21-11-2013, 06:13 PM
(21-11-2013, 05:43 PM)mercedes elbo Έγραψε: Υπάρχουν ακόμα πράγματα που μπορούν να τοπικοποιηθούν π.χ. Β8/Γ9 στα Άνω Πατήσια, 024/719/Γ10/Α11/Β11/Γ12 στην Αττική, Α13 Ανθούπολη κ.α. Εξυπακούεται όμως ότι δεν γίνεται να μείνουν κεντρικές οδικές αρτηρίες χωρίς καμιά οδική σύνδεση επειδή υπάρχει ταυτόχρονα και μετρό.
- Το Β8 πρέπει να ενωθεί με το 605 και να γίνει ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ - ΣΤ. ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΩΝ - ΠΕΡΙΣΣΟΣ. Ίδιες συχνότητες έχουν.
- Το Γ9, αν κοπεί, πρέπει να πάει στα Κάτω Πατήσια. Όμως έχει κόσμο από το κέντρο και - κυρίως - το ΜΣΤ(ΗΣΑΠ) που καλείται να το στηρίξει, με την παρούσα λειτουργία του ανά 6' είναι απλώς υπερκορεσμένο και απαράδεκτο.
- Τα λεωφορεία της Πλ. Αττικής θεωρώ ότι τα πάνε στην Πλ. Βάθη, διότι κάπου πρέπει να κάνουν τέρμα. Κυκλικές γραμμές της μιάμισης ώρας είναι παντελώς αναξιόπιστες.
- Το Α13 βεβαίως και πρέπει να κοπεί στο Περιστέρι, με ενίσχυση του 12.
Αυτά που προτείνεις είναι σε κάθε περίπτωση υγιείς επεμβάσεις στο δίκτυο, διότι διατηρείς μια γραμμή επίγεια (στην Αχαρνών το 6 και το Β9, στη Λιοσίων το 732, στην Πατησίων μια αράδα τρόλλεϋ), όχι όμως να κάνουμε σλάλομ τη Βουλιαγμένης ή τη Μεσογείων για να πάμε δυό στάσεις παραπέρα.