21-11-2013, 12:44 AM
(20-11-2013, 11:50 PM)meganium Έγραψε: Καταρχήν συγγνώμη για το σεντόνι που ακολουθεί.Αν συμφωνούμε στο να πάνε οι υπεραστικές γραμμές στα ΚΤΕΛ πρέπει να πάνε όλες. Η Λούτσα σν δεν κάνω λάθος δεν ανήκει στη αστική περιοχή. Τι παραπάνω λοιπόν έχει ο κάτοικος της Λούτσας από αυτόν που μένει στο Λαγονήσι ή τη Σαρωνίδα για να έχει αστικη συγκοινωνία; Τώρα οτι εξυπηρετείται εδω και 40 χρόνια δεν αποτελεί επιχείρημα, είναι και αυτό ένα από τα ατέλειωτα λάθη στις αστικές συγκοινωνίες.
Με το να πάρουν τα ΚΤΕΛ την Σαρωνίδα συμφωνώ.
Δεν συμφωνώ όμως με το να πάρουν την Αρτέμιδα (304,305,316) γιατί πρώτον δεν είναι περιοχή που ούτως ή άλλως εξυπηρετείται από ΚΤΕΛ όπως συμβαίνει στην Σαρωνίδα αλλά αντιθέτως δεν έχουν καμία δουλειά τα ΚΤΕΛ εκεί.
Δεύτερον χρειάζεται να δρομολογούνται 18μ ιδίως το καλοκαίρι και από όσο γνωρίζω 18μ δεν υπάρχουν στα ΚΤΕΛ.
Τρίτον ο ΟΑΣΑ ή ΕΑΣ ή όπως αλλιώς θέλουμε να το πούμε εξυπηρετεί τουλάχιστον 40 χρόνια την περιοχή σε αντίθεση με την Σαρωνίδα, άρα δεν αποτελεί δικαιολογία ότι την πήρε την γραμμή από τα ΚΤΕΛ και τώρα δεν του φτάνουν τα οχήματα ή οι οδηγοί.
Τέταρτον γιατί αν μεταφερθούν οι γραμμές 304,305,316 στην Δουκίσσης Πλακεντίας όπως συζητιέται η απόσταση μέχρι και την Αρτέμιδα είναι ίση με την απόσταση μέχρι Ελευσίνα από Αιγάλεω υπολογίζοντας και όχι κέντρο όπως είναι τώρα τα Α16, Β16. Επίσης με την ίδια λογική πρέπει να κοπεί το 314 που πάει στον πλέον Δήμο Ραφήνας την οποία δεν πρέπει να την εξυπηρετεί ο ΟΑΣΑ γιατί δεν είναι στην περιοχή Αθηνών, το 307, 308 και 125, πρέπει επίσης να κοπούν οι γραμμές Χ63, Ελευσίνας, Μάνδρας, Μαγούλας κλπ.
Τέλος αν θέλουμε να δούμε και την απόσταση στα αμαξοστάσια μέχρι την Ελευσίνα από Ράλλη είναι 25χλμ με βάση το google maps από Πειραιά είναι 24χλμ, ενώ Ανθούσα - Άρτεμις είναι 16 χλμ. Επίσης, αν δεν κάνω λάθος (αν κάνω πείτε το μου) η Ανθούσα δεν έχει θέμα επάνδρωσης γραμμών σε σχέση με άλλα αμαξοστάσια, άρα από άλλα αμαξοστάσια πρέπει να κόψουμε γραμμές που έχουν πρόβλημα και όχι από την Ανθούσα.