Θα μπορούσε να υπάρχουν ξεχωριστοί οργανισμοί για την Ανατολική Αττική και για την Δυτική Αττική. Άλλες συγκοινωνιακές ανάγκες έχουν η Λούτσα, η Σαρωνίδα ή το Κορωπί (αντίστοιχα η Ελευσίνα, τα Μέγαρα, η Μανδρα) τόσο για την τοπική τους συγκοινωνία όσο και για την διασύνδεση με τους ακραίους σταθμούς του Μετρό (Δουκίσσης Πλακεντίας για τα ανατολικά, Ελληνικό για τα νότια, Νερατζιώτισσα κ.ά. για τα δυτικά) και άλλους οι αστικές περιοχές της Αθήνας (κεντρικός, βόρειος, νότιος τομέας) και του Πειραιά, όπως, ενδεικτικά η Κυψέλη, το Γαλάτσι, το Μαρούσι, η Νέα Σμύρνη, το Κερατσίνι, η Ηλιούπολη, του Ζωγραφου, η Νέα Φιλαδέλφεια.
Πρωτεύουσα είναι η Αθήνα. Το Π. Φάληρο - Κηφισιά είναι αστική συγκοινωνία. Το Αθήνα - Μανδρα δεν είναι.
(20-11-2013, 11:09 PM)chris747 Έγραψε: Για τον ΟΑΣΑ αντί για αθηνών να τον πούνε αττικής.
Πρωτεύουσα είναι η Αθήνα. Το Π. Φάληρο - Κηφισιά είναι αστική συγκοινωνία. Το Αθήνα - Μανδρα δεν είναι.