09-11-2013, 02:46 AM
(09-11-2013, 02:39 AM)ns_ Έγραψε: Ο ίδιος λόγος για τον οποίον απέτυχε το "έκτρωμα" 202 του δημιουργήθηκε τον 2010 από την αστόχαστη συγκόλληση των νοτίων κομματιών του 024 (Αγ. Ανάργυροι - Κυνοσάργους) και του 057 (Λόφος Σκουζέ - Δάφνη). Αντίθετα ως "μακρές" γραμμές με προορισμό κεντρικό, τόσο το 101 (Πειραιάς - Άλιμος) όσο και το 228 (Ομόνοια - Δάφνη) είχαν χρησιμότητα. Για παράδειγμα και η γραμμή 035 Άνω Κυψέλη - Πετράλωνα - Ταυρος διατηρείται κανονικότατα στο κομμάτι της νοτίως της Ομονοίας, και μδη ε 15λεπτη συχνότητα, παρότι από την Ομόνοια και νότια ακολουθεί κατά πόδας τη γραμμή 1 του Μετρό και διέρχεται από ή προσεγγίζει όλες τις στάσεις του (Ομόνοια, Μοναστηράκι, Θησείο, Πετράλωνα, Ταύρο)
Η αποτυχία της 101 έχει να κάνει με το ότι εξυπηρετεί κάποιες περιοχές μόνο προς τη μία κατεύθυνση. Για παράδειγμα, κάποιος που θέλει από τη Θεομήτορος να κατέβει στην Καλαμακίου, θα πάρει το 101, αλλά δε θα μπορεί να επιστρέψει. Όπως και αυτό που μένει στην Κυθηρίων, μπορεί να πάρει το 101 για να πάει στη Δωδεκανήσου, αλλά για να γυρίσει με αυτό θα πρέπει πρώτα να κάνει τον κύκλο Ιωνίας - Θεομήτορος - Καλαμακίου - Ποσειδώνος - Αλίμου για να επιστρέψει.