04-11-2013, 01:49 AM
(03-11-2013, 04:46 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Πονεμένη ιστορία το 101 τελικά...
Έχοντας κυκλοφορήσει στον Πειραιά τον τελευταίο καιρό, έχω παρατηρήσει τα εξής:
Πρώτον, ο Άλιμος έχει χάσει τη συγκοινωνία για Πειραιά σε σύγκριση με τους γύρω δήμους που έχουν κάποια γραμμή. Για παράδειγμα, η Νέα Σμύρνη έχει το 130, το Π. Φάληρο και ο Αγ. Δημήτριος τα 217/229, και η Αργυρούπολη (και το Ελληνικό στο περίπου) το Β1.
Δεύτερον, εαν θελει να πάει κάποιος από Πειραιά προς Λ. Βουλιαγμένης και αντιστροφα, έχει τρεις εναλλακτικές: ή θα πρέπει πλέον να περιμένει αποκλειστικά το Β1, ή να πάρει Α1 και ανταπόκριση στη 3η Καλαμακίου με 101, 142 & Β1, ή να πάρει 217/229 μέχρι Δάφνη και έπειτα μετρό. Αναφορά σε αυτό το θέμα είχε κάνει ο Citaro.
Τρίτον, το Καλαμάκι δεν έχει κάποια συγκοινωνία για τον σταθμό μετρό Άλιμος.
Τέταρτον, η Λ. Θεομήτορος, επι της οποίας εδρεύουν υπηρεσίες και εμπορικά καταστήματα, ουσιαστικά συνεχίζει να παραμένει ακάλυπτη.
Γι' αυτους λοιπον τους λόγους, πιστεύω πως η καλύτερη λύση είναι να επιστρέψει το 101 στον Πειραιά. Ονομασία: ''101 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ''. Αφετηρία στην Ακτή Ξαβερίου, όπως πριν, και τέρμα στον παράδρομο της Λ. Βουλιαγμένης, έμπροσθεν του Σταθμού Άλιμος. Εξυπηρέτηση από 12μετρα οχήματα με συχνότητα ανα 30'.
Διαδρομή: Από Λ. Ποσειδώνος, αριστερά Καλαμακίου, δεξιά Θεομήτορος, αριστερά Ιωνίας, δεξιά Ηρώος Μάτση, συνέχεια στην Ηρώος Μάτση, δεξιά στον παράδρομο Λ. Βουλιαγμένης όπου και το τέρμα. Έπειτα: ευθεία στο παράδρομο Βουλιαγμένης, δεξιά Καραϊσκάκη, συνέχεια στην Αρχαίου Θεάτρου, αριστερά Ηρώος Μάτση, αριστερά Ιωνίας, δεξιά Θεομήτορος, αριστερά Καλαμακίου, δεξιά Λ. Ποσειδώνος και στη συνέχεια κανονικά για Πειραιά.
Παράλληλα το κομμάτι Σούρμενα-Λ. Βουλιαγμένης το παίρνει μια νέα γραμμή με την ονομασία ''146 ΣΟΥΡΜΕΝΑ - ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ - ΣΤ. ΑΛΙΜΟΣ'' (ο αριθμός είναι ενδεικτικός). Εξυπηρέτηση από 8μετρα οχήματα με συχνότητα ανα 20'.
Όμως δεν φτάνουν τα οχήματα για κάτι τέτοιο. Πιστεύω το θέμα με το 101 είναι πρώτον να ταυτίζεται η διαδρομή μέσα στον Άλιμο και στις δύο κατευθύνσεις και δεύτερον να πηγαίνει κατευθείαν Στ. Αλίμου και όχι να φτάνει μέχρι Ηλιούπολη. Έτσι γλιτώνει κανά 15λεπτο απ' τον χρόνο διαδρομής και μπορεί να πάει η συχνότητα στο 20λεπτο στην αιχμή.