06-11-2013, 12:48 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-11-2013, 12:50 AM από marios.ilioupoli.)
(06-11-2013, 12:31 AM)mercedes elbo Έγραψε: Αυτό που λες συμβαίνει γιατί άλλοι οδηγοί πάνε αργά και άλλοι γρήγορα. Το 101 δεν γίνεται να συντονιστεί καθώς οι συχνότητες είναι διαφορετικές και γενικότερα δεν έχει νόημα να συντονίσεις γραμμές για λίγες στάσεις.
Δεν είναι και λίγες οι στάσεις. Περίπου το 1/3 της 109 επικαλύπτεται από την 101. Και δε χρειάζεται να αλλάξουν οι ώρες στην 101. Μπορεί να προσαρμοστεί η 109.
(06-11-2013, 12:31 AM)mercedes elbo Έγραψε: To ότι γίνεται καταμέτρηση χρόνων ανά στάση δεν λέει τίποτα και δεν σημαίνει αποκλειστικά κατάργηση. Το πιο πιθανό είναι για αλλαγή του χρόνου διαδρομής. Επίσης, το ότι γίνονται μετρήσεις μπορεί και να μην σημαίνει ακόμα και τίποτα. Λογικά στον διαγωνισμό που έγινε για την ανάληψη του έργου περιλαμβάνονται όλες οι γράμμες οπότε μπορεί να δούμε ως και στο 608 άτομα να καταγράφουν χρόνους, επιβατική κίνηση κλπ.
Σίγουρα η καταγραφή χρόνων, επιβατικής κίνησης κλπ, δε σημαίνει απαραίτητα κάποια μεταβολή της γραμμής. Ωστόσο, όταν ήδη γνωρίζουμε πως η επιδότηση στην ΟΣΥ για το 2014 θα είναι αισθητά μειωμένη και αύξηση τιμής εισιτηρίων δεν αναμένεται, δε χρειάζεται να περιμένουμε να ειπωθεί επίσημα ότι θα υπάρξει μείωση του συγκοινωνιακού έργου. Είναι προφανές!
(06-11-2013, 12:32 AM)magirus deutz Έγραψε: Εσείς θεωρείτε πως είναι εύκολο να συντονιστούν αυτές οι 2 γραμμές;
Όχι βέβαια! Γι' αυτό χρειάζεται περιορισμός του 622, κόψιμο του 815 και ίδρυση τροφοδοτικής για το Γουδή.
