03-11-2013, 04:22 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 03-11-2013, 01:57 PM από christos126.)
Όντως.
Το 245 ξεκίνησε με συχνότητες μόνο τις καθημερινές ανά 30-45 λεπτά και λίγους επιβάτες, οι οποίοι βέβαια εξαφανίστηκαν γοργά, καθώς γρήγορα τα δρομολόγια "φαγώνονταν" και επίσης άμεσα οι συχνότητες έγιναν πια ανά 40-60 λεπτά, ενώ και οι δρόμοι (Κάρπου/Φιλολάου στο ένα ρεύμα και Ηλία Ηλιού στο άλλο) ήταν συχνότατα φρακαρισμένοι. Γενικά η γραμμή δεν δημιουργήθηκε με δυναμική, ώστε να τραβήξει επιβάτες από τα ΙΧ. Να σημειώσω κι ότι η ανταπόκριση στο σταθμό Νέου Κόσμου γινόταν μόνο από το ρεύμα προς Νέα Σμύρνη, καθώς το λεωφορείο ήταν κυκλικό ως προς το σταθμό. Πιστεύω ότι θα έπρεπε η σύνδεση να είναι από του Ζωγράφου ή την Κατεχάκη μέχρι την Πλατεία Νέας Σμύρνης ή την Καλλιθέα μέσω Λαγουμιτζή.
Το 4 έχει "πιάσει" καλά από Άγιο Ιωάννη προς Παγκράτι/Κυψέλη, καθώς τερματίζει μπροστά στο σταθμό και ακολουθεί την πεπατημένη Καφαντάρη-Φιλολάου. Στην αντίθετη κατεύθυνση έχει πρόβλημα, καθώς ούτε τον Άγιο Αρτέμιο καλοεξυπηρετεί (αφού οι στάσεις επί της Υμηττού είναι "έξω" από τη συνοικία) ούτε τραβάει κόσμο προς Άγιο Ιωάννη, αφού η πρόσβαση είναι δύσκολη και σε αυτό τον άξονα η ζήτηση είναι περισσότερο προς το Νέο Κόσμο. Πιστεύω ότι θεωρητικά η ενδεδειγμένη λύση θα ήταν (βέβαια μάλλον ανέφικτη λόγω κόστους και έλλειψης οδηγών) το 4 να ακολουθεί τις Υμηττού-Ηλία Ηλιού-Στ.Νέο Κόσμο-Τέρμα στο παλιό τέρμα του 9 στο Άλσος και επιστροφή από Νέο Κόσμο και μέσω και Στ. Αγίου Ιωάννη. Έτσι ίσως μπάλωνε λίγο και την τρύπα της παραπάνω λεωφορειακής σύνδεσης.
Το 245 ξεκίνησε με συχνότητες μόνο τις καθημερινές ανά 30-45 λεπτά και λίγους επιβάτες, οι οποίοι βέβαια εξαφανίστηκαν γοργά, καθώς γρήγορα τα δρομολόγια "φαγώνονταν" και επίσης άμεσα οι συχνότητες έγιναν πια ανά 40-60 λεπτά, ενώ και οι δρόμοι (Κάρπου/Φιλολάου στο ένα ρεύμα και Ηλία Ηλιού στο άλλο) ήταν συχνότατα φρακαρισμένοι. Γενικά η γραμμή δεν δημιουργήθηκε με δυναμική, ώστε να τραβήξει επιβάτες από τα ΙΧ. Να σημειώσω κι ότι η ανταπόκριση στο σταθμό Νέου Κόσμου γινόταν μόνο από το ρεύμα προς Νέα Σμύρνη, καθώς το λεωφορείο ήταν κυκλικό ως προς το σταθμό. Πιστεύω ότι θα έπρεπε η σύνδεση να είναι από του Ζωγράφου ή την Κατεχάκη μέχρι την Πλατεία Νέας Σμύρνης ή την Καλλιθέα μέσω Λαγουμιτζή.
Το 4 έχει "πιάσει" καλά από Άγιο Ιωάννη προς Παγκράτι/Κυψέλη, καθώς τερματίζει μπροστά στο σταθμό και ακολουθεί την πεπατημένη Καφαντάρη-Φιλολάου. Στην αντίθετη κατεύθυνση έχει πρόβλημα, καθώς ούτε τον Άγιο Αρτέμιο καλοεξυπηρετεί (αφού οι στάσεις επί της Υμηττού είναι "έξω" από τη συνοικία) ούτε τραβάει κόσμο προς Άγιο Ιωάννη, αφού η πρόσβαση είναι δύσκολη και σε αυτό τον άξονα η ζήτηση είναι περισσότερο προς το Νέο Κόσμο. Πιστεύω ότι θεωρητικά η ενδεδειγμένη λύση θα ήταν (βέβαια μάλλον ανέφικτη λόγω κόστους και έλλειψης οδηγών) το 4 να ακολουθεί τις Υμηττού-Ηλία Ηλιού-Στ.Νέο Κόσμο-Τέρμα στο παλιό τέρμα του 9 στο Άλσος και επιστροφή από Νέο Κόσμο και μέσω και Στ. Αγίου Ιωάννη. Έτσι ίσως μπάλωνε λίγο και την τρύπα της παραπάνω λεωφορειακής σύνδεσης.