13-11-2013, 07:59 PM
(13-11-2013, 02:09 AM)ns_ Έγραψε: Αφ'ης στιγμής το δίκτυο φτάνει ως Πλατεία Δούρου, η σύνδεση από εκεί μέσω Αμαρουσίου-Χαλανδρίου με Κηφισίας και σε κάθε περίπτωση μέσω Κ. Καραμανλή και Ανδρέα Παπανδρέου με τους σχεδόν παρακειμενους σταθμούς Κηφισίας και Νερατζιώτισσας είναι must. Σε λίγο πιο προωθημενη εκδοχή, αφού το 10 από Πλ. Δούρου μέσω Βάρναλη - Αμαρουσίου-Χαλανδρίου - κ.λπ. ξαναβγεί Κηφισίας λίγο πιο πάνω από το ύψος του ΟΤΕ θα μπορούσε να συνεχίσει έως το σταθμό ΗΣΑΠ Αμαρουσίου.
Διαφωνώ με τη χάραξη. Σωστά είναι το 10 στην πλ. Δούρου, γιατί η Αμαρουσίου - Χαλανδρίου δεν γεμίζει το 402 που βγαίνει με γκαζιέρα, πόσο μάλλον το 18μετρο τρόλεϊ.
Θα μπορούσε να τρολεοποιηθεί το 550 με τέρμα στον Πλάτανο. Σίγουρα η πληρότητα του 550 είναι τουλάχιστον 60 άτομα στις ώρες μη αιχμής και όσοι χωράνε στις ώρες αιχμής 120-130 περίπου. Το 550 είναι από τα λίγα λεωφορεία της Αθήνας που το φαινόμενο να μην σταματήσει ο οδηγός στη στάση λόγω πληρότητας παραμένει.
Αν ανέβει ο εναέριος στην Κηφισιά, αυτόματα γίνεται και το Α7 τρόλεϊ με πιθανό σημείο αφετηρίας πίσω από τα 18-19 στο Μουσείο. Αυτές οι αλλαγές όμως προϋποθέτουν περίπου 40 νέα 18μετρα οχήματα (14 για το Α7, 18 για το 550 και μερικά εφεδρικά)
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
![rifle rifle](https://leoforeia.gr/forum/images/smilies/rifle.gif)