08-11-2013, 11:53 PM
(08-11-2013, 04:06 PM)mercedes elbo Έγραψε: 2/3) To 101 δεν έχει κίνηση γιατί κανένας δεν πρόκειται να το πάρει για να κάνει κύκλους. Ειδικά στο Γυρισμό από Καλαμάκι σε πάει Αλίμου και μετά από εκεί Ηλιούπολη! για να καταλήξει τελικά σε Αργυρούπολη/Ελληνικό. Γι' αυτό και δεν έχει καθόλου επιβατική κίνηση. Επίσης, το 141 πάει αρκετά γρήγορα Δάφνη επειδή δεν κάνει καθόλου παρακάμψεις. Χώρια που έχει πολύ καλή συχνότητα.
4) Ο κορμός Πειραιά-Παραλίας (Α1) δεν θέλει σε καμιά περίπτωση 3λεπτο. Με 15λεπτο και νταλίκες αρκεί. Ακόμα και με Ν1 που δρομολογείται δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα. Από την άλλη το 040 είναι γραμμή που θέλει υποχρεωτικά νταλίκες και συχνότητα κάτω του 10λεπτου. Πιστεύεις ότι μια τέτοια γραμμή χρήζει κατάργησης?
Και ποιος μίλησε για το Α1; Το Α1 έτσι όπως είναι (κι έτσι όπως είναι το υπόλοιπο δίκτυο) σαφώς και είναι μια χαρά στο 15λεπτο. Άλλος ο κορμός που λέω εγώ, ύπο άλλες συνθήκες θα λειτουργεί και άλλες ανάγκες θα καλύπτει. (γι αυτό και είπα "ο κορμός Πειραιά-Παραλίας" και όχι "το Α1") Αλλά επειδή έχω μιλήσει σε άλλο τόπικ σχετικά και βαριέμαι να επαναλαμβάνομαι, οι προτάσεις μου σχετικά με αναδιάταξη του δικτύου είναι μάλλον "συνολικές." Οπότε αν προτείνω κάτι πχ για το 101 εδώ, το κάνω ακολουθώντας το γενικό σκεπτικό μου, το οποίο όμως έχω αναλύσει διεξοδικά στο παρελθόν σε άλλο topic και δεν είναι της παρούσης να το πω εδώ. Αυτά που λέω εδώ είναι απλά κάποιες "σκόρπιες" ιδέες μου, τις οποίες όμως αν δε θέσω μέσα σ' ένα συνολικό πλαίσιο που συμπεριλαμβάνει ΟΟΟΛΟ το λεκανοπέδιο, είναι μάλλον άτοπο και άσκοπο, γιατί κάθε φορά θα πρέπει να σας υπενθυμίζω τι έχω πει αλλού κτλ. Εκτός αυτού οφείλουμε να λάβουμε και υπόψη μας τον αντικειμενικό παράγοντα που λέγεται "αριθμός οχημάτων και οδηγών." Γιατί αν πχ εγώ δεν ξέρω πόσα και τι οχήματα θα χρειαστώ για τα Βόρεια Προάστια, πως θα ξέρω τι θα μου περισσέψει για το Ελληνικό; Άρα για μένα η μόνη σοβαρή πρόταση είναι η ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ. Και η ΕΦΙΚΤΗ. Αλλά επειδή δεν είναι και η δουλειά μου τα λεωφορεία και ασχολούμαι μόνο περιστασιακά και για το κέφι μου, μέχρι να φτιάξω κάτι ολοκληρωμένο για όλη την Αθήνα, το πιο πιθανό είναι να χουν αλλάξει τα δεδομένα, να ξεμείνουμε από νταλίκες εντελώς, να χουν ανοίξει άλλοι σταθμοί του μετρό ή να χουμε τιναχτεί όλοι μαζί στον αέρα, ξέρεις τι λέω;; ΔΕ ΜΑΜΙΕΤΑΙ!!! ΄Ετσι κι αλλιώς τόσα χρόνια το δίκτυο (όπως και όλα στην Ελλάδα δηλαδή) με αυτοσχεδιασμούς της τελευταίας στιγμής διαμορφώνεται! (και στη διαπίστωση αυτή με οδήγησε κυρίως η μελέτη που κάνω το τελευταίο έτος στην ιστορία των αστικών συγκοινωνιών) Τώρα θ' αλλάξει;; Άμα αλλάξει ο Έλληνας (που δεν πρόκειται) και θέλει ν' ακούσει εμπεριστατωμένες προτάσεις που τουλάχιστον (ανεξάρτητα αν θα συμφωνήσει κάποιος μαζί τους ή όχι) λειτουργούν κάτω από ένα συγκεκριμένο σκεπτικό και σχεδιασμό τα ξαναλέμε! Νομίζω όμως πως μέχρι τότε έχω καλύτερα πράγματα να κάνω...