26-10-2013, 04:36 AM
(26-10-2013, 01:34 AM)ns_ Έγραψε: Παράδειγμα;
Α5 είναι η μπλε γραμμη σε μορφή λεωφορείου. Β5 Από Νομισματοκοπείο για Τσάκο έχει τα 406-407, Νομισματοκοπείο - Αμπελόκηποι είναι το μετρό και την Αλεξάνδρας την αναλαμβάνουν τα τρόλεϊ. Όμως καλύπτει και όλα τα κενά τους (πλην του Τσάκου, κατάργηση χθες). Α3-Β3 τοπικά στο Ελληνικό, 049 όποιος είναι στην Πειραιώς να περπατήσει στον κοντινότερο σταθμό του ΗΣΑΠ.
Στο θέμα μάς τώρα: Τα 106, 126, 136-7 είναι τοπικές γραμμές, ναι συμφωνώ πιο κοντινές από τη γραμμή του Πειραιά, αλλά το 040 δουλεύει για να στέλνει τον κόσμο από Καλλιθέα, Φάληρο σε Αθήνα και Πειραιά ταυτόχρονα. Αν κόψεις το ένα πόδι της από το κέντρο της Αθήνας αυτόματα χάνει μεγάλο μέρος της πελατείας της. Όπως και με τα παλιά Γ5 και 419 κόπηκαν αυτά έναντι το Α5 που έρχεται από Ανθούσα, επειδή το Α5 είναι ο κορμός της Μεσογείων.
Τα Α2 - Β2 είναι γραμμές κορμοί και έχουν θέση στο κέντρο της Αθήνας για αποφυγή πολλών μετεπιβιβάσεων. Σε γενικές γραμμές προτείνεται η μία ή 2 το πολύ μετεπιβιβάσεις για την μετάβαση από οποιοδήποτε σημείο του Λεκανοπεδίου στο κέντρο. Όταν από το Κρυονέρι μπορεί κάποιος να κατέβει στο κέντρο με μία μετεπιβίβαση (509 και Α7, 550 ή ΗΣΑΠ), δεν βάζεις τον κάτοικο της Βούλας να κάνει 2 (π.χ 162 - Β2 - μετρό).
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608