03-10-2013, 07:36 PM
(03-10-2013, 02:25 PM)nikos1991 Έγραψε: https://docs.google.com/document/d/1LhrB...sp=sharing
Επειδή παραείναι σεντόνι για να μπορέσετε να το διαβάσετε εντός φόρουμ, το ανέβασα στο drive μου.Περιμένω τα σχόλιά σας για μια επικοδομητική συζήτηση.
101: Με βάση την πρόταση που θα υπάρχει παρακάτω για το 142, θα μπορούσε να διέρχεται και στις δύο κατευθύνσεις μέσω Θεομήτορος. Τώρα, για την ενδεχόμενη επέκταση προς Ηλιούπολη μεριά, θα σας τα πω αναλυτικά στον τομέα 2.
Τοπικό Β1 (ή 102): Σαν ιδέα είναι καλή. Αλλά θα ήταν άσχημο αν συνδέονταν και με το Μετρό στην Αργυρούπολη;
Η διαδρομή θα μπορούσε να είναι η εξής:
Από Άνω Γλυφάδα: Πλ. Ηρ. Πολυτεχνείου, δεξιά Μαρ. Γερουλάνου (προς Σούρμενα), δεξιά Ελ. Βενιζέλου, αριστερά Θουκυδίδου, δεξιά Τήνου, δεξιά Βουλιαγμένης και είσοδος στον παράδρομο, στάση στο Μετρό, συνέχεια και είσοδος ξανά στη Βουλιαγμένης μετά τη γέφυρα, δεξιά Αλίμου και συνέχεια κανονικά.
Από Καλαμάκι: Αλίμου, δεξιά Βουλιαγμένης, δεξιά Αγ. Παρασκευής, αριστερά Τιτάνων, δεξιά Θουκυδίδου, στάση στο ύψος της πλ. Λευκωσίας (Μετρό), αριστερά Κωνσταντινουπόλεως, δεξιά Κύπρου, συνέχεια κανονικά προς Άνω Γλυφάδα.
Έτσι η Αλίμου θα εξυπηρετείται από την αρχή έως το τέλος της από 1 γραμμή (και όχι 2 όπως σήμερα).
142: Μετά την προαναφερθείσα τροποποίηση του τοπικού Β1 (102), θα μπορούσε να μεταφερθεί η αφετηρία του στο Μετρό του Αλίμου και συγκεκριμένα στον παράδρομο μεταξύ της εισόδου/εξόδου του σταθμού του Μετρό και των γηπέδων της Κουμουνδούρου και να έχει την ακόλουθη διαδρομή:
Από πάροδο Βουλιαγμένης, δεξιά Εθν. Αντιστάσεως, συνέχεια Ηρ. Μάτση, αριστερά Ιωνίας, αριστερά Κυθηρίων, δεξιά Αλίμου, συνέχεια με τη σημερινή διαδρομή έως Καλαμάκι με επιστροφή και έπειτα από Αλίμου, αριστερά Κυθηρίων, δεξιά Ιωνίας, δεξιά Ηρ. Μάτση, δεξιά Εθν. Αντιστάσεως, αριστερά Κουμουνδούρου, αριστερά Μαυρομιχάλη, αριστερά πάροδος Βουλιαγμένης και συνέχεια έως αφετηρία (Μετρό "ΑΛΙΜΟΣ").
155: Άραγε ο Κασιμέρης θα συμφωνήσει; Δε νομίζω ότι μπορεί να έχει επιτυχία. Γιατί πέρα από τους οδηγούς τοπικών/κορμών που καταλήγουν Γκολφ και τους κατοίκους της Ευρυάλης, άδειο θα πηγαινοέρχεται στη Βουλιαγμένης.
Ίσως για την Ευρυάλη το θέμα να λύνονταν με επέκταση τοπικών ΒΒΒ έως το Μετρό του Ελληνικού, χωρίς να χάσουν την πλ. Γλυφάδας. Αλλά και πάλι μας μένει το Α/Σ...