08-10-2013, 11:39 AM
(08-10-2013, 11:16 AM)Citaro Έγραψε: Ειδικά για το 109 δεν ξέρω αν κάνουν σωστά. Τις περισσότερες ώρες η Βουλιαγμένης, πλέον, είναι χαλαρή από κίνηση προς παραλία. Έπειτα, το 109 έχει πλέον στάνταρ αναχωρήσεις από Αγ. Δημήτριο. Αν τις ξέρεις και κοντεύει η αναχώρηση, είναι ρίσκο να πάρεις το επόμενο τρένο, μόνο και μόνο για να βγείς Ηλιούπολη. Οδικώς, εξάλλου, η απόσταση Αγ. Δημήτριος - Ηλιούπολη δεν είναι πάνω από 5' με το λεωφορείο.
Τα παραδείγματα αυτά αφορούν εν πολλοίς "πατάτες" που έκανε ο ΟΑΣΑ και αναγκάστηκε να ανακρούσει πρύμναν, αφού διαμαρτυρήθηκαν οι Δήμοι.
Για το Α4, φερ' ειπείν, ρωτήθηκε ή συμφώνησε ο Δήμος Ηλιούπολης; Για το Ε22 που κόπηκε στο Ελληνικό, ρωτήθηκαν το Παλ. Φάληρο και ο Άλιμος (που έχασαν το Express για Αθήνα Για το μπάχαλο του 101 και το κόψιμο της γραμμής προς Πειραιά (χωρίς μάλιστα αξιοπρεπή εναλλακτική) ρωτήθηκε ο Άλιμος; Πολύ αμφιβάλλω.
Καταρχάς, δεν καταλαβαίνω γιατί θεωρείται λάθος το να πάρει κανείς λεωφορείο από τον τελευταίο σταθμό που αυτό τροφοδοτείται. Πρέπει ή όχι τα επίγεια μέσα οδικής συγκοινωνίας να προσαρμόζονται στα ΜΣΤ και τις επεκτάσεις τους; Γιατί δε μπορούν τα μεν με τα δε να λειτουργούν σαν να βρίσκονται σε άλλη Αθήνα.
Δεύτερον, για τις αλλαγές που έγιναν λόγω Μετρό, οι εμπλεκόμενοι Δήμοι ήταν ενήμεροι καιρό πριν. Αλλά οι δήμαρχοι έκαναν ομερτά και δε βγήκαν ποτέ να οργανώσουν συναντήσεις με τους κατοίκους για να τους ενημερώσουν ή να ζητήσουν τη γνώμη τους.
Τρίτον, περί αναφοράς στο Ε22. Η γραμμή αυτή δεν ιδρύθηκε για να έχει εξπρές ο Άλιμος, το Φάληρο και η Συγγρού. Για τους κατοίκους της Σαρωνιδας ιδρύθηκε. Και από τη στιγμή που οι Σαρωνικιώτες ήθελαν σύνδεση με το Μετρό, όλα τα υπόλοιπα είναι ΠΕΡΙΤΤΑ.
Όσο για το Α4, αν ερωτηθεί ο Δήμος, θα πει ότι εμείς θέλουμε ξανά το 208 και να μας πηγαίνει κέντρο, να επανέλθουν τα 206 και 237 έως Ακαδημία και ενδεχομένως και αλλά ακόμη.