08-10-2013, 03:29 PM
(08-10-2013, 11:39 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Καταρχάς, δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται λάθος το να πάρει κανείς λεωφορείο από τον τελευταίο σταθμό που αυτό τροφοδοτείται. Πρέπει ή όχι τα επίγεια μέσα οδικής συγκοινωνίας να προσαρμόζονται στα ΜΣΤ και τις επεκτάσεις τους; Γιατί δε μπορούν τα μεν με τα δε να λειτουργούν σαν να βρίσκονται σε άλλη Αθήνα.
[..]
Όσο για το Α4, αν ερωτηθεί ο Δήμος, θα πει ότι εμείς θέλουμε ξανά το 208 και να μας πηγαίνει κέντρο, να επανέλθουν τα 206 και 237 έως Ακαδημία και ενδεχομένως και αλλά ακόμη.
Καθόλου λάθος δεν είναι να βγείς στον τελευταίο σταθμό, αρκεί να διέρχονται όλα τα τρένα και όχι τα ...μισά. Το αν προσαρμόστηκαν σωστά τα λεωφορεία στο νέο δίκτυο μετρό, είναι ζήτημα ανεπάρκειας χώρων αναστροφής/αναμονής. Ακόμη και υπήρχαν οι σχετικές εσοχές, μάλλον για πάρκιγκ θα τις είχαμε. Πρώτη φορά επεκτείνεται μετρό και δεν υπάρχει ίχνος χώρου για νέες αφετηρίες (οράτε Ελληνικό - η αποβίβαση από νότια γίνεται ...200 μέτρα πριν και υποχρεώνεται ο επιβάτης να περάσει το φανάρι της Ιασωνίδου!)
Όσον αφορά το τελευταίο περί Α4, δεν έρχεσαι στα λόγια μου; Είναι λογική απαίτηση αυτη, διατυπωμένη από σοβαρούς ανθρώπους ;