12-11-2013, 11:12 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-11-2013, 11:14 PM από marios.ilioupoli.)
(12-11-2013, 10:46 PM)ns_ Έγραψε: Πολύ ενδιαφέρουσα η ανάλυσή σου, garvanitis!
Μια και λοιπόν, η υποδομή για τρόλλεϋ έως τις Πλ. Χαλανδρίου και Δούρου (10, 18, 19), καλώς ή κακώς δημιουργήθηκε, υπάρχει και λειτουργεί, και μάλιστα έχει (19) επεκταθεί μέχρι το Στ. Χαλάνδρι της Γραμμής 3, και επειδή η Πλ. Δούρου είναι, σε σχέση με το συνολικό μήκος της γραμμής 10 "πολύ κοντά" τόσο στον Κόμβο Κηφισίας (Προαστιακός, αλλά και αυτοδύναμα κομβικό σημείο), αλλά και στο Στ. Νερατζιώτισσα (Γραμμή 1 του Μετρό, πέραν του προαστιακού) θεωρώ ότι θα ήταν σκόπιμη η προέκταση της γραμμής του τρόλλεϋ από Πλ. Δούρου μέσω Κ. Βάρναλη - Αμαρουσίου-Χαλανδρίου βόρεια και μετά Κ Καραμανλή - Δακτυλιδίου - Ανδρ. Παπανδρέου - Διονύσου - Ανδρ. Παπανδρέου στο Στ. Νερατζιώτισσα (αντίστροφα Ανδρ. Παπανδρέου - Λ. Κηφισίας - Φραγκοκκλησιάς και Αμαρουσίου-Χαλανδρίου - Κ. Βάρναλη). Πιστεύω θα έδινε με πολύ μικρό κόστος τεράστια προστιθέμενη αξία στην ήδη δημιουγρηθείσα και λειτουργούσα υποδομή του τρόλλεϋ 10!
Αν υπάρχουν περιθώρια για επέκταση του δικτύου, καλύτερα να φτάσει Κηφισιά και να μείνουν μόνο τρόλεϊ στην Κηφισίας, με παράλληλη κατάργηση των 550 και Α7 και επέκταση αντίστοιχα των 10 και 18 μέχρι την Πλ. Πλατάνου.
Το όποιο οικονομικό κόστος θα υπερκαλυφθεί από την εξαιρετικά μεγάλη επιβατική κίνηση που έχουν οι γραμμές που διατρέχουν την Κηφισίας και θα παραμείνουν η μοναδική συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του εν λόγω οδικού άξονα για πολλά ακόμη χρόνια, μιας και δε διαφαίνεται σχετικά σύντομα (μέσω στην επόμενη δεκαετία δηλαδή) να υπάρχει "φως στο τούνελ" της γραμμής 4.
ΥΓ: Από τις πιο εμπεριστατωμένες αναλύσεις εντός του forum η παραπάνω, από τον garvanitis. Αξίζουν συγχαρητήρια!