25-10-2013, 07:33 PM
(25-10-2013, 01:20 PM)ns_ Έγραψε: Γεια σας! Πρώτο post μου στο forum.
Προτείνω την επαναλειτουργία της γραμμής 057 ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ - ΔΑΦΝΗ στο κομμάτι της από την Ομόνοια μέχρι τη Δάφνη.
Το 202 ήταν νομοτελειακά καταδικασμένο να αποτύχει καθώς ακολουθούσε μια ιδιορρύθμη διαδρομή από "συγκόλληση" των παλιών 024 και 057, η οποία δεν εξυπηρετούσε κανέναν. (Η λύση όμως δεν είναι "πονάει κεφάλι, κόβει κεφάλι"!)
Αντίθετα, το 057 από Ομόνοια έως Δάφνη (Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου) - παλιό 228 - είναι μια ιστορική διαδρομή (τουλάχιστον από το 1977 - χίλια εννιακόσια *εβδομήντα* επτά, που εξυπηρετούσε άριστα την περιοχή της Άνω Δάφνη (τέρμα Εθνάρχου Μακαρίου, "Τζιβελέκας", αλλά και πιο πάνω), που είναι μακριά τόσο από το Μετρό της Δάφνης, όσο και από του Νέου Κόσμου (20 λεπτά περίπου με τα πόδια...)
Τα μεγάλο πλεονέκτημα της γραμμής αυτής (057 - ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ - ΔΑΦΝΗ) είναι ότι *δεν έχει αφετηρία* στο κέντρο, αλλά από Ομόνοια θα συνεχίζει προς Λόφο Σκουζέ.
Η Δάφνη είναι όμορος δήμος με το Δήμο Αθηναίων και είναι λογικό να έχει οιονεί "τοπική" απ' ευθείας λεωφορειακή γραμμή. Επίσης, θα έχει η γραμμή αυτή στάση στον ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗ Βουλιαγμένης (κόκκινη γραμμή), για όσους θέλουν να πάρουν το Μετρό από εκεί. Θα εξυπηρετεί όμως και απ΄ ευθείας Μετς (π.χ. Α' Νεκροταφείο) και Πλάκα.
Επίσης, θα διασταυρώνει με μπλέ γραμμή Μετρό στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ, και με πράσινη γραμμή (ηλεκτρικό) στην ΟΜΟΝΟΙΑ. Δηλ. θα δίνει πρόσβαση στο κατοίκους της Άνω Δάφνης (και όμορων περιοχών, όπως π.χ. Φάρος Άνω Ν. Σμύρνης) με μία μετεπιβίβαση και στις 3 γραμμές:
* ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ: Κόκκινη Γραμμή
* ΣΥΝΤΑΓΜΑ: Μπλε Γραμμή
* ΟΜΟΝΟΙΑ: Ηλεκτρικός
Επίσης εξυπηρετεί και τους φοιτητές (Σχολές Πανεπιστημίου Αθηνών που είναι στο κέντρο - Νομική, Οικονομικό, Πολιτικό, ΜΜΕ, με λίγο βάδισμα και Πολυτεχνείο - Αρχιτεκτονική με ένα μέσο).
Ουσιαστικά έτσι το 057 ΛΟΦΟΣ ΣΚΟΥΖΕ - ΔΑΦΝΗ, λόγω της κατεύθυνσής του βορειοδυτικά-νοτιοανατολικά, θα λειτουργεί ως συμπληρωματική / επικουρική λεωφορειακή γραμμή της κόκκινης γραμμής του Μετρό, για περιοχές που είναι μειονεκτούσες και απέχουν αρκετά από τους σταθμούς της κόκκινης γραμμής.
Η διαδρομή από Ομόνοια έως Δάφνη θα είναι η κλασσική, δηλ. Σταδίου-Φιλελλήνων-Βουλιαγμένης-Εθνάρχου Μακαρίου-Πλ. Ηρώωνη Πολυτεχνείου, με τις κλασσικές στάσεις *χωρίς την εξτρά στροφή* προς το σταθμό ΔΑΦΝΗ που είχε εισαχθεί τελευταία, καθώς παρέλκει αφού η γραμμή θα έχει διασταύρωση με το Μετρό στον ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗ που είναι και σταθμός από τους πλέον χαμηλής κίνησης, καθώς οι αφετηρίες πολλών λεωφορείων ήταν/είναι ΔΑΦΝΗ ή ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟ. Το τέρμα, κλασσικά στην Πλ. Ηρώων Πολυτεχνείου, επί της Αλκινόου εκεί που ήταν πάντοτε.
Συχνότητα σ' αυτή τη γραμμή πρέπει να κάθε 6' - 10' αναλόγως την ώρα.
Ευχαριστώ.
Κατ' αρχάς καλωσήρθες.
Κατά δεύτερον πάμε στην πρότασή σου. Διαφωνώ με την επαναφορά του παλιού 057 γιατί δεν είχε κίνηση. Εκτός αυτού δεν υπάρχουν οχήματα για μια τέτοια αλλαγή πόσο μάλλον με συχνότητα ανά 6' στην αιχμή. Το 202 απέτυχε γιατί ήδη τα 057 και 024 σ' αυτά τα κομμάτια είχαν ελάχιστη επιβατική κίνηση.
Το κομμάτι της Δάφνης ήδη καλύπτεται στην Παπαναστασίου από το 131 και στις δύο κατευθύνσεις και από τα 212/217/218/229/232 μόνο στην κατεύθυνση από Στ. Δάφνης. Στην Εθν. Μακαρίου υπάρχουν τα 218/232 με αρκετά καλές συχνότητες και ωράρια και το 212. Δεν χρειάζεται κάτι παραπάνω.
Το κομμάτι του Νέου Κόσμου στο μεγαλύτερο μέρος ήδη καλύπτεται απ' το Τράμ, το Μετρό και εν μέρει απ΄το 4. Ίσως καλό θα 'ταν να τοπικοποιηθεί το 856 στο Φιξ με διέλευση από Νέο Κόσμο.