(13-11-2013, 12:29 PM)Citaro Έγραψε: Πάντως, οφείλουμε να ομολογήσουμε ότι, παρά τις μεγάλες αραιώσεις δρομολογίων που έχουν γίνει, το φαινόμενο να μην σταματήσει λεωφορείο λόγω κορεσμού είναι πλέον εξαιρετικά σπάνιο. Θα το δεις μόνο σε γραμμές ΑΕΙ/ΤΕΙ και στο 051, κάποιες ώρες. Δηλαδή, μόνο σε γραμμές που καλούνται να σηκώσουν επιβάτες που εμφανίζονται συγκεκριμένες ώρες "ομαδόν" (πχ έναρξη/λήξη μαθημάτων, ταυτόχρονη άφιξη πολλών υπεραστικών λεωφορείων)
Παλιότερα και ειδικά πριν το 1999 δεν υπήρχε κεντρική γραμμή που να μην είχε έστω για κάποιες ώρες πρόβλημα.
Και με τα σημερινά δεδομένα, πάντως, θεωρώ ότι δεν περισσεύει ούτε μία νταλίκα. Δείτε τι γίνεται σε γραμμές που τις στερούνται, για να καταλάβετε. Α1, Β5, Β9, Β12, 049. Ειδικά το 049 τις καθημερινές είναι απελπισία με 12μετρα.
Φυσικά υπάρχουν και γραμμές, στις οποίες λόγω των επεκτάσεων μετρό εξέλιπε η ανάγκη δρομολόγησης 18μετρων : Α13, 154, ΑΒ3.
Τα σημερινά δεδομένα έχουν την ιδιαιτερότητα της διάλυσης των συγκοινωνιών λόγω κρίσης. Εάν δεν είχαν ακινητοποιηθεί στο αμαξοστάσιο τα μισά σχεδόν Volvo και ποιος ξέρει πόσες GN δεν θα υπήρχε έλλειψη.
Απλά μπορεί κάποιος να υπολογίσει πόσα περίπου 18μέτρα κυκλοφορούν σήμερα;
