21-11-2013, 04:12 AM
(21-11-2013, 03:56 AM)ns_ Έγραψε: Τώρα με την επέκταση του Μετρό νότια κατά μήκος του άξονα της Λ. Βουλιαγμένης έχει δημιουρηθει ένας "διάδρομος" (corridor) από Αγ. Ιωάννης έως και Ελληνικό (Αγ. Ιωάννης - Δάφνη - Αγ. Δημήτριος - Ηλιούπολη - Άλιμος - Αργυρούπολη - Ελληνικό) που καλύπτεται από το Μετρό.
Ποια είναι τα λεωφορεία που διατρέχουν τον διάδρομο αυτό, έστω και για 2 σταθμούς; Αυτά τα λεωφορεία πρέπει να "κοπούν" στον εγγυτερο σταθμό Μετρό που συναντούν στη διαδρομή τους.
Για τα λεωφορεία τώρα της Βουλιαγμένης / Ηλιουπόλεως που πάνε ακόμα κέντρο (!) με το που θα κοπούν τα μείνει ακάλυπτο συγκοινωνιακα το κομμάτι Στ. Άγιος Ιωάννης - Σύνταγμα που είναι εκτός της κόκκινης γραμμής του Μετρό (και περιλαμβάνει και Α' Νεκροταφείο και συμβολή με άξονα Καλλιρόης - 550 και Τράμ). Εκεί θα χρειαστεί (και θα είναι πανεύκολο να φτιαχτεί και με καλή συχνότητα) μια γραμμή, έστω 058, ΣΥΝΤΑΓΜΑ - ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ (μέσω ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ) με αφετηρία μαζί με το 040.
Λεωφορεία όμως να ανεβοκατεβαινουν τη Βουλιαγμένης οπουδήποτε στο κομμάτι Αγ. Ιωάννης - Ελληνικό για περισσότερο από την απόσταση 2 σταθμών είναι αναχρονισμός και τεράστια σπατάλη πόρων. Πρέπει οι πόροι αυτοί να πάνε (α) σε κάθετες στον άξονα της Λ. Βουλιαγμένης τροφοδοτικές (π.,χ. Το κομμένο 228 ΣΤ. ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ που έχω προτείνει και αλλού ή το 2πλο τροφοδοτικό 816 ,ΣΤ. ΤΑΥΡΟΣ - ΣΤ. ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ που ενθερμως προτείνουμε με τον pvuccino!), (β) σε ενδυνάμωση της τροφοδοσίας Γλυφάδας και ΒΒΒ από Στ. Ελληνικού και (γ) σε μια γραμμή που θα ξεκινά από Στ. Νέου Κόσμου και από Ακροπόλεως - Ευξείνου Πόντου - Αγίου Δημητρίου κ.λπ κ.λπ. Θα φτάνει ως τη Θεομήτορος για καλύψει ως "διαμεσος" του Τράμ και της κόκκινης γραμμής τον κενό μέσων σταθερής τροχιάς χώρο Δάφνης, Άνω Ν. Σμύρνης, Αγ. Δημητρίου, και Αλίμου. Ομοίως χρειάζεται και μια παράλληλη προς το Μετρό γραμμή στα ανατολικά που από Υμηττού ψηλά στο Παγκράτι να πηγαίνει από περιοχές όπως Βύρωνα Καρεα Αγ. Μαρίνα Αστυνομικά Σουρμενα Τερψιθεα. παράλληλα προς την ευθεία του Μετρό
"Αναχρονισμός" και "σπατάλη πόρων" η επίγεια συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση; Are you kidding;
Ποιος ακριβώς σου είπε ότι οι άξονες που εξυπηρετούνται από Μετρό (Βουλιαγμένης, Μεσογείων, Βασ. Σοφίας, Ιερά Οδός), δεν έχουν ανάγκη από οδική σύνδεση; Γνωρίζεις μήπως πόση είναι η απόσταση μεταξύ των σταθμών "ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ" και "ΑΛΙΜΟΣ"; Αρκεί μία διαδρομή με το Μετρό για να το αντιληφθείς, απλά και μόνο από το χρόνο διαδρομής, ο οποίος είναι τελείως ευθεία και άρα επιτρέπει στους συρμούς να φτάσουν ακόμη και στην τελική ταχύτητα. Και επίσης, κάποιος που θέλει πχ από το Μετρό της Αργυρούπολης να πάει στην αρχή της Αλίμου; Προτείνεις το ποδαράτο;
Επίσης, θέλεις να μου πεις με ποια λογική κάνει την πρόταση με την οποία ολοκληρώνεται η δημοσίευσή σου; Γραμμή "παράλληλη" του Μετρό που να κάνει περίπου το ίδιο δρομολόγιο με αυτό που προτείνεις, είναι η 140. Δε νομίζω πως έχει νόημα η δημιουργία κάποιας άλλης. Άλλωστε απειροελάχιστοι είναι αυτοί που έχουν λόγο μετακίνησης από τα Σούρμενα και την Τερψιθέα, προς τον Καρέα ή το Βύρωνα. Δεν σχετίζονται ούτε καν διοικητικά οι περιοχές αυτές.