(04-10-2013, 02:01 PM)nikos1991 Έγραψε: Αυτό που σκεφτόμουν ήταν να ενωθεί το Γκόλφ με το μετρό, ώστε οι κάτοικοι των τοπικών ΒΒΒ να έχουν γρήγορη πρόσβαση στο μετρό και να μην επιβαρύνονται Α3 και Ε22
Η Ευρυάλη μπορεί να εξυπηρετηθεί ως εξής, χωρίς να στήνουμε νέες γραμμές για περιοχές που - όντως - δίνουν ελάχιστους επιβάτες :
Επέκταση των 149/170 καθώς και του βραδυνού 115 προς Στ. Ελληνικού, αφού είναι οι γραμμές των οποίων οι συχνότητες ταιριάζουν καλύτερα (25' - 35' συνδυασμένα, όσο περίπου και σήμερα).
Είτε από Πλ. Γλυφάδας διαμέσω της (σημερινής) διαδρομής του Α3, δηλ.
- στο πήγαινε δεξιά από Ποσειδώνος στην Πλατεία, συνέχεια Ν. Ζέρβα, συνέχεια παράδρομος Βουλιαγμένης, Ευρυάλη, έξοδος Βουλιαγμένης και μέχρι το χώρο αφετηριών Ελληνικού.
- στο γύρνα από χώρο αφετηριών Ελληνικού, Ευρυάλη, παράδρομος Βουλιαγμένης, Σ.Καράγιωργα, αριστερά Ποσειδώνος, συνέχεια κανονικά.
είτε μέσω του Γκόλφ, δηλ.
- στο πήγαινε Ποσειδώνος, δεξιά Πλ. Φλέμιγκ, Καραμανλή, συνέχεια Ροδόπης, αρ. Χ. Τρικούπη, δεξ. Βενιζέλου, έξοδος Βουλιαγμένης, αφετηρίες Στ. Ελληνικού
- στο γύρνα από χώρο αφετηριών Στ. Ελληνικού, Βουλιαγμένης, δεξ. Βενιζέλου, αρ. Περγάμου, δεξ. Καραμανλή, αρ. Παναγούλη, Αγ. Κωνσταντίνος, αρ. Ποσειδώνος, συνέχεια κανονικα.
Το πρώτο μοτίβο διατηρεί ζωντανή τη σημερινή σύνδεση και μάλλον εξυπηρετεί καλύτερα την τοπική κίνηση Γλυφάδας, αλλά θα έχουμε παράλληλη (περιττή) σύνδεση με το Α3, το οποίο θα περνάει ενοποιημένο κάθε 10-15' από Καράγιωργα/Ζέρβα.
Το δεύτερο μοτίβο δίνει μια γρήγορη εναλλακτική διαδρομή από Πλ. Γλυφάδας προς Μετρό Ελληνικό, αλλά παρακάμπτει την αγορά Γλυφάδας και το Δημαρχείο και διέρχεται από ένα τελείως "ψώφιο" κομμάτι της παραλιακής.
Όπως και να 'χει, η επιβάρυνση στο δρομολόγιο των 149/170 είναι 10' ανά κατεύθυνση, δηλ. το κύκλωμα θέλει σίγουρα ένα λεωφορείο παραπάνω.
Το παράπλευρο κέρδος θα είναι η καλύτερη σύνδεση της παραλίας (Βουλιαγμένη/Βάρκιζα) με το σταθμό του Ελληνικού, συμπληρωματικά με το Ε22.
Τί λέτε;