08-10-2013, 12:23 AM
(07-10-2013, 11:53 PM)Citaro Έγραψε: Επειδή λένε στα δημοτικά συμβούλια το μακρύ τους και το κοντό τους, και γενικά η ποιότητα των περισσότερων δημοτικών συμβουλίων είναι ανάξια σχολιασμού (ο,τι πιό σάπιο και ανίκανο μαζεύεται συνήθως) μη δίνεις σημασία.
Ευτυχώς ή δυστυχώς, ο ΟΑΣΑ συνήθως ...γράφει τις όποιες προτάσεις των Δήμων εκεί που ...ξέρουμε, γιατί απλφούστατα είναι ουτοπικές.
Επίσης, βασικές γραμμές που αποτελούν την κύρια συγκοινωνία μιας περιοχής δεν τις έχει πειράξει ποτέ κανείς. Τα πειράματα γίνονται με γραμμές β' και γ' επιλογής . Για την Ηλιούπολη, θα χαρακτήριζα ως α' κατηγορία τα 206, 237, Α4(τέως 208), 140. Το 218 είναι επικουρικό, τα δε 155(πρώην 216) και 201 είναι αυτά που ονομάζω β' επιλογής, και σε αυτά πειραματιζόμαστε.
Καταρχάς, ποιος σου είπε ότι γράφει (να μην πω που) ο ΟΑΣΑ τις προτάσεις των Δήμων; Μετράω, μόνο τον τελευταίο καιρο:
1) Ενοποίηση 306/324: αίτημα του Δήμου Παλλήνης
2) Τροποποίηση 212, για κάλυψη μέρους πρώην 202: αίτημα του Δήμου Δάφνης-Υμηττού
3) Επέκταση 748 έως στ. Περιστερίου: αίτημα του Δήμου Περιστερίου
4) Τροποποίηση 640, για κάλυψη Άνω Ψαλιδίου: αίτημα του Δήμου Ηρακλείου
5) Επέκταση 604 έως Νοσοκομείο "Αγ. Ανάργυροι": αίτημα του Δήμου Μεταμόρφωσης
Μόνες εξαιρέσεις: 878/879, 205 (διπλής κατεύθυνσης), Α8/Β8 (αλλαγή αφετηρίας), Χ97 (επέκταση έως Δάφνη τη νύχτα), 7/8 (κατάργηση).
Στο δια ταύτα, υποτιμάμε το 201. Το 30λεπτο δεν τη χαρακτηρίζει εντελώς αχρείαστη σαν γραμμή. Ενδεικτικό είναι ότι τις περισσότερες ώρες τις ημέρας έχουν κόσμο τα 12μετρα. Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν εννοώ τίποτα καταστάσεις στυλ 206 ή 237. Αλλά όχι και αυτή του νέου 155.
Πάμε τώρα σε κάτι άλλο. Το ότι μπορεί να έχει δέσει το συγκοινωνιακό δίκτυο της Ηλιούπολης και να έχουν οι κυρίως γραμμές (206, 237, Α4, 140) επιβατική κίνηση, δε σημαίνει ότι υπάρχει και η άριστη εξυπηρέτηση.
Έχω επισημάνει ότι δεν υπάρχει γραμμή που να διατρέχει όλη τη Σοφοκλή Βενιζέλου, που είναι από τις εμπορικές οδούς της πόλης και έχει το Μετρό στα χαμηλά της, την κεντρική πλατεία, το Δημαρχείο πιο ψηλά, πέρα από τα εμπορικά καταστήματα. Μόνο η Δημοτική Συγκοινωνία εξυπηρετούσε (δεν ξέρω αν έχει διατηρηθεί κιόλας το εξπρές δρομολόγιο).
Επίσης, είναι χωρίς εξυπηρέτηση μία μεγάλη περιοχή της Αγίας Μαρίνας, πάνω από την Αλ. Παναγούλη και τη Διγενη, προς το βουνό. Περιοχή πυκνοκατοικημένη, ορεινή, αλλά και με αθλητικές εγκαταστάσεις (Δ' Αθλητικό Κέντρο).
Παράλληλα, διατηρείται αμετάβλητη η Α4, που έχει υποδιπλάσια κίνηση (ίσως και παραπάνω) σε σχέση με πέρυσι, καθόσον δε νομίζω ότι οι Τερψιθεώτες έχουν λόγο να κάνουν βόλτα μέσω Κύπρου και Κάτω Ηλιούπολης για να δουν Μετρό αρκετά μακριά (στο σταθμό Ηλιούπολης). Και οι κάτοικοι της Λ. Κύπρου, προφανώς θα προτιμάνε το 154 που τους βγάζει κατευθείαν Άλιμο, από το Α4 που τους κάνει βόλτες. Και μη σας φαίνονται παράλογα αυτά, γιατί και οι Άνω Καλαμακιώτες προτιμάνε να φάνε τη μάπα τα ανά 8λεπτο δρομολόγια του Μετρό προς Ελληνικό και να πάρουν το 109 από το σταθμό της Ηλιούπολης, παρά από τον Άγιο Δημήτριο.