11-11-2013, 10:10 PM
(11-11-2013, 05:48 PM)georgio Έγραψε: Ναι απλά ρωτάω πως αποφαςιστηκε να έχει GN το 237 πχ και όχι το 208 ή το 214. Επίσης όλοι οι κορμοί πως στέκονταν πριν το 99 με 12μετρα; Είχαν πιο συχνά δρομολόγια;
Η κατάσταση πριν το 1999 δεν ήταν καλή. Υπήρχαν 600 καινούργια λεωφορεία που έμπαιναν κυρίως σε γραμμές κορμούς, ενώ όλα τα υπόλοιπα ήταν ερείπια που περίμεναν να αντικατασταθούν. Σε κάποιους κορμούς έμπαιναν μερικοί Δεινόσαυροι, όπως πχ στο Α7, αλλά προφανώς δεν επαρκούσαν. Οπότε όπως καταλαβαίνεις γινόταν χαμός.
Δεν μπορώ να πω ότι οι διελεύσεις ήταν συχνότερες από ο,τι είναι σήμερα ή τουλάχιστον πριν από 2-3 χρόνια, αφού η κρίση έχει επιφέρει περικοπές που αλλοιώνουν κάθε σύγκριση.
Ούτε το γεγονός ότι κατέβαιναν περισσότερες γραμμές στο κέντρο μπορεί να θεωρηθεί ότι ελάφρυνε τους κορμούς, αφού σε κάθε περίπτωση το συγκοινωνιακό τοπίο ήταν εντελώς διαφορετικό μιας και δεν υπήρχε το μετρό.
Γενικά η προμήθεια των 340 αρθρωτών λεωφορείων βελτίωσε θεαματικά την κατάσταση στις συγκοινωνίες, αν και κρίνοντας εκ των υστέρων η προμήθεια ίσως να υπήρξε υπερβολική ενόψει της λειτουργίας του μετρό.
Όσο για τα κριτήρια που δρομολογήθηκαν GN σε κάποιες γραμμές και σε άλλες όχι, φαντάζομαι ότι είχε να κάνει με την επιβατική κίνηση.