07-11-2013, 12:59 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-11-2013, 01:00 AM από mercedes elbo.)
(06-11-2013, 01:52 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αφού είσαι σίγουρος, πάω πάσο! Ο ΟΑΣΑ έχει δείξει ότι δε θέλει να κάνει τις τολμηρές αλλαγές, πέρα που τον τελευταίο καιρό υπακούει σε εντολές δημάρχων.
Αν πραγματικά έκαναν το καλύτερο δυνατό, οι συγκοινωνίες θα είχαν άλλο πρόσωπο. Είμαστε ίσως η μοναδική πρωτεύουσα στην οποίο ο συγκοινωνιακός φορέας:
1) Δε διαθέτει σύστημα τηλεματικής για να παρακολουθεί το στόλο, αλλά και για να πληροφορεί τους επιβάτες (εν αντιθέσει με ΟΑΣΘ, ΚΤΕΑΛ ανά τη χώρα, αλλά και Δημοτικές Συγκοινωνίες της Αττικής)!
2) Έχει μείνει ακόμη στο παραδοσιακό χάρτινο εισιτήριο, δε διαθέτει αυτόματα εκδοτικά μηχανήματα, αλλά και δεν έχουν εξοπλιστεί τα εκδοτήρια (όποτε αυτά λειτουργούν) με υποδομή για να δέχονται πιστωτικές κάρτες.
3) Δεν έχει φροντίσει για την εισαγωγή συστήματος ζωνικής χρέωσης, που είναι αρκετά πιο δίκαιο από το υπάρχον, μιας και σήμερα η διαδρομή 5 στάσεων με μία τοπική λεωφορειακή γραμμή, κοστίζει όσο και η διαδρομή από Φλοίσβο έως Κηφισιά με το 550.
4) Δε γίνεται υποχρεωτικός έλεγχος εισιτηρίου κατά την είσοδο σε όχημα, γιατί οι οδηγοί αρνούνται να γίνουν εισπράκτορες!!!!
5) Τις όποιες προσωρινές συγκοινωνιακές μεταβολές, δεν τις μαθαίνουμε ποτέ!
6) Σε κάθε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση, δεν υπάρχει προσωπικό ασφαλείας, όπως ο ίδιος ο νόμος ορίζει, με αποτέλεσμα το συγκοινωνιακό δίκτυο να νεκρώνει!
Θέλεις να συνεχίσω ή σου αρκούν;
Το χειμώνα του '10-11, ο ΟΑΣΑ είχε κάνει μία καλή αρχή, μειώνοντας το συγκοινωνιακό του δίκτυο, με καταργήσεις γραμμών που ήταν παράλογα να συνεχίσουν να υπάρχουν, όταν ήδη από το 2000 υπάρχει ένα δίκτυο Μετρό που λειτουργεί εξαιρετικά. Κατά καιρούς έγιναν και κάποιες άλλες καλές κινήσεις, αλλά έκτοτε ΤΙΠΟΤΑ!
Τώρα, παραμονές εκλογών, ικανοποιούνται τα αιτήματα του κάθε Δημάρχου, που γουστάρει να επεκτείνει κάποια γραμμή, δήθεν βελτιώνοντας τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, αλλά στην ουσία διαλύοντάς τη (βλ. 212).
Κι εσύ μου λες ότι είσαι σίγουρος πως στον ΟΑΣΑ γίνεται το καλύτερο δυνατό ώστε να εξυπηρετούμαστε όλοι μας; Hello! Για τον ίδιο ΟΑΣΑ μιλάμε;
Εκτός απ' αυτά που λέει ο Μάριος με τα οποία συμφωνώ πάνω κάτω πιστεύεις ότι είναι σοβαρός οργανισμός ο ΟΑΣΑ όταν έχει ιδρύσει γραμμές σαν τα 850, 901, 542, 408 (εννοώ το τοπικό Άγια Παρασκευής), 525 κλπ. Χώρια όλες τις ακτινικές που πηγαίναν άδειες μέχρι κέντρο μέχρι το 2010/11 και ακόμη και σήμερα υπάρχουν μερικές π.χ. Γ10, Γ12, Β8 κλπ.
Ειδικά το 850 Τοπική Κερατσινίου είχε έκταση 2 τετράγωνα και συχνότητα ανά 10'.