08-11-2013, 10:58 AM
1) Το 140 δεν αφήνει απ' έξω Πολυτεχνειούπολη και Πανεπιστημιούπολη, αντιθέτως εξυπηρετεί την πρώτη μέσω Πύλης Κατεχάκη και τη δεύτερη μέσω Πύλης Καισαριανής. (αφού θα διέρχεται από Νεκροταφείο) Η μόνη πιθανή δυσκολία είναι στην Πολυτεχνειούπολη στο ρεύμα της ανόδου, που θα πρέπει οι φοιτητές να διασχίσουν την Κατεχάκη. (αν και υπάρχει φανάρι φυσικά)
2) Ως προς τη συχνότητα 101/102: Μην το βλέπετε ως συχνότητα του 101 πριν ανοίξουν οι σταθμοί του μετρό που ήταν ανα 50΄ αλλά ως συχνότητα σύνδεσης του Αλίμου με τον ομώνυμο σταθμό που είναι και πολύ πιο κοντά απ' ότι η Δάφνη. Ξέρετε πόσο θα ανακουφιστεί το 141;; Και για το 109 το ίδιο ισχύει.
3) Για το 210: Συμφωνώ για τη διαδημοτική σύνδεση, αλλά ο κόσμος απ' ό,τι φαίνεται όχι. Όσες φορές το έχω πάρει τον τελευταίο καιρό έχει από 0 έως 5 επιβάτες σ' αυτό το κομμάτι. Αυτό για τον ΟΑΣΑ πάει να πει κατάργηση, οπότε θα προτιμούσα να πάει Στ.Αργυρούπολης, μπας και τονωθεί λιγάκι.
4) Για τον κορμό Πειραιά-Παραλίας ανα 3λεπτο: Γιατί νομίζετε έχω λυσσάξει να καταργηθεί το 040;;;
5) Όντως η Θεσσαλίας είναι μονόδρομος, αλλά μπορεί να διέλθει από τον ακριβώς παράλληλο. Αυτό που δεν έχω ελέγξει είναι το πλάτος του οδοστρώματος και τις στροφές. Επίσης δεν ξέρω αν υπάρχει δυνατότητα στο φανάρι της Παπαναστασίου για αριστερή στροφή από τον παράδρομο.
6) Για το 237: Εδώ κι εγώ έχω τις αμφιβολίες μου...
2) Ως προς τη συχνότητα 101/102: Μην το βλέπετε ως συχνότητα του 101 πριν ανοίξουν οι σταθμοί του μετρό που ήταν ανα 50΄ αλλά ως συχνότητα σύνδεσης του Αλίμου με τον ομώνυμο σταθμό που είναι και πολύ πιο κοντά απ' ότι η Δάφνη. Ξέρετε πόσο θα ανακουφιστεί το 141;; Και για το 109 το ίδιο ισχύει.
3) Για το 210: Συμφωνώ για τη διαδημοτική σύνδεση, αλλά ο κόσμος απ' ό,τι φαίνεται όχι. Όσες φορές το έχω πάρει τον τελευταίο καιρό έχει από 0 έως 5 επιβάτες σ' αυτό το κομμάτι. Αυτό για τον ΟΑΣΑ πάει να πει κατάργηση, οπότε θα προτιμούσα να πάει Στ.Αργυρούπολης, μπας και τονωθεί λιγάκι.
4) Για τον κορμό Πειραιά-Παραλίας ανα 3λεπτο: Γιατί νομίζετε έχω λυσσάξει να καταργηθεί το 040;;;
5) Όντως η Θεσσαλίας είναι μονόδρομος, αλλά μπορεί να διέλθει από τον ακριβώς παράλληλο. Αυτό που δεν έχω ελέγξει είναι το πλάτος του οδοστρώματος και τις στροφές. Επίσης δεν ξέρω αν υπάρχει δυνατότητα στο φανάρι της Παπαναστασίου για αριστερή στροφή από τον παράδρομο.
6) Για το 237: Εδώ κι εγώ έχω τις αμφιβολίες μου...