08-11-2013, 04:19 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 08-11-2013, 04:20 AM από marios.ilioupoli.)
Το δημοσίευμα χρονολογείται από τα τέλη Αυγούστου, αλλά επειδή μου κίνησε το ενδιαφέρον, είπα να το δούμε και εδώ.
Πρόκειται για μία επιστολή των Α. Μαλλικούρτη και Π. Δημόπουλου, που δημοσιεύθηκε στην "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti...013_531009), στις 24/8, και αφορά τη λεωφορειακή γραμμή 060:
Μπορεί στο πλαίσιο των περικοπών στο συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΑ, η κατάργηση των δρομολογίων της 060 την Κυριακή να μη μας φαίνεται και κάτι το τόσο σημαντικό, όμως, υπό μια άλλη οπτική γωνία, είναι.
Μία καθαρά τουριστική γραμμή (τις Κυριακές δε νομίζω να κάνουν πολλές μετακινήσεις οι κάτοικοι της περιοχής), στην οποία οι επιβάτες είναι μάλιστα και στην πλειονότητά τους ξένοι (άρα και δεν έχουν στο μυαλό τους την ελληνική εξυπνάδα του "δεν πληρώνω"), σίγουρα έχει περισσότερα έσοδα και άρα μπορεί και υπερκαλύπτει τα έξοδα.
Και έστω ότι η 060 μπορεί να μην είχε τόσο μεγάλη επιβατική κίνηση. Γιατί ο ΟΑΣΑ δε φροντίζει, όπως προώθησε το τουριστικό εισιτήριο, να κάνει το ίδιο και με κάποιες γραμμές τουριστικού ενδιαφέροντος, όπως η 060; Γιατί οι περισσότεροι τουρίστες θα πλήρωναν για να απολαύσουν τον καφέ τους και στη συνέχεια το φαγητό τους στο εστιατόριο του Λυκαβηττού, με θέα όλη την Αθήνα.
Ίσως ένα ακόμη από τα μεγάλα φάουλ του ΟΑΣΑ.
Πρόκειται για μία επιστολή των Α. Μαλλικούρτη και Π. Δημόπουλου, που δημοσιεύθηκε στην "ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ" (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti...013_531009), στις 24/8, και αφορά τη λεωφορειακή γραμμή 060:
Σύναψη:Κύριε διευθυντά
Οκ. πρωθυπουργός, σε μόλις προ ολίγων εβδομάδων πραγματοποιηθείσα σύσκεψη για την τουριστική περίοδο, ζήτησε τη σύμπραξη όλων –αρμόδιων υπηρεσιών και πολιτών– για την, όσο το δυνατόν, καλύτερη φιλοξενία και εξυπηρέτηση των εκατομμυρίων τουριστών που αναμένονται φέτος στη χώρα μας. Στον τομέα της εξυπηρέτησης των τουριστών, σε οιαδήποτε μεγαλούπολη του κόσμου, βασικό ρόλο διαδραματίζουν οι αστικές συγκοινωνίες. Αξίζει, λοιπόν, να παρατηρήσουμε εμείς οι πολίτες –αλλά και να πληροφορηθεί τόσο ο κ. πρωθυπουργός, οι αρμόδιοι υπουργοί Τουρισμού και Συγκοινωνιών όσο και ο κ. δήμαρχος Αθηναίων– με ποιον τρόπο η διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) «αντιλήφθηκε» (;) και υλοποίησε την παραπάνω πρωθυπουργική απαίτηση, αλλά και την κυβερνητική πολιτική για την καλύτερη φιλοξενία των τουριστών: Με απόφασή της, λοιπόν, διέκοψε από τις 05-05-2013 και για κάθε Κυριακή τα δρομολόγια των μπλε λεωφορείων της γραμμής «060» Μουσείο - Ακαδημία - Λυκαβηττός! Η γραμμή αυτή (μίνι μπας) είναι η μοναδική που εξυπηρετεί –πλην των χιλιάδων κατοίκων της ευρύτερης περιοχής του Λυκαβηττού– και χιλιάδες ξένους επισκέπτες της πόλης μας –ιδίως μάλιστα τώρα το καλοκαίρι– οι οποίοι ανεβαίνουν στον λόφο του Λυκαβηττού για να θαυμάσουν την Αθήνα απο ψηλά. Μάλιστα, η γραμμή «060» αναγράφεται σε όλους τους τουριστικούς οδηγούς της Αθήνας, οι δε τουρίστες με τους ξενόγλωσσους οδηγούς στα χέρια τους αναζητούν τα λεωφορεία της γραμμής αυτής, η οποία, τις Κυριακές, πραγματοποιούσε ένα δρομολόγιο την ώρα από το Μουσείο προς τον Λυκαβηττό! Δηλαδή ο ΟΑΣΑ «εξοικονόμησε» (;) δύο βάρδιες οδηγών! Συγκλονιστική, πράγματι, οικονομία.
Οι κ. υπεύθυνοι του ΟΑΣΑ, του Δήμου Αθηναίων, αλλά και των αρμόδιων υπουργείων Μεταφορών και Τουρισμού έχουν, πλέον, τον λόγο.
Μπορεί στο πλαίσιο των περικοπών στο συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΑ, η κατάργηση των δρομολογίων της 060 την Κυριακή να μη μας φαίνεται και κάτι το τόσο σημαντικό, όμως, υπό μια άλλη οπτική γωνία, είναι.
Μία καθαρά τουριστική γραμμή (τις Κυριακές δε νομίζω να κάνουν πολλές μετακινήσεις οι κάτοικοι της περιοχής), στην οποία οι επιβάτες είναι μάλιστα και στην πλειονότητά τους ξένοι (άρα και δεν έχουν στο μυαλό τους την ελληνική εξυπνάδα του "δεν πληρώνω"), σίγουρα έχει περισσότερα έσοδα και άρα μπορεί και υπερκαλύπτει τα έξοδα.
Και έστω ότι η 060 μπορεί να μην είχε τόσο μεγάλη επιβατική κίνηση. Γιατί ο ΟΑΣΑ δε φροντίζει, όπως προώθησε το τουριστικό εισιτήριο, να κάνει το ίδιο και με κάποιες γραμμές τουριστικού ενδιαφέροντος, όπως η 060; Γιατί οι περισσότεροι τουρίστες θα πλήρωναν για να απολαύσουν τον καφέ τους και στη συνέχεια το φαγητό τους στο εστιατόριο του Λυκαβηττού, με θέα όλη την Αθήνα.
Ίσως ένα ακόμη από τα μεγάλα φάουλ του ΟΑΣΑ.