Επίσης, όσον αφορά τα 106/126/136-137, τουλάχιστον για το 136/137 πάντοτε είχε αρκετό κόσμο, τόσο απλά την αφετηρία στην Παλιά Βουλή, όσο και από τη στάση στην Αμαλίας.
Παρεμπιπτόντως, μια σημείωση για το 137 ειδικά: θεωρώ υπερβολικό, για κάποιον που θέλει να πάει Νέο Κόσμο, τον τεράστιο κύκλο Συγγρού - Α' Είσοδος Νέας Σμύρνης - Ευρυδάμαντος για να βγει σε Πύρρας-Μπακνανά. Θα μπορούσε να κόβει από Φραντζή και να βγαίνει Ευρυδάμαντος από την άλλη μεριά (Ιντερκοντινένταλ). Έτσι και θα έκανε μικρότερο χρόνο και θα μπορούσε να κάνει συχνότερα δρομολόγια.
Παράδειγμα;
Παρεμπιπτόντως, μια σημείωση για το 137 ειδικά: θεωρώ υπερβολικό, για κάποιον που θέλει να πάει Νέο Κόσμο, τον τεράστιο κύκλο Συγγρού - Α' Είσοδος Νέας Σμύρνης - Ευρυδάμαντος για να βγει σε Πύρρας-Μπακνανά. Θα μπορούσε να κόβει από Φραντζή και να βγαίνει Ευρυδάμαντος από την άλλη μεριά (Ιντερκοντινένταλ). Έτσι και θα έκανε μικρότερο χρόνο και θα μπορούσε να κάνει συχνότερα δρομολόγια.
(26-10-2013, 01:33 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Με την ίδια λογική, καταργούμε το μισό δίκτυο του ΟΑΣΑ, επειδή υπάρχει το Μετρό. Η 040 είναι από τις τελευταίες που χρήζουν τροποποίησης. Υπάρχουν άλλες γραμμές που καλύπτονται από το δίκτυο του Μετρό και πρέπει άμεσα να κοπούν ως τροφοδοτικές ή να καταργηθούν.
Παράδειγμα;