08-11-2013, 02:07 AM
1) Η διαδρομή του 101 στον Άλιμο σε καμία περίπτωση δεν έχει τον φόρτο της Κύπρου οπότε κάτι τέτοιο δεν γίνεται. Η Αλίμου όντως δεν συνδέεται ολόκληρη με μία γραμμή προς μετρό. Γι΄αυτό καλύτερα το Β1 να μπαίνει από Κύπρου αντί για Γερουλάνου στην Αργυρούπολη με μια βόλτα απ' τον παράδρομο ώστε να εξυπηρετεί τον Στ. Αλίμου με ταυτόχρονη ενσωμάτωση του οχήματος του 142. Έτσι βγαίνει συχνότητα στην αιχμή ανά 20' που θεωρώ ότι είναι καλή για την Αλίμου. Το 101 είναι εντελώς αποτυχία στον Άλιμο και δεν νομίζω να μείνει για πολύ καιρό έτσι αφού και από φορείς του Αλίμου υπάρχουν παράπονα προς τον ΟΑΣΑ.
2) Το 101 είναι μια χαρά για την Γερουλάνου. Αμα μειωθεί η διαδρομή του μέσα στον Άλιμο μπορεί να πυκνώσει στο 20λεπτο που είναι αρκετό. Πλέον δεν έχει και ιδιαίτερη κίνηση η Γερουλάνου.
3) Διαφωνώ με την οποιαδήποτε τροποποιήση στο 140. Ακόμη και μετά την Κατεχάκη έχει χρησιμότητα για σύνδεση Νοτίων Προαστίων Βορείων Προαστίων μέσω της Κηφισίας. Εν ανάγκη ας φύγει το 036 από Κατεχάκη.
4) Επίσης διαφωνώ.
Τα 206/237 δεν πρέπει να πειραχτούν με τίποτα. Είναι επιτυχημένες και από πλευράς επιβατικής κίνησης αλλά και από συχνοτήτων. Το 218 πρέπει να μείνει ως έχει γιατί εξυπηρετεί πλήθος περιοχών προς Πειραιά αλλά κάνει και διαδημοτική σύνδεση μεταξύ των περιοχών που διέρχεται. Το Α4 όντως πρέπει να φύγει απ' το κέντρο.
2) Το 101 είναι μια χαρά για την Γερουλάνου. Αμα μειωθεί η διαδρομή του μέσα στον Άλιμο μπορεί να πυκνώσει στο 20λεπτο που είναι αρκετό. Πλέον δεν έχει και ιδιαίτερη κίνηση η Γερουλάνου.
3) Διαφωνώ με την οποιαδήποτε τροποποιήση στο 140. Ακόμη και μετά την Κατεχάκη έχει χρησιμότητα για σύνδεση Νοτίων Προαστίων Βορείων Προαστίων μέσω της Κηφισίας. Εν ανάγκη ας φύγει το 036 από Κατεχάκη.
4) Επίσης διαφωνώ.
![Tongue Tongue](https://leoforeia.gr/forum/images/smilies/tongue.gif)