12-11-2013, 10:46 PM
Πολύ ενδιαφέρουσα η ανάλυσή σου, garvanitis!
Μια και λοιπόν, η υποδομή για τρόλλεϋ έως τις Πλ. Χαλανδρίου και Δούρου (10, 18, 19), καλώς ή κακώς δημιουργήθηκε, υπάρχει και λειτουργεί, και μάλιστα έχει (19) επεκταθεί μέχρι το Στ. Χαλάνδρι της Γραμμής 3, και επειδή η Πλ. Δούρου είναι, σε σχέση με το συνολικό μήκος της γραμμής 10 "πολύ κοντά" τόσο στον Κόμβο Κηφισίας (Προαστιακός, αλλά και αυτοδύναμα κομβικό σημείο), αλλά και στο Στ. Νερατζιώτισσα (Γραμμή 1 του Μετρό, πέραν του προαστιακού) θεωρώ ότι θα ήταν σκόπιμη η προέκταση της γραμμής του τρόλλεϋ από Πλ. Δούρου μέσω Κ. Βάρναλη - Αμαρουσίου-Χαλανδρίου βόρεια και μετά Κ Καραμανλή - Δακτυλιδίου - Ανδρ. Παπανδρέου - Διονύσου - Ανδρ. Παπανδρέου στο Στ. Νερατζιώτισσα (αντίστροφα Ανδρ. Παπανδρέου - Λ. Κηφισίας - Φραγκοκκλησιάς και Αμαρουσίου-Χαλανδρίου - Κ. Βάρναλη). Πιστεύω θα έδινε με πολύ μικρό κόστος τεράστια προστιθέμενη αξία στην ήδη δημιουγρηθείσα και λειτουργούσα υποδομή του τρόλλεϋ 10!
Μια και λοιπόν, η υποδομή για τρόλλεϋ έως τις Πλ. Χαλανδρίου και Δούρου (10, 18, 19), καλώς ή κακώς δημιουργήθηκε, υπάρχει και λειτουργεί, και μάλιστα έχει (19) επεκταθεί μέχρι το Στ. Χαλάνδρι της Γραμμής 3, και επειδή η Πλ. Δούρου είναι, σε σχέση με το συνολικό μήκος της γραμμής 10 "πολύ κοντά" τόσο στον Κόμβο Κηφισίας (Προαστιακός, αλλά και αυτοδύναμα κομβικό σημείο), αλλά και στο Στ. Νερατζιώτισσα (Γραμμή 1 του Μετρό, πέραν του προαστιακού) θεωρώ ότι θα ήταν σκόπιμη η προέκταση της γραμμής του τρόλλεϋ από Πλ. Δούρου μέσω Κ. Βάρναλη - Αμαρουσίου-Χαλανδρίου βόρεια και μετά Κ Καραμανλή - Δακτυλιδίου - Ανδρ. Παπανδρέου - Διονύσου - Ανδρ. Παπανδρέου στο Στ. Νερατζιώτισσα (αντίστροφα Ανδρ. Παπανδρέου - Λ. Κηφισίας - Φραγκοκκλησιάς και Αμαρουσίου-Χαλανδρίου - Κ. Βάρναλη). Πιστεύω θα έδινε με πολύ μικρό κόστος τεράστια προστιθέμενη αξία στην ήδη δημιουγρηθείσα και λειτουργούσα υποδομή του τρόλλεϋ 10!
