι. Και το λέω αυτό γιατί παρακαλουθώντας φέτος τις αποφάσεις ΚΤΕΟ μέχρι στιγμής βλέπω ότι περνάνε σχεδόν τα περισσότερα οχήματα κάθε τύπου π.χ. GN 163/216, Ν1 Ελληνικού 101/110, Ιrisbus CNG Ανθούσας 83/120, Ν2 Βοτανικού 87/107 που σημαίνει ότι για να περνάνε ΚΤΕΟ είναι σε κατάσταση κυκλοφορίας και μην ξεχνάμε ότι η χρονιά δεν έχει τελειώσει ακόμα.
Όσον αφορά την κατάσταση του στόλου αυτή θα μπορούσε να βελτιωθεί αν μειωνόταν ο στόλος ώστε να μειωθούν και τα έξοδα (τέλη, ασφάλειες κλπ.) αλλά και να βρεθούν έσοδα μέσω της πώλησης τους ή ακόμα και της εκποιήσης για οχήματα που έχουν γίνει δότες οργάνων.
Επιπλέον, επειδή τα Ν1 είναι πιο παλιά δεν σημαίνει ότι αυτά πρέπει να αποσυρθούν απαραίτητα πρώτα. Τα Ν1 σε σχέση με όσα Ν2 δεν έχουν συμμαζευτεί είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση. Επίσης, είναι πιο γρήγορα και πιο ευρύχωρα σε σχέση με τα Iris/Renault βλ. 220/1 οπότε καλώς μένουν. Απλά δεν χρειάζονται πλέον τόσα πολλά.
Τέλος, αν είναι να πάει σε ιδιώτες έργο καλύτερα να προκυρηχθούν διαγωνισμοί με πακέτα γραμμών που θα μπορεί οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος ο οποίος τηρεί τις προϋποθεσεις να συμμετάσχει.