03-11-2013, 12:20 AM
Η πρόταση είναι καλή και αποτελεί απαραίτητη συμπλήρωση της επέκτασης του 212, ώστε τα τροφοδοτικά δρομολόγια της Άνω Δάφνης, πρώην 228 να έχουν συχνότητα 15', να είναι δηλ. τέτοια που ο κόσμος να το χρησιμοποιεί. Και αυτό διότι κανείς δεν θα περιμένει 25'-30' στη στάση για μια απόσταση που με τα πόδια είναι 15-20' (εξ ου και η παταγώδης αποτυχία του 202).
Εναλλακτικά:
Επειδή την Παπαναστασίου διατρέχουν από το Μετρό της Δάφνης, όχι μία, όχι δύο, αλλά επτά (7) τροφοδοτικές γραμμές (131, 141, 212, 217, 218, 219, 232)
Επειδή την Εθνάρχου Μακαρίου από μεν το Μετρό της Δάφνης δεν την διατρέχει καμιά τροφοδοτική γραμμή, και μόνο προς το Μετρό υπάρχει η επέκταση του 141, και μάλιστα πολύ αραιά
Επειδή δεν είναι ανάγκη όλες οι τροφοδοτικές να πηγαίνουν στη Δάφνη, τη στιγμή μάλιστα που ο Αγ. Ιωάννης έχει πολύ μικρότερη επιβατική κίνηση
Επειδή η Δημοτική Ενότητα Δάφνης είναι βορειότερα του Σταθμού Μετρό που βρίσκεται στο ΝΑ άκρο του, και ο προορισμός των επιβατών είναι ιδίως το κέντρο ή το Συνταγμα ή η Ομόνοια για μετεπιβίβαση
Επειδή το 228 (για ένα διάστημα 057, με την ίδια διαδρομή) είχε συγκεκριμένη διαδρομή και ήταν απλά τα πιο επιτυχημένα και αξιόπιστα λεωφορεία πριν από τους πειραματισμούς του 2010 με το 202
Προτείνω
Την επανασύσταση της γραμμής 228 ως τροφοδοτικής του Μετρό ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ που βρίσκεται στη φυσική της διαδρομή. (όπως δηλ. Τα 136/7 με την παλιά τους διαδρομή, απλά τερματίζουν στο Συγγρού - Φιξ)
Η διαδρομή θα είναι:
Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου - Εθνάρχου Μακαρίου - Γραβιάς - Χίου - Ηλιουπόλεως - Αίνου - Λ. Βουλιαγμένης (Σύνδεση με Μετρό ΑΓ. ΙΩΆΝΝΗΣ) - Εθνάρχου Μακαρίου - Ηούς - Αρτέμιδος - Αλκίνοου - Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου.
(χωρίς τον περιττό κύκλο Παπαναστασίου - Στ. Δάφνης)
Η επέκταση του 212 θα καταργείτο.
Η γραμμή αυτή "228 ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ" θα είχε συχνότητα 15'-20' (αντίστοιχη των 136/137).
Εναλλακτικά:
Επειδή την Παπαναστασίου διατρέχουν από το Μετρό της Δάφνης, όχι μία, όχι δύο, αλλά επτά (7) τροφοδοτικές γραμμές (131, 141, 212, 217, 218, 219, 232)
Επειδή την Εθνάρχου Μακαρίου από μεν το Μετρό της Δάφνης δεν την διατρέχει καμιά τροφοδοτική γραμμή, και μόνο προς το Μετρό υπάρχει η επέκταση του 141, και μάλιστα πολύ αραιά
Επειδή δεν είναι ανάγκη όλες οι τροφοδοτικές να πηγαίνουν στη Δάφνη, τη στιγμή μάλιστα που ο Αγ. Ιωάννης έχει πολύ μικρότερη επιβατική κίνηση
Επειδή η Δημοτική Ενότητα Δάφνης είναι βορειότερα του Σταθμού Μετρό που βρίσκεται στο ΝΑ άκρο του, και ο προορισμός των επιβατών είναι ιδίως το κέντρο ή το Συνταγμα ή η Ομόνοια για μετεπιβίβαση
Επειδή το 228 (για ένα διάστημα 057, με την ίδια διαδρομή) είχε συγκεκριμένη διαδρομή και ήταν απλά τα πιο επιτυχημένα και αξιόπιστα λεωφορεία πριν από τους πειραματισμούς του 2010 με το 202
Προτείνω
Την επανασύσταση της γραμμής 228 ως τροφοδοτικής του Μετρό ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ που βρίσκεται στη φυσική της διαδρομή. (όπως δηλ. Τα 136/7 με την παλιά τους διαδρομή, απλά τερματίζουν στο Συγγρού - Φιξ)
Η διαδρομή θα είναι:
Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου - Εθνάρχου Μακαρίου - Γραβιάς - Χίου - Ηλιουπόλεως - Αίνου - Λ. Βουλιαγμένης (Σύνδεση με Μετρό ΑΓ. ΙΩΆΝΝΗΣ) - Εθνάρχου Μακαρίου - Ηούς - Αρτέμιδος - Αλκίνοου - Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου.
(χωρίς τον περιττό κύκλο Παπαναστασίου - Στ. Δάφνης)
Η επέκταση του 212 θα καταργείτο.
Η γραμμή αυτή "228 ΣΤΑΘΜΟΣ ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ - ΑΝΩ ΔΑΦΝΗ" θα είχε συχνότητα 15'-20' (αντίστοιχη των 136/137).