(08-10-2013, 12:23 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Και μη σας φαίνονται παράλογα αυτά, γιατί και οι Άνω Καλαμακιώτες προτιμάνε να φάνε τη μάπα τα ανά 8λεπτο δρομολόγια του Μετρό προς Ελληνικό και να πάρουν το 109 από το σταθμό της Ηλιούπολης, παρά από τον Άγιο Δημήτριο.
Ειδικά για το 109 δεν ξέρω αν κάνουν σωστά. Τις περισσότερες ώρες η Βουλιαγμένης, πλέον, είναι χαλαρή από κίνηση προς παραλία. Έπειτα, το 109 έχει πλέον στάνταρ αναχωρήσεις από Αγ. Δημήτριο. Αν τις ξέρεις και κοντεύει η αναχώρηση, είναι ρίσκο να πάρεις το επόμενο τρένο, μόνο και μόνο για να βγείς Ηλιούπολη. Οδικώς, εξάλλου, η απόσταση Αγ. Δημήτριος - Ηλιούπολη δεν είναι πάνω από 5' με το λεωφορείο.
(08-10-2013, 12:23 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Καταρχάς, ποιος σου είπε ότι γράφει (να μην πω που) ο ΟΑΣΑ τις προτάσεις των Δήμων; Μετράω, μόνο τον τελευταίο καιρο:
1) Ενοποίηση 306/324: αίτημα του Δήμου Παλλήνης
2) Τροποποίηση 212, για κάλυψη μέρους πρώην 202: αίτημα του Δήμου Δάφνης-Υμηττού
3) Επέκταση 748 έως στ. Περιστερίου: αίτημα του Δήμου Περιστερίου
4) Τροποποίηση 640, για κάλυψη Άνω Ψαλιδίου: αίτημα του Δήμου Ηρακλείου
5) Επέκταση 604 έως Νοσοκομείο "Αγ. Ανάργυροι": αίτημα του Δήμου Μεταμόρφωσης
Τα παραδείγματα αυτά αφορούν εν πολλοίς "πατάτες" που έκανε ο ΟΑΣΑ και αναγκάστηκε να ανακρούσει πρύμναν, αφού διαμαρτυρήθηκαν οι Δήμοι.
Για το Α4, φερ' ειπείν, ρωτήθηκε ή συμφώνησε ο Δήμος Ηλιούπολης; Για το Ε22 που κόπηκε στο Ελληνικό, ρωτήθηκαν το Παλ. Φάληρο και ο Άλιμος (που έχασαν το Express για Αθήνα Για το μπάχαλο του 101 και το κόψιμο της γραμμής προς Πειραιά (χωρίς μάλιστα αξιοπρεπή εναλλακτική) ρωτήθηκε ο Άλιμος; Πολύ αμφιβάλλω.