25-10-2013, 01:07 AM
(24-10-2013, 08:38 PM)georgio Έγραψε: Η Χ50 θα έχει 12μετρα από Ράλλη και Βοτανικό με συχνότητα 7' στην αιχμή
(24-10-2013, 09:41 PM)mercedes elbo Έγραψε: Μην ξεχνάμε υπάρχουν και τα 813/856 μέχρι Ακαδημία/Σύνταγμα αντίστοιχα και το Α16 για τοπική κίνηση της Ιεράς Οδού. Αυτά σε συνδιασμό με το Χ50 πιστεύω ότι θα μπορέσουν να σηκώσουν το φόρτο που θα υπάρξει.
Συχνότητα 7' στην αιχμή; Αστειεύονται οι τύποι; Τι νομίζουν δηλαδή; Ότι είναι όπως στον Αγ. Δημήτριο, που έδωσαν 18μετρα σε Α3/Β3/Α4 και ήταν λίγο πιο χαλαρή η κατάσταση στα N1 που είχε στο Χ70.
Το σταθμό του Αιγάλεω τροφοδοτούν 750, 806, 807, 811, 820, 829, 837, 852, 866, Χ63. Οι περισσότερες από αυτές τις γραμμές εξυπηρετούν πολυπληθείς περιοχές (Νίκαια, Κορυδαλλός, Χαϊδάρι, Κερατσίνι, Αγία Βαρβάρα κλπ).
Το επιχείρημα της ύπαρξης των 813, 856 και Α16, δε δίνει άλλοθι στην 7λεπτη συχνότητα του Χ50. Το 813 έχει συχνότητα 15-20' το Σάββατο και 30' τις Κυριακές, χώρια που δε φτάνει Σύνταγμα για να εξυπηρετεί αυτούς που θέλουν "μπλε" γραμμή. Το 856 είναι μία από τα ίδια από συχνότητα και θα κληθεί να σηκώσει ένα μεγάλο μέρος του φορτίου. Όσο για το Α16, τίποτα δεν εξυπηρετεί. Άντε μόνο τους ξενύχτηδες του Γκάζι, που μένουν στα Δυτικά.
Ο ΟΑΣΑ και η ΟΣΥ ή θα πρέπει να δώσουν ικανό αριθμό οχημάτων στη Χ50, για να βγαίνει συχνότητα περίπου 4-5' στην αιχμή. Γιατί μην ξεχνάμε ότι το ΣΚ τα Δυτικά θα μείνουν μόνο με επίγεια συγκοινωνιακή σύνδεση.