08-10-2013, 09:59 PM
(08-10-2013, 02:07 PM)abc Έγραψε: Ναι, αλλά όταν ιδρύθηκε η Ε22 υπήρχε η Ε2 ως εξπρές γραμμή που εξυπηρετούσε την περιοχή.
Οκ. Και αλλού υπήρχαν εξπρές γραμμές και καταργήθηκαν, εξαιτίας του συμμαζέματος στο δίκτυο. Άλλωστε, μπορεί οι Αλιμιώτες και οι Φαληριώτες να έχασαν το Ε22, αλλά μια χαρά εξυπηρετούνται και με τα Α2/Β2.
(08-10-2013, 03:29 PM)Citaro Έγραψε: Καθόλου λάθος δεν είναι να βγείς στον τελευταίο σταθμό, αρκεί να διέρχονται όλα τα τρένα και όχι τα ...μισά. Το αν προσαρμόστηκαν σωστά τα λεωφορεία στο νέο δίκτυο μετρό, είναι ζήτημα ανεπάρκειας χώρων αναστροφής/αναμονής. Ακόμη και υπήρχαν οι σχετικές εσοχές, μάλλον για πάρκιγκ θα τις είχαμε. Πρώτη φορά επεκτείνεται μετρό και δεν υπάρχει ίχνος χώρου για νέες αφετηρίες (οράτε Ελληνικό - η αποβίβαση από νότια γίνεται ...200 μέτρα πριν και υποχρεώνεται ο επιβάτης να περάσει το φανάρι της Ιασωνίδου!)
Και ποιος νομίζεις ότι φταίει για τη μη ύπαρξη χώρων στάθμευσης; Η Αττικό Μετρό ή ο ΟΑΣΑ;
Είμαι Ηλιουπολίτης από την πρώτη μέρα της ζωής μου και έχω ζήσει τα πάντα σε αυτή την πόλη. Ξέρεις από πότε ακούει η Ηλιούπολη την υπόσχεση για ανάπλαση του Δημοτικού Σταδίου (είναι ένα στενό πάνω από το σταθμό), με την κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης; Τουλάχιστον από το '07 που είχαν ξεκινήσει τα έργα του Μετρό και είχε αλλάξει η Δημοτική Αρχή εδώ, έχει ειπωθεί πόσες φορές, αλλά περιέργως πάλι ξεχνιόνταν ή έμενα στις σελίδες εφημερίδων ή sites. Ποτέ ο Δήμος Ηλιούπολης δε βγήκε να διεκδικήσει από το Μετρό ένα μεγάλο αντισταθμιστικό έργο, όπως αυτό της ανάπλασης του γηπέδου, παράλληλα με την κατασκευή υπόγειου χώρου στάθμευσης, από τον οποίο και θα είχε όφελος η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Ο Κορτζίδης, πάλι, εκτός από "φιέστες" πείνας (βλ. απεργία πείνας για πλαζ Αγ. Κοσμά), θυμήθηκε να διεκδικήσει χώρους στάθμευσης για το Μετρό, αφού πέρασε η έκταση του Ελληνικού στο ΤΑΙΠΕΔ και αφού φτάσαμε στο παρά 5 των εγκαινίων.
Ειλικρινά, δε μου αρέσει να απαξιώνεται πλήρως το έργο των Δημοτικών Αρχών, αλλά όταν αυτοί που διοικούσαν τόσα χρόνια να μην πω τι έκαναν, μην απορούμε γιατί δε μπορεί να αναδιαμορφωθεί το δίκτυο.
ΥΓ: Το κορυφαίο είναι ότι χρόνια τώρα υπήρχε πινακίδα στη Βουλιαγμένης, στο ρεύμα προς Αθήνα, μετά το μεγάλο βαρέλι στην πρώην Αμερικάνικη Βάση, η οποία υποδείκνυε χώρο στάθμευσης για το Μετρό!