01-10-2013, 10:35 PM
(01-10-2013, 10:14 PM)mercedes elbo Έγραψε: Καλή είναι σαν πρόταση από θέμα συχνότητας αλλά σκέψου κάποιος από Πλ. Γλυφάδας να θέλει να πάει στην Γούναρη σε κάποιο σημείο που δεν εξυπηρετείται από 124/207 και να κάνει όλο τον κύκλο του Πανοράματος της Βούλας. Από την άλλη κάποιος που θέλει να πάει από Πανόραμα Βούλας/Γούναρη προς Στ. Ελληνικού επίσης θα χάνει αρκετό χρόνο με τον κύκλο της Τερψιθέας. Εκτός απ' την συχνότητα κύριο ρόλο παίζει και ο χρόνος πραγματοποιήσης μιας διαδρομής. Οπότε προτείνω ένα 128 Γλυφάδα-Στ. Ελληνικού χωρίς την Τερψιθέα ανά 15' με 5 οχήματα ώστε να υπάρχει καλή κάλυψη της Γούναρη προς μετρό αλλά και προς κέντρο Γλυφάδας. Για όσους θέλουν από Τερψιθέα να πάνε κέντρο Γλυφάδας υπάρχουν και τα 205/207. Για Πειραιά υπάρχει και απ' ευθείας σύνδεση με Β1 ή 205/207 για Πλ. Γλυφάδας και μετά Α1. Τώρα για όσους θέλουν να πάνε στην Γούναρη θα χρειάζεται μετεπιβίβαση όμως θα είναι με μία γραμμή ανά 15' αντί για ένα 128 που ναι μεν είναι απευθείας αλλά είναι ανά 40'. Τώρα για το Πανόραμα της Βούλας προτείνω να επεκταθεί το 162 στο Στ. Ελληνικού μέσω της Λ. Βουλιαγμένης με 3 οχήματα ανά 20' με midi. Φυσικά, εξυπακούεται κόψιμο του 163.
Πόσο χρόνο θα του τρώει το Πανόραμα; Πάνω από 4-5' το θεωρώ υπερβολή. Και η Τερψιθέα δε νομίζω ότι τρώει αρκετό χρόνο.
Προσωπικά είμαι υπέρ του να γίνει το 128 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΣΤ. ΕΛΛΗΝΙΚΟ, χωρίς την Τερψιθέα, αλλά δεν είναι τόσο πρόβλημα το να πάρει και το Πανόραμα, που δεν του τρώει χρόνο.