12-11-2013, 11:55 PM
(12-11-2013, 11:19 PM)garvanitis Έγραψε: Αν σηκώνουν μεγάλες πληρότητες μέχρι την Πλ. Πλατάνου έχει νόημα αυτό που προτείνεις, Μάριε. Αν όχι τότε εκτός από το κόστος της υποδομής που πρέπει να αποσβεστεί το κόστος κίνησης είναι μεγαλύτερο, χώρια τη σπατάλη σε χρόνο δρομολόγησης. Περισσότερο λογικό είναι να τοπικοποιηθούν τα 550 και Α7 και να εξυπηρετούν το υπόλοιπο τμήμα με ενίσχυση των 10 και 18.
Επειδή έτυχε προ ημερών να βρεθώ στο Μαρούσι, περίμενα το 550 στην "ΗΒΗ" προς τα νότια και εμφανίζεται πρώτο το Α7 με αρκετό κόσμο και ακριβώς από πίσω το 550, το οποίο και αυτό τον είχε τον κόσμο του.
Οι γραμμές της Κηφισίας (πλην 18/19), έχουν πληρότητα άνω του 70%, στο μεγαλύτερο διάστημα της ημέρας. Είναι μία περιοχή που συγκεντρώνει εμπορικές δραστηριότητες, αλλά ο σχεδιασμός του Μετρό την άφησε εκτός κάλυψης, με αποτέλεσμα να υπάρχει μόνο η επίγεια συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση και το απίστευτο κυκλοφοριακό κομφούζιο.
